Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2008 12:29 - Почивка от себе си
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1322 Коментари: 7 Гласове:
0



Отдавна не чета вестници, от сравнително скоро не гледам телевизия, а от утре май ще спра да чета и какво се пише в нета, с някои много малки изключения.

Не, че не си знам колко самотни, нещастни и неразбрани се чувстват 99,99% от живеещите тук и каква е причината за това, и не, че на някои определени моменти не съм се чувствала точно така и аз, но .... някои лайна, дето се забиват във вентилатора покриват стените с такъв дебел пласт, че после просто няма възстановяване.

Не съм отвратена. Не мога да съм отвратена от нещо друго, освен от себе си, а това не ми се случва чак толкова често, най-малкото, защото съм ухиления идиот Стрелеца. Но, този живот понякога го виждам в толкова тъмни краски, че се поздравявам за решението да се отдам на отшелничестване и мисля даже как да подобря положението – т.е. как да се изолирам още малко ....

Както и да е .... нещо друго бях написала днес, ама горните думи ми се изплъзнаха по повод на нещо, което ми е гадно дори да спомена .... майната му ....

 

***

Мисълта ми понякога

се уморява от мислене

и се изключва сама.

Какъв миг на радост!

Потапям се в небитието

и почивам от себе си.

Боже, не само уморителна,

а и трудна за понасяне съм!

Трябва да се крия.

Чудя се, откъде тази енергия

за живот във материята

имат почти всички?

Материята ме отблъсква,

интензивно я чувствам

само край себеподобен –

останалото е мъждукане.

Мощният подтик за живот

на духа откъде е не знам,

но се усилва със времето.

Дали не го бъркам с любовта?

Но нали Бог е Любов,

е Истина

е Живот ...

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - ....
09.04.2008 15:15
Понякога някои неща трябва просто да бъдат отминавани.Аз се научих да не се спирам,дори на мислите си съм забранила.По-поносимо е..
Поздрави!
цитирай
2. bamby13 - Съни, асцендента ти да не е рак
09.04.2008 15:26
те са такива едни черногледи, а като спомена и за отчелника, хептен го вързах с рака отчелник. Майната му на момента, повърни жабата и тръгвай на 5та
цитирай
3. sunflower - @benra
09.04.2008 15:31
обикновено отминавам с 300 км/ч, ама днес нещо се спрях и се издразних :)
цитирай
4. sunflower - @bamby
09.04.2008 15:35
асцедента ми е Лъв, луната във Везни.
черногледството не ми е много ясно изразена черта от характера, обикновено си го къткам и не го показвам, ама .....
просто днес видях нещо, което ме издразни и ми напомни за едно друго нещо, което ме издразни много повече навремето, когато повече се връзвах на тези неща и така ... не съм чак толкова подразнена, де, не виждаш ли, че в главата ми все пак се въртят мисли за Богове и любови :)))))
цитирай
5. sowhat - сън, ухиленият идиот стрелеца в...
09.04.2008 16:14
сън ,ухиленият идиот стрелеца винаги е част от нас в какъвто и трилър да сме се вкарали .освен това знаеш че трилърът свършва .
и после пак - всичко живо е трева
една прегръдка ?
цитирай
6. sunflower - така е, Соу
09.04.2008 18:38
не мога да избягам от него, а и не искам. спасявал ме е в много трудни ситуации :))))
приемам прегръдката :))))
цитирай
7. eleni - Бамбиииии
12.04.2008 01:55
недей така:) не всички раци са черногледи:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5619053
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930