Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2008 14:51 - XXXL откровения
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1337 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2008 15:09


x

x

x


Сещате ли се за какво ще си говорим?

 

Да. Точно така!

 

Ще си говорим за ....

 

ВАФЛИИИИИ!!!!!!

 

Уаааауууу!!!!

 

От неодушевените предмети, които са били моите най-добри приятели през вековете най-много обичам книгите и веднага на второ място са вафлите.

Животът ми би бил беден и нещастен без вафли.

Имало е дни, в които единствената истинска радост е била вафлата, разтапяща се  нежно в устата ми, по време на почивката в 10 ч сутринта или пък след обяда.

Сладостта, която се разтича по тялото ми в такива моменти минава физическите граници и оцветява душата ми в розово и малко синичко по краищата, защото както знаем никой не е само момченце или само момиченце.

В ранна пролет, леко наднорменото ми тегло истински ме притеснява, но тези притеснения никога не са съумявали да ме лишат от екстаза на ... вафлата. Все си казвам, формите на тялото минават и заминават, а удоволствието от шоколада остава.

И представете си, какво беше учудването ми, когато днес разбрах, че не съм единствената люта фенка на вафлите. Да, знам, че и колегите ми, с които споделям тази радост, ги обичат, но едни тийнейджъри са си направили цяла тема във форума, за да си споделят кои са им любимите вафли:

http://www.teenproblem.net/f/viewtopic.php?p=2421417&sid=57aabf14249d6fec4cb07cb03cca8c0f

Не са ли сладки? .... Тийнейджърите имам предвид.

А, знаете ли защо поста се казва: XXXL?

Ако сте фенове, щяхте да знаете, ако не:

http://lachita.bg/bg/products.php

Куриоза е, че освен XXXL има и вафли XXL. Последните обаче са почти 7 лв. Егати вафлите!!!

 image

http://www.silabg.com/en/product/detail/cid/20/id/218

Приятна вечер на всички и .... внимавайте да не се напиете много за деня на майстора ..... въпреки че аз ще се напия със сигурност. Тая болест – действителността, просто не се издържа понякога. :)))

 

P.S. И да не пропуснете да видите лова на крокодили!



Тагове:   откровения,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Приятна вечер и на теб!
06.06.2008 14:59
Ама аз си обичам локумените вафли!
цитирай
2. brumbrumm - ииии
07.06.2008 01:09
супер пост! И аз обичам Фафли, ама само някои...а на Лачита особено се кефя! Колкото до локумените-класикааа
цитирай
3. self - ех тия вафли
07.06.2008 09:30
това е моят порок. без вафли не се издържа направо. докато си бях в бг не издържах и ден без поне една вафличка:) пък сега дойдох тука в чужбината и не ми се яде. странна работа. ама като си дойда в къщи съм сигурен, че пак ще запея старата вафлена песен. хехе.
хайде поздрави и те черпя с една вафла!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5621916
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930