Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2010 18:03 - Петъчно желание за рев
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4077 Коментари: 20 Гласове:
11

Последна промяна: 12.03.2010 18:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Реве ми се зверски и се чудя да рева или да не рева.

Чудя се дали да не се хвърля в леглото и да отприщя сълзите .... за всичко, което се случи тази седмица, този месец, миналия месец .... В този случай няма да рева от мъка, а ей така, изобщо. Не, че днес не ми се реве и от мъка, но по ми се реве изобщо.

Заради живота изобщо. Заради многото работа, малкото пари, многото посредственост, малкото разбиране и доброжелателност, заради магарешкия ми характер и заради още по-магарешкия на някои други, заради нямането и заради имането, заради противоречията, които разкъсват целия живот и душите ни в частност.

Едно време по-лесно ревях. Тръшвах се и ... готово. Сега по-прилича на събиране на една буца в гърлото, дето .... горчи. А не искам да съм един горчив /средно/ млад човек. Нужно е буцата да се разсее и ако не се нарева, поне ще си хвърля един душ и ще се опитам да забравя ... до понеделник ... или до малко по-късно.

Можеше и малко да помедитирам тази вечер, но се налага да меся кюфтета, та ....

В такива дни си мисля, че съм голяма патка ..... но не се ядосвам на това ..... поне съм патка с характер и визия за бъдещето. Може да е дори измамно бъдеще, ама все е визия ... пък даже и вяра от време на време ...откачена работа ....

А може пък писането да ми замени рева ....

Надявам се утре сутрин да пиша с усмивка обаче ....


 

 

 



Тагове:   желание,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. strianakiev - Според случая и лекарството...
12.03.2010 18:07
На мен много ми помага писането в подобни ситуации...а плаченето си е хубаво средство много добро лекарство...помага от опит съм го установил. Но май най добре е да се прави заедно...плачеш и пишеш...много е ефективно при мен...
цитирай
2. анонимен - Ne si sama
12.03.2010 18:10
Az sum v UK ot 20g. Uj vsichko e "rozovo" ot strani.....a Vse edno, che az sum go napisala!
Gore glavata, cheta te ot godini - super pishesh. Utre e Subota i ostavi kujftetata, capni edna chashka vince.
цитирай
3. sunflower - Това е една чудесна идея, Страхиле
12.03.2010 18:11
ако не ми е минало до след малко ... задължително ще попиша още и ще порева над клавиатурата :)
цитирай
4. sunflower - 2
12.03.2010 18:16
:) задължително ще ударя и една водка с ябълков аромат след малко.
Аз пък в неделя съм на вечеря с едни англичани .... подозирам, че само ще допринесат за стреса. То и тук на пръв поглед нещата розовеят ... от определени ъгли поне, но всеки сам си знае как се чувства в действителност и кои са остриетата, които разкъсват душата му ...
Благодаря, че ме четеш ... аз не пишех много напоследък, но пак ще пиша ... надявам се ... че колкото по-затормозена съм толкова повече пиша :)))
цитирай
5. ssstto - sun, ти плачеш
12.03.2010 20:31
мен ме избива на кошмари по това време, в петък.Добре е като се натовариш да пишеш, щото някои го удрят на пушене и зверене в телевизора цял уикенд и ми вдигат кръвното.
цитирай
6. mamas - Поплачи си!
12.03.2010 21:04
Плачът пречиства...
цитирай
7. blagovestie - И аз с писане се разтоварвам,
12.03.2010 21:58
е, понякога се налага да отделям и токсини. Както дойде.
Много сме се изнервили всички. И тази липса на положителни перспективи плаши... И неспособността да останем сами, на спокойствие. Все някакви задължения, ангажименти. Човек не може да се нареве на мира...
Пожелавам ти лекота, безгрижие и радост! Без буци... :)
цитирай
8. lidka75 - :)
12.03.2010 22:17
След дъжд винаги грейва слънце!Усмихни се и ще бъде по-добре:)
цитирай
9. анонимен - Милата ми
13.03.2010 10:49
бяла птица с характер!!Маичке,нема се даваш!! Горе главата и бистър поглед,цитирам Капи.Кат ме награби няква такава ревлива и той ме насмете :Я не се разсейвай ..Аоро,стига си всявала паника,я виж ква голяма вода...Може да не печелим винаги,ама поне не се предаваме без бой,или без рев,се еднакво е.Прегръщам :)))
цитирай
10. pilcho - Мила ми sunflower,
13.03.2010 11:34
не само ти съчувствам, ами и съпреживявам! Напоследък даже непознатите се чудят как да ме утешават ;)
Ето ти картинка за утешение: http://supergirl.soup.io/post/47518916/Image
цитирай
11. sunflower - @ssstto
13.03.2010 11:40
аз кошмари не сънувам ... щото рядко сънувам, предполагам, а снощи /пак под секрет/ ще ти кажа, че и аз дръпнах един фас ... от нерви, ама съжалих, щото беше тежък и гаден :))))
а днес хич и няма да пускам телевизора - имам си хубава книга, казва се "Дворецът на небесната наслада" ... да, точно за такива наслади става въпрос и си свалих "Анонимна" от арената и може да го гледам привечер, когато се заскапвам пак ... да видя, че е имало къде-къде по-гадни проблеми от моите :)
цитирай
12. sunflower - @mamas
13.03.2010 11:42
да си призная ..... не успях ... замотах се около кюфтетата, после си сипах една водка ... и .... :) ще го оставя за следващия път :)
цитирай
13. sunflower - @blagovestie
13.03.2010 11:43
Имах кошмарно натоварени три седмици и някои допълнителни проблеми през последната ... как да не се изнерви човек?
Но ще си връщам безгрижието на моменти, сигурна съм :)
цитирай
14. sunflower - @lidka75
13.03.2010 11:44
Така е. Днес се усмихвам :)
цитирай
15. sunflower - @aurora
13.03.2010 11:46
Без бой и без рев???? Никога!!! :))))
Трябва да ми разкажеш за Капи :)
цитирай
16. sunflower - @pilcho
13.03.2010 11:50
Благодаря за картинката. Разгледана е внимателно и оценена :)))

