Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 13:24 - Виждали ли сте циникът-реалист как мечтае?
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1210 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2007 15:12


Циникът-реалист палатите на царя не желае, но мансарда под звездите не му стига. Стигат му две, три стаи, може и да не са на Карибите.   Циникът-реалист високи постове не гони, но и метач във парка не ще стане. Дайте му професия свободна, за да си развихри творческите планове.   Циникът-реалист и славата не иска, но и забравен, там във ъгъла, не може. Дайте му потупване по рамото, усмивка. Така той ще е благодарен и доволен.   Циникът-реалист за един другар мечтае, историята на дните им да е със буйни страсти във началото, и кротка обич в старините.   ...   А светът нека си пропада монотонно, Апокалипсис ако ни е подготвен, поне ще го направим заедно ... със скок.   :)   P.S. С широка усмивка и поздрав за sowhat  Не ми се смейте много, обещала съм на един човек да се науча да пиша в рими и без някакви недодялани начални опити няма да стане :)))  ...

Хм,  на два пъти за един ден ми дойде на ум думата Апокалисис (Боже какво ли става в подсъзнанието ми??!!!/.


Тагове:   как,   мечтае,


Гласувай:
0



1. strianakiev - Поздравления...
09.10.2007 15:00
Всяко начало е трудно, но пък за това е инпулсиращо..и разбирасе апокалиптично...виж Новия Завет Евангелието на Йоан...
цитирай
2. sowhat - много е сладък този пост сън
09.10.2007 15:04
сега ще ти избера нещо подходящо

и ето го моето мение - в рима ))))))))))

Цинично... не, не. Не мога да правя такива неща


Знам, не четете поезия
Гледате си сериалите…
признавам се за виновна-
не мога да пиша сценарии

трудно подавам реплики,
не, че нямам фантазия.
тези проклети доводи
все по нервно ме лазят

никак нямам търпение
и съм доста цинична.
Не съм по реверансите,
бройте ме - неприлична.

Казвам каквото имам,
знам че не ви харесва,
ала така съм си свикнала-
да съм доста несресана.

Нямам и капка желание
да си полирам зъбите,
да пиша напомадено ,
за да не ме осъдите

Правя каквото искам.
Няма защо да се чудите
Сложете ми етикетче
на което да пише:Луда.

Ако ще ви е по лесно,
ако ще спите спокойно
Просто ме забравете.
Вълк съм.И пея соло.
цитирай
3. sunflower - Интересна идея, Страхиле ...
09.10.2007 15:15
обикновено казваме, че края е апокалиптичен, то тъй като след всеки край има ново начало, защо да не наричаме и началата апокалиптични? :))))

Ще видя пак какво се казваше в Евангелието на Йоана, може да намеря някои отговори :)
цитирай
4. sunflower - Не знаех, че и ти ...
09.10.2007 15:18
... такова ... и в рими, Соу. :)))))
Благодаря!

Самотни души сме ... някои хора, но можем да си самотничим заедно понякога, нали? :)))
цитирай
5. sowhat - мога всякакво сънче
09.10.2007 15:25
но пиша според настроението си и думите идват според него .
важното е да съм себе си ,каквото и да казвам другото е бош лаф.
та както бях почнала да казвам -и аз те обичам :)
цитирай
6. telescope - ехе
09.10.2007 23:45
първо циник-оптимист, сега циник-реалист...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5623499
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930