Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2019 19:52 - Извънземното си купи байк
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2203 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не знам какво правят другите жени като наближат 50-те, защото не се интересувам, но аз лично си купих байк.

Никой не се учуди, разбира се, а и как би могъл, след като преди две години, ни в клин, ни в ръкав започнах да тичам по баири, а и продължавам да го правя.

Някъде измежду шегите, на които бях подложена от близки и роднини се спомена клишето „криза на средната възраст“, но аз хич не се впечатлих, защото ни разбирам какво е „криза“, ни какво е „средна възраст“. Преди някакво време си мислех, че средна възраст е 30-те, някъде съм чувала, че е 40-те, а ако е 50-те Айде му кАжи – значи ще живея поне до 100.

То е ясно, че 30-те са новите 20, 40-те новите 30, а за 50-те много не се говори, но по горната логика трябва да са 40-те, а аз понеже младея, защо да не са ми новите 30. :)

Само че вместо тепърва да мисля да се женя и да раждам деца, както правят истинските 30-годишни, аз да съм свършила цялата тая работа и сега да ми е останало само да изживея неизживяното през предишния период.

Така го измислих и се захванах веднага да изпълнявам плана. В първия ден в който не валя, след като купих байка, се обадих на един приятел да идем да караме след работа, че кой ще чака уикенда.

Оказа се, че има повече желаещи за каране и в края на въпросния ден, по светло, но въоръжени с челници и фарчета четирима се отправихме на път. Тъй като така се стекоха обстоятелствата, че нямаше време да се прибирам след работа (бях отишла до там с байка),  бях с дънки, обувки и кожено яке. Ама си викам – карай не е важно, а и са сравнително удобни тези дрехи. Все пак поне не бях с рокля.

И тъй като ме чакат състезания по планинско бягане избрах маршрут, по който да караме, за да тренирам денивелация. Въртяхме и въртяхме нагоре, взе да се стъмва, сложихме подвижните фарчета и продължихме. Е имаше тук-там по някоя локва и доста коловози, но ние смело карахме напред.

Стигнахме до едно доста стръмно изкачване, което не ме притесни като изкачване, но като си представих, че трябва да го сляза наобратно в тъмното, с новото ми розово колело и дънките си казах, хайде стига.

Обърнахме, после пихме по бира и се разотидохме.

Влизайки къщи, на светлото, открих, че новото ми розово колело е доста покафеняло отдолу, гумите са целите в кал и треви, дънките ми бяха целите в пръски, а якето – също. И седя в коридора и си мисля ..... божееее, точно така изглеждах една вечер преди около 35-6 години, когато тате ми купи първото колело. Дали времето е спряло или аз наистина съм някакво извънземно*, живеещо в някакво паралелно измерение, в което времето спи?

 *Извънземно ме наричаше понякога тате ... в изблик на нежност :)



Тагове:   байк,   извънземното,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-)))) чудесен разказ...отново..Съни..
06.05.2019 20:08
То е ясно, че 30-те са новите 20, 40-те новите 30, а за 50-те много не се говори, но по горната логика трябва да са 40-те, а аз понеже младея, защо да не са ми новите 30. :)

ама, тоочноо така, мисля и аз..
а за Времето..наговорили сме се..
може би,защото Времето е Колело, по скоро..Вълшебното колело
с което нашето многоизмерно Съзнание пътува през Световете...
всичко се повтаря в една "Синхронична Спирала../Дейвид Уилкок..
моите аплодисменти,отново!
специални поздрави за теб /Джули..
цитирай
2. sunflower - Благодаря много!
06.05.2019 22:20
:)
цитирай
3. barin - Здравей, Мая. Оказва се, че никога ...
27.06.2019 21:26
Здравей, Мая. Оказва се, че никога не е късно. Аз например на 50 без малко станах знаменосец на историческа възстановка"Магическа Мадара" при дебютното ми участие. Преди това доживях на 42 и 44 да спечеля единствените две състезания на бягане 1 км., а преди няколко месеца се сбогувах с бягането с 5 км. към Denta Prime Runcity с време 26:03 мин.
Продължавай така!
цитирай
4. trakietsadobri - https://www.youtube.com/watch?v=i41GZ4rIu8Q
07.05.2020 08:43
Здрав и честит Гергьовден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5594890
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031