Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 21:39 - Картата и ника
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1019 Коментари: 5 Гласове:
1



Хех, току-що открих коя карта Таро съм. Сега като се гледам в картата, си мисля, че хич не е било трудно да се досетя ... ако изобщо се бях замисляла. Ама не съм правила нареждания със Сигнификатор и не се е налагало да избирам карта. Приемах, че мойта карта е тази на зодия Стрелец, т.е. Умереност, но не е .

Мойта карта е Кралицата на жезлите. Тя седи на трон, който има две лъвски глави долу и още два лъва над главата и. В едната си ръка държи жезъл, а в другата ... слънчоглед. Е, отпред има една черна котка, каквато аз нямам, но всичко друго е налице.

Жезлите са огнените карти, а Лъв е асцедента ми, плюс баща ми, сестра ми и най-добрата ми приятелка. Слънчогледа е ...... ясно.

Описанието на картата, също ми отива.

Ама как се появи само! Ей така я извадих преди малко, въпреки че знаех, че вечер не се тегли карта за деня.

Как не се бях досетила, че ако има огнено цвете, то ще е слънчоглед .... очевидно подсъзнателно съм избрала правилния .... ник. :)

image

 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. strannica - :)))
21.07.2009 10:19
Толкова пъти съм се убеждавала, че подсъзнателно приетите решения са се оказвали впоследствие абсолютно правилни...така че много, много не си мъча съзнанието и го карам на подсъзнание :)
цитирай
2. luben - Ваше
21.07.2009 11:24
Жезличество - с какво ще зарадвате Вашите поданици в този горещ ден?
цитирай
3. sunflower - @strannica
21.07.2009 11:34
аз пък всеки път когато се хвана, че много мисля, се хващам и че страдам .... неизвестното бъдеще винаги ме плаши и депресира. а като живея днес и правя каквото ми се прави в момента и съм съсредоточена в това ... всичко е наред. решенията, които взимам на прима виста - също са наред :)
цитирай
4. sunflower - @luben
21.07.2009 11:35
днес държа в ръцете си един синчец и .... ви пращам прохладен вятър от планините :)))) /ама наистина е прохладно тук :)/
цитирай
5. strannica - ...
21.07.2009 12:26
sunflower написа:
аз пък всеки път когато се хвана, че много мисля, се хващам и че страдам .... неизвестното бъдеще винаги ме плаши и депресира. а като живея днес и правя каквото ми се прави в момента и съм съсредоточена в това ... всичко е наред. решенията, които взимам на прима виста - също са наред :)


Да де, и аз за това говоря...накратко казано :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5625228
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930