Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2020 22:28 - Фън шуя ми и жабите
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1816 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 01.06.2020 22:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Като дете летата ги живеех на село, у баба. Къщата ни беше на края на селото, близо до стадиона и реката. А между стадиона и реката имаше едно ниско място, което през пролетта и ранното лято беше блато, а зимата замръзваше и ние се пързаляхме с обувки по него, защото нямахме кънки.

Та, обитателите на това блато ми пееха приспивни песни, че баба хич я нямаше в пеенето.

Не беше точно пеене, разбира се, а крякане. Но най-сладко съм спала под звуците на точно това крякане и дълги години то ми липсваше. Не знам жабите ли бяха изчезнали нанякъде или живеех  по в центъра на града и не ги чувах.

Сега обаче съм в края на града и недалеч има блато.

Минавам днес с колелото покрай него, чувам жабите и ми става едно такова хубаво ....

Проблемът е, че не са достатъчно близо и не ги чувам вечер като заспивам. Чудя се аз ли да се доближа до тях или да приближа блатото до блока някак!

Е, това ми е на мен фен шуя на дома! Не е важно леглото ми на изток или на запад е, и печката дали ми е срещу хладилника или не, а важното е жабите да са ми близо, и да крякат!

Затова сигурно все ме тегли навън. Особено пролет, когато всичко зеленее и цъфти, и дъжда дебне отвсякъде. Само чакам да се отвори някой прозорец и хуквам ....

И наблюдавам как расте тревата. И как щъркелите прелитат над нея ... и се гмурвам в дълбините на тази постапокалиптична пролет, която е по-слабо роматична от други, но много по-осъзната и радостна ...


image



Тагове:   жаби,   пролет,   фън шуй,


Гласувай:
8



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5594788
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031