Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 06:40 - Чиста утрин
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2502 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2008 06:44


Божествената Мъдрост

си каза думата.

Помня и свои думи,

които излязоха

пророчески.

Помня картини

от бъдеще

в миналото,

които се случиха.

Не е чак такава дарба

да правиш предсказания.

Достатъчно е да си отворен

за световния извор от знания,

а не да си свит

в черупка от его.

Не, да си ти центъра

на Вселената.

Центърът,

който търсиш

е никъде

и навсякъде

тук.

                  

„Всичко свято!

Всеки е свят!„

А. Г.





Тагове:   утрин,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - От Пролетта
25.03.2008 09:41
Страхотно е, така те искам. Красотата във всичките й форми , знанието за света и музиката трябва да бъдат нашите опорни точки за всичко което правим и мислим.Всеки трябва да намери своя път към тях. Ти пишеш, други снимат или рисуват, трети пеят и всички те не го правят само за себе си, а за да ни го покажат, за да бъдем част от тази красота. Има хора, които не го разбират, те са интроверти, обичат само себе си, като нарцисите.
Те трябва да работят още повече върху себе си, а ние трябва да ги разберем и да им помогнем. Трудно е, понякога много боли от това, но не трябва да се отказваме, защото ще сдтанем като тях. Продължавай да ни радваш, да поемаш слънчевите лъчи и да ги отразяваш в душите ни.
цитирай
2. buboleche - Сън , знаеш ли
25.03.2008 09:50
какво си помислих сутринта..помислих си ,че от известно време съм в такова състояние , в което щастието ми не зависи от никой , най-вече пък мъж, после се сетих някои неща и си помислих "леле закъсала съм го". Ти нали се сещаш? :))) Цунк.:)
цитирай
3. sunflower - Пролет
25.03.2008 13:28
Да ги разберем може, но да помогнем ... едва ли ... освен, ако ... ги обичаме, предполагам :)))
цитирай
4. sunflower - е, не се сещам, Бу ...
25.03.2008 13:29
... подшушни на лс :)))
цитирай
5. buboleche - е няма какво чак за лс:))
25.03.2008 13:59
просто щом "щастието ми не зависи от никой " и съм хепи > ще ми се натресе някое чудо на главата. Зависимост, алгоритъм. :))
цитирай
6. анонимен - пролетта за нарцисите
25.03.2008 15:19
Все пак, ако срещнеш нарциси не ги отбягвай, те също имат нужда от любов, а теб те очакват вълнуващи преживявания с тях. Ако имаш търпение ще се учудиш колко силно могат да обичат, стига да открият в теб второ си аз. Не се ли получи, не си го слагай на сърце, махни с ръка и отмини, това не се удава на всеки,, пък и няма пълна повтаряемост на индивидите в природата. И не завиждай на успелите да се домогнат до тях, защото тяхното щастие ще бъде твърде кратко, те не ще могат цял живот да играят ролята на второто им аз. Ако си от тези "щастливци", приготви си парашута за бързо приземяване, когато нарциса излезе от своето заблуждение.
цитирай
7. sunflower - ами не ...
25.03.2008 17:54
не ги отбягвам ... а и как бих могла, като има нарцис и у мен и той може да открие второто си аз у него :))))
а що се отнася до приземяването .... ще го преживеем, ако се наложи .... какво ли не преживява човек в този живот :)
цитирай
8. sunflower - Бу, ...
25.03.2008 17:56
така е ... винаги има такава опасност ...
аз затова не смея да си помисля нищо ... щастлива, нещастна ... по-добре да не определям :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5623587
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930