Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2009 08:46 - Мики Синьото око във вторник
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2771 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 22.04.2009 09:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Началото на работната седмица започна с успиване.

Войнишко изритване на хлапето от леглото, придвижване по най-бързия начин, обаждане на мама да даде яйце на малката, че забравихме, извинение пред колегите, че няма да се чукаме, защото и мойто, естествено, беше забравено. Добре, че поне в хлебарницата имаше козунаци, че и козунак забравих да направя.

Не, шегувам се, отказах се от идеята да правя козунаци, защото на едно място прочетох, че тази работа не била за начинаещи. А аз съм именно начинаещ в месенето, а също така и в точенето на кори, например.

Днес, между другото, се уреждам за втори път в живота си с точилка. Първият път беше пълен провал, сега ще видим как ще се справя!

Но да продължа за вчера: В офиса беше лудница. Едва ми стигна деня да се оправя с коренспонденцията и текущите задачи за вторник.

След работа бях на зъболекар и там всичко мина добре, но ме предупредиха, че може да имам болки вечерта и да си взема неурофен, ама аз се направих на герой. Кръстосах града два пъти преди да отида за взема малката от училище и като я видях, лошо ми стана.

Бях забравила за окото. Забравих и лед да и сложа предишната вечер и докато сутринта беше все още само подутина ... ако не се лъжа, че успана толкова и съм я забелязала, вечерта нашата беше с най-синьото око, което съм виждала на дете през живота си. Ауууу, ужас! Милото ми дете! Не знам дали леда щеше да свърши някаква работа, но за сетен път си помислих, че вината е моя и че съм най-лошата майка на света.

Е, поне не я болеше особено. В понеделник вечерта, след инцидента я болеше, обаче. Ама кой я е карал да си играе на главички с оня нехранимайко?

Тази сутрин пак беше синя и даже леко подута след спането, ама не мрънкаше, следователно не я боли.

Обаче мен как ме боля зъба снощи, еййййй не е истина! И след като пих един аналгин накрая пак ме боля. Отгоре на всичкото милото се беше загубило някъде по трасето и след като закъсня с около час, два се скъсах да се притеснявам да не се е случило нещо лошо. А той пристига по някое време с най-огромния и тежък телевизор, който съм виждала някога. Чудовище направо! Двамата едва го носехме.

Май ще прерзгледам идеята да не гледам повече телевизия през живота си. Ако пък успея да го вържа с компа и да си гледам филми ще е върха.

След два джина зъба все пак ми мина и заспах успешно.

Абе, вторник ... какво да ви разправям ...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - нещата от живота
22.04.2009 09:18
:)

всичко ще е наред, съни.
честито за телевизора
цитирай
2. sunflower - Мерси!
22.04.2009 09:25
Наред ще е, разбира се .... ама е много гадно да те боли зъб :)
цитирай
3. sowhat - ооо на мен ли го казваш?
22.04.2009 09:34
аз съм кралицата на умиращите от зъбобол :)
цитирай
4. ledzeppelin - Хаахах..
22.04.2009 11:54
Маайчеее,всеки път не мога да повярвам там по вашите земи каква лудница е!Малката е страшна ей! Главички...ще ме утрепе! :) Тия празници са много зле,дам.Така си е - яйца,козунаци...мани,мани.Поздрави на всички! :) Два джина и оркестъра да свири...
цитирай
5. анонимен - 1
22.04.2009 13:39
хяха друго са си два джина
цитирай
6. sunflower - Соу, аз се боря със зъбобола
22.04.2009 14:08
като ходя редовно на зъболекар. много слабо място са ми зъбките.
цитирай
7. sunflower - @ledzeppelin
22.04.2009 14:09
Абе май случаен сблъсък на главите е било, ама аз така го кръстих :)) Мерси!
Как е нашият общ приятел? :)
цитирай
8. sunflower - 2
22.04.2009 14:09
да бе, к'во се мъчих с тоя аналгин? друг път ще си знам :)
цитирай
9. ledzeppelin - 7
22.04.2009 14:59
Ами видях го на скоро.Преживя зимата :D , работи - добре е.Май..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5623217
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930