Не знам аз какво утешително да ти кажа .... ще споделя само, че след като /както споменах по-горе/ ударих една водка и половина снощи .... ме заболя главата, щот напоследък нещо пиенето хич не ми се удава и .... като ме заболя главата, изведнъж това стана по-голям проблем от останалите проблеми .... щото си боли .... и единственото ми желание беше да заспя, та да ми мине и ... заспах по някое време, слава Богу, и ... нещата изглеждаха малко по-добре на сутринта :))))
цитирай
17. raders - хм
13.03.2010 16:50
И защо ще ревеш, и защо го публикуваш това??? Само, за да накараш някой да ти съчувства ли?
цитирай
18. sunflower - Не, raders
13.03.2010 17:56
публикувах го това, за да се надсмея на себе си и да намеря някой друг, който да се посмее с мен. Но и да исках съчувствие, какво от това? Теб какво те засяга? :)
цитирай
19. анонимен - zdrasti
13.03.2010 21:18
az kato kazah edno vince, ne preporuchvah vodki!!!
Strashno sujalivam za maimunucta i to e ot murzel, ne che ne zanm kak da go napravia.
Da, neshtata vinage sa po priemlivi sutrin, no ne se mahat, prosto sa oblecheni s puhkavi oblacheta i slunchevi usmivki (eh kolko sladnikavo zvucha!!) Prosto opitai da pravish/pishesh tova koeto iskash! Az sum neuspial jurnalist v BG, uspial finansist v UK - a de?
цитирай
20. sunflower - Здрасти :)
16.03.2010 21:48
Абе, човек не знае накъде ще го отвее вятъра. Аз навремето мислех да ставам учителка, но сега знам, че това е една от професиите, за които имам най-малко талант. Случайно станах инженер и не, че работя точно по специалността си, но не съжалявам за тази професия. Обаче не сматам, че е късно да се преквалифицирам и .... ще видим .... накъде ще ме отвее вятъра по-нататък ...
Щеше да е хубаво само да си пиша, но от това пари не се изкарват :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5624666
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930