Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 18:42 - Мисля си днес ....
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1037 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 02.09.2009 18:53


Лятото си отиде преди няколко дни. Беше тук за малко. Видяхме се, почувствахме се и сега се разделяме, без лоши чувства, без разочарования ... Съвсем леееек привкус на тъга.

Аз съм все още тук. Вече по-спокойна, … понякога твърде спокойна. Казват, че когато всичко било наред, съм започвала сама да си измислям проблеми, за да не ми е скучно.

И да е така, в това няма нищо лошо. Защото няма нищо по-лошо от еднообразните, проточващи се с дни часове и еднотипието на собствените мисли и тези на околните.

Тъй като еднотипствам ... и в действия, е необходимо в главата ми да се появяват някакви нови неща, защото иначе ще полудея. Вярно, че някои от новите ми идеи далеч не са добри и оптимистични, но преди няколко дни разбрах благодарение на ssstto, че щастливо усмихнатите са по-глупави от депресираните и това някак ми повдигна напоследък леко занижения дух. Анализирането на проблеми ми е специалитет, издишам само, когато проблемът съм си самата аз, а това е в 98% от случаите. Затова до неотдавна бях от щастливо усмихнатите, а сега мразя това старо свое Аз.

Не, че вярвам да съм поумняла. Винаги съм смятала, че с годините човек по-скоро оглупява. Но пък е ... някак забавно да гледаш на живота с един по-изпатил светоглед.

Оптимизмът и ентусиазмът на младостта имат своите хубави и своите лоши черти, и ако в по-напреднала възраст успееш да ги постигнеш волево и си наясно с рисковете, си ... успял.

Едно от нещата, които най-много ме дразнят в хората, които приемат, че остаряват е постоянният им песимизъм и твърда вяра в свършека на света. Периоди на песимизъм и депресии са напълно допустими, но когато такъв период е целият остатък от живота ти .... и анализирането на проблеми води до все една и съща задънена улица ....  тогава имаш нужда от разтърсващ душата взрив .... на задънения край на улицата, например.

Не знам за какво ги пиша всички тези глупости. Догледах си сериала днес – за 7 дни 88 серии!!!!, започнала съм 2-3 книги, но само едната е на път да ме увлече .... и ... май ми беше нужно малко разнообразие .... :)




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ще ти приглася с едно стихче,
02.09.2009 22:01
днес специално си го копирах :

Пак е есен, но това е за добро,
дъжд се леееее из ведро,
на дъжда ще кажа свойто ведро "да",
да ми тръъъгне по вода.

Може да е засега, може чак до пролетта,
все така да бъда на ниво.
Пролетната ми тъга се разкара чак сега,
казва ли ти някой от какво.

:)
Аргирбрадърс и "Как си ти?" :)))

цитирай
2. sunflower - Благодаря!
02.09.2009 22:44
Остава само да изчакам дъжда )))
цитирай
3. ssstto - За 7 дни 88 серии!
03.09.2009 10:01
Браво на теб!
не знам как е при вас, във вашия град, но това лято беше най-горещото в последните милион години, за мен и последния истински дъжд беше около Гергьовден
цитирай
4. sunflower - на високо сме
03.09.2009 10:29
и летата са къси, а зимите дълги ... понякога вечни ...
това лято имаше около 3-4 дни истински горещини и през останалото време беше само топличко ... но не знам дали може да се вярва на моите впечатления, защото докато съм на работа по-голямата част от деня минава, без да я забележа :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5620357
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930