Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2007 08:35 - Втори юли, лето Господне 2007-мо
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 974 Коментари: 4 Гласове:
0



Как се чувства човек след един прекрасен, последван от един отвратителен ден? След един ден в облаците и един на земята, та и малко под нея? След един ден на полет на духа и въображението и един ден на сблъсък с реалността?   Ами, всъщност, добре се чувствам днес. И облаците и земята, и духа и така наречената „реалност” са част от живота и ... трябва да се справяме с тях. И не само да се справяме, а и сами да се поставяме на разни изпитания, за да видим къде сме и какво можем да направим с живота си.   Предчувствам мъчителни дни, но и това носи дъх на възбуда от промяната. