Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2008 07:39 - Лирично отклонение
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2160 Коментари: 13 Гласове:
0



в процеса на взимане в ръце, от който цяла съм разцъфтяла днес.

 

***

Безпокои ме това,

че любовта би трябвало

да променя човека.

Да го съживява,

да го вдъхновява,

да му дава крила.

Да го осветява

в смисъл свято и

в смисъл светлина.

Да го прави

по-добър.

А какво се получава?

...

 

А сега да чуем една песничка, която не съм пускала повече от година, но не съм забравила:

 

и да обърнем внимание на тази част от текста:

 
Не смотри, не смотри ты по сторонам
Оставайся такой как есть
Оставайся сама собой
Целый мир освещают твои глаза
Если в сердце живет любовь


Та, за такова освещаване на целия свят става въпрос, ако в сърцето ти живее любов :)

 



Тагове:   отклонение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - получава се Хайд парк - хубаво място ...
15.05.2008 08:44
получава се Хайд парк - хубаво място за да се накрещим )

добро утро съни
цитирай
2. sunflower - хаха ... добро утро!
15.05.2008 08:59
не знам защо точно днес така реши, но при мен винаги е могло човек да се накрещи колкото си иска :))))
цитирай
3. sowhat - о не винаги съм го знаела
15.05.2008 09:07
просто днешният пост е особено провокиращ за това

и един поздрав за теб

http://www.youtube.com/watch?v=cWMRi65Do50&feature=related
цитирай
4. sunflower - оооо благодаря ...
15.05.2008 09:21
горе-долу толкова лежерно .... с елемент на еротизъм ще го караме днес. :)))
иначе виж позиция 2 на блогрола ми :)
цитирай
5. x2man - само
15.05.2008 09:47
не разбрах кой ще те взема на ръце:-Р
цитирай
6. sunflower - ами този
15.05.2008 10:00
на когото дам три задачи от трудни по-трудни, включващи пътувания до най-високите и най-дълбоки части на Земята и бързо прескачане до Ада, например, и се върне жив. само такъв тип би ме издържал .... в ръцете си :))))))
цитирай
7. rotazia - Купища малки, незначителни неща ме ...
15.05.2008 12:50
Купища малки , незначителни неща ме държат жива ,липсата на избор и бездънен извор на нови идеи ,свързани със самата мен , които ми помагат да се доопозная...по средата на живота , ужас...
цитирай
8. sunflower - ееее ... стига, де ...
15.05.2008 13:04
не е ужас. "бъди такава каквато си, бъди себе си" пее Юлия Савичева - това си е повод за любов в сърцето.:)
цитирай
9. анонимен - От Пролетта
15.05.2008 14:08
Прави са тези, които са го казали, че любовта променя човека и ти не може да не си го почувствала. Начина по който тя се реализира между двама души определя и посоката на промените които настъпват в тях.Ако тя е невъзможна или несподелена посоката определено е надолу, човек се изпълва с отчаяние
и трудно вижда светлина в тунела. В твоят случай не може да очакваш, че вълкът ще остане сит, а агнето цяло.Идва момент, в който трябва да се определиш и да решиш с кого ще продължиш нататък. Трудно е и трябва много смелост за да разрушиш това, което е било до този момент и което си градил с години, а и въпроса дали си заслужава също не дава мира. Така мисля аз, вероятно и твоят човек вече е нетърпелив за такава промяна и иска да бъдеш само с него, често се случва. Ти си умна, интересна и вероятно хубава жена и ако някой наистина те обича, едва ли ще те иска само за няколко часа седмично до себе си. Нали не очакваш да бъдеш само дама на сърцето за твоя рицар, тези времена отдавна минаха.
цитирай
10. sunflower - .....
15.05.2008 16:21
:)
цитирай
11. анонимен - от Пролетта
15.05.2008 21:52
Да, усмихвай се колкото искаш, някой все пак трябваше да ти го каже, имаш много фенове, но никой не пое такава отговорнист, вероятно не искат да рискуват да ги намразиш. Аз не го правя с лошо чувство, а с обич и разбиране към теб. Искам да си много щастлива, защото го заслужаваш. Обичам да говоря това, което мисля, "право куме та в очи", в работата ми си мислят, че съм малко луда.
Не малко, много съм луда. още в техникума прякора ми бе щурата. Не ми пука, не се страхувам да говоря това, които мисля.Истинско удоволствие изпитвам когато го правя и най-вече, когато виждам реакциите на хора, които никого не си позволяват да говорят по този начин. Сигурно понякога бъркам, но само господ е безгрешен, нали? Извини ме, ако съм си направила погрешни изводи за теб.
цитирай
12. sunflower - няма нищо ...
15.05.2008 22:05
всъщност ти благодаря за мнението :)
няма да го коментирам по разни причини, но ... благодаря! :)
цитирай
13. анонимен - Не прибързвай с решенията,
16.05.2008 10:27
когато някой държи на теб ще те вижда колкото е необходимо, за да не се получават катаклизми. Зависи какво ще правите през тези часове, когато сте заедно. А и то не трябва да води до катаклизми. Сигурно има решение, което за някои може да е остаряло, за други вечно. Понякога е приятно даже да можеш да помълчиш с някого заедно. Но целият да бъдеш в това мълчание. Или да попееш. Или да поскърбиш. Да споделиш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5624980
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930