Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2009 09:24 - Кратер
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1078 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 08.09.2009 09:28


Дори и когато съм се впускала в най-откачените възможни начинания съм знаела, че има огромен процент вероятност да ги осъществя, ако съм фокусирана и упорита. Това, че едно начинание изглежда глупаво в очите на повечето хора далеч не значи, че то е неосъществимо. Напротив, понякога си мисля, че най-глупавите начинания са най-осъществими, стига да има поне един глупак упорито да работи за осъществяването им.
 
Нали знаете, кои са трите съставки необходими за отглеждане на … картофи, да речем – слънце, вода и … будала. :) Напомня малко на: „трева и пчела и да мечтаеш” :)

И без друго под „работа” не разбирам някаква истинска, осезаема работа, която да се върши (има малко и от този вид, разбира се, но е по-скоро пренебрежимо малко), а имам предвид именно мечтаенето. И не мечтаене в смисъл на невротичен симптом, на бягство от действителността, а в смисъл на силно мотивирано намерение да постигнеш нещо.

Без хъка-мъка, „ще ми се да стане това, ама се чудя дали” … или „се колебая как” …. или „съмнявам се обаче” ….  Съвсем твърдо и сигурно усещане, че нещото ще се случи … някой ден. Какво като денят понякога трябва да го чакаме с години?

Сбърдването на една мечта може да понесе всичко. Може да понесе и всички трудности, което ще довлече със себе си.

Изобщо трябва да си повтарям непрекъснато, че човек има много повече способности, отколкото подозира и от там много повече възможности. Най-страшен е страхът и  ограниченията, които сами си налагаме.

Горчивият опит никога не трябва да ни спира да натрупаме още горчив опит. Само тогава ще сме безмерно удоволетворени, че напук на всичките ла*на успяваме да запазим оптимизъм и една по детски глупава, но чиста душа.

Детската ми душа и в момента е затънала до шия в ла*на на служебния фронт и също така се разхожда по ръба на кратера в личния живот, но …. високото ниво на адреналин си е високо ниво на адреналин! :)


    image


http://www.flickr.com/photos/thomasreichart/2621035877/


Тагове:   кратер,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. strannica - ...
08.09.2009 09:35
Супер! :)))
Обаче защо "по детски глупава"? Децата са най-мъдрите и истински хора!
цитирай
2. sunflower - хаха
08.09.2009 10:18
именно. някои възрастни ги смятат за глупави, ама те не са ... затова и аз не съм съвсем глупава :)))) уф, умря циганката дет ме хвалеше :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5625228
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930