Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2008 07:35 - Странен вторник
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3102 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2008 08:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Първите признаци, че деня няма да е наред, бяха още от ранните часове. Будих се, не можах да заспя и реших да хвърля едно око на блога. Отварям си страницата и какво да видя? Всички постове са ми изчезнали.

Да.

Отгоре пишеше 923 поста и едиколкоси коментара, но отдолу пишеше „в блога няма постинги”.

Хм.

Хич и не ми трепна сърцето. Първо, бях почти убедена, че някакъв бъг се е получил и утре всичко ще е наред, после си викам и да са изчезнали, какво? Та нали и аз бих ги трила на няколко пъти, ако не ме мързеше, а сега като са над 900 просто никога няма да имам нерви да го направя.

Викам си само „Пфу, ще изпадна от класацията на най-четените и няма да мога да си кликвам на блога направо от началната страница.” /за непосветените пояснявам, че това е единствената файда от класациите :)/ И после си заспах сладко.

Като се събудих, може би за пръв път тази година ми се наложи да гладя. Като изгладих, разбира се, забравих да изключа ютията и добре, че минах пак покрай нея по-късно и я надуших, та протегнах ръка смело и издърпах щепсела от контакта. Опс, компа изгасна, а ютията продължи да смърди. Ясно, сбъркала съм кабелите. Изключих другия, включих първия, но не съм включвала компа, щото нямаше време и отпраших на работа.

В работата беше натоварено и ... приятно до голяма степен по неизвестни причини.

Прибирам се след една пица и един джин време и първото, което забелязвам вкъщи е, че масата е хванала въшки.

Тъкмо да се зачудя откъде тази напаст и гледам, че е по-гъсто разпределена около чашата с букета от снощи. А букета от снощи беше млади, красиво накъдрени листа от неизвестно за мен дърво, открито от малката в двора на гимназията, където игра предишната вечер, докато ние пихме.

Букета, заедно с принадлежащите му въшки замина през прозореца да си гние на двора по живо по здраво и след като оправих бъркотията се опитах да си включа компа. Компа се включи, но интернет – нъц. Опитах така, опитах иначе, но вместо да тръгне, излиза оназимити страница на БТК ADSL и иска име и парола и това е. Ауууу, абе какво име, каква парола и какво Приложение 2 на договора-заявка??? Аз знам, че някога някъде прибрах такъв договор, но кога и къде ....

Айде всички бумаги от бюрото на земята и започна Голямото Търсене.

А бумагите – много, та много. Печатила, нашата, печатила, чела книжки от интернет, чела или по-точно събирала, за да чете по-късно ... Главата ми се замая. То не беше Дийпак Чопра, не беше Елена Блаватска, не беше Методът Силва, Философия на живота и един куп други простотии  .... Хич не ми стана интересно или мъчно за тях – набутах ги в един кашон и ги осъдих на изгаряне. Договор обаче не открих.

БТК изядоха някоя и друга дълга след като се опитах да се свържа на онзи телефон и не успях, и не успях, та се наложи да търся по никое време една приятелка да помага, но тя обеща да свърши работа чак днес. Аз и казах да не се притеснява, едва ли някой може да бъде толкова пристрастен към нета, че да не може да изкара една вечер, а тя вика: „Оооооо, може, може. Опитвали са се да ме накарат по нощите да ходя да им оправям нетовете.” Хи-хи. Голям кеф е да научиш, че не си чак толкоз зле. :)

Зарязах търсенето на договора и реших да се отдам на писане и пренасяне на написаното до нета в службата на прост носител тип – пишка. Ами времената, в които нямах нет бяха съвсем неотдавна. А преди това даже и комп нямах. Божеее ... какво ли съм правила вечер вкъщи?

:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Абе остаи ти,
21.05.2008 08:50
кво ли не бих дал да съм в класациите!
цитирай
2. sunflower - Защо тогава
21.05.2008 09:15
не пускаш по около 3, 4 поста на ден и ще влезеш в най-активни?
То, вярно, че тази е малко срамна класация и аз бях много щастлива като се сведе до 10 бройки и престанах да влизам в нея :)))
цитирай
3. анонимен - Еми ще почна.
21.05.2008 09:18
Имам ли избор?
п.с.Имам имен ден днес. Ела да честитш.
цитирай
4. bamby13 - Съни мила, 'що така
21.05.2008 09:35
меташ ти боклуци през прозореца? Верно, то е биологичен отпадък, но и дтуги биологични отпадъци има....ма добре че не ги сеем тук и там.
БТВ, интензивно необичам вторници. Добре че приключихме с тях за тази седмица
цитирай
5. sunflower - @tlnet
21.05.2008 09:42
трябва да видиш в начало на следващия месец дали няма да си в най-четени, щото си си най-четен, ама гугъла прее*ава работата :)))
цитирай
6. sunflower - @bamby
21.05.2008 09:44
аз живея в къща на "село" и исках останалите живи въшки да си правят компания с другите животинки в двора. с най-хуманна цел го направих :)
цитирай
7. анонимен - bamby
21.05.2008 09:45
видя ли клипчето?
цитирай
8. sowhat - хихихии
21.05.2008 10:10
хуманната ми сладурана )))
цитирай
9. bamby13 - Тц, ник'во клипче не съм видяла
21.05.2008 10:30
от служебния нЕма такива екстри. Бъди добричък, разкажи ми го, моля.
Съни, сори за несправедливото обвинение. Ти с такива чисти помисли си го направила, а аз те обвиних в какви ли не грехове.Ууу за мене
цитирай
10. ninaantonova - И как се озоваха отново постовете ти
21.05.2008 10:35
в блога. Явно е било някаква грешка на сървъра или що? :)
цитирай
11. анонимен - Само ми направи лошо впечатление, ...
21.05.2008 10:37
Само ми направи лошо впечатление, че си хвърлила букета през прозореца. Защо, не можа ли в едно пликче да го завържеш и в кофата?
цитирай
12. roksolana - ...
21.05.2008 10:56
Вчера ми се случи с един блог...не моя и не твоя :)
Отивам в него и оппа - "в блога няма постинги". След малко кликнах пак и всички постинги си бяха на мястото :)
Сериозна техника е това, не е шега работа :)))
цитирай
13. анонимен - Отначало се сепнах за букета през прозореца,
21.05.2008 12:48
но следващите думи обясняват нещата, ако си наясно с природата. Всъщност торта е много важна. Гадно, но и фекалии да изхвърляш през прозореца е много здравословно за растителността там. Ами........природа, кво да я прайш. А не цигарени кутии които летят от нашите тераси наоколо.
За дийпак чопра и другите ми стана мъчно. Това е къртовски труд, и можеше да зарадваш някого. Или дори да ги оставиш на двора или на подходящо място, не знаеш каква полза могат да допринесът, ако е писано. И на кого.
Иначе моите вторници са лоша работа, може да съм заразила света с негативните си мисли. От 3 часа започнаха още....
цитирай
14. baletlnetpepas - Чудесно и прекрасно е
21.05.2008 12:51
че си се спряла на носител пишка. Толково закачливо звучи - скъсах се да се смея.
цитирай
15. анонимен - На мен пък изчезна целия блог
21.05.2008 13:02
Бях се регистрирал през април като lyudmilstefanov . Изчезна ми блога, а коментарите ми излизат като направени от анонимен, както и този. Ще бъда безкрайно благодарен на опитните в блога да ми напишат това нормално ли е, случва ли се и т.н. Защото някои от текстовете си ги нямам, а присъствието в блога се оказа интересно и ценно за мен. Предварително благоваря за отзивите!
цитирай
16. viki11 - ...
21.05.2008 17:06
не са възможни тези номерца с блоговете.....случайно. Тук работят хора, които знаят какво правят.
цитирай
17. didim - по начало
21.05.2008 19:07
винаги съм смятала вторниците за най-проблемни дни от седмицата още от дете. Това доказва моята теория :-)
цитирай
18. soho - Аз си признавам, че съм пристрас...
22.05.2008 13:20
Аз си признавам, че съм пристрастена към нета :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5625221
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930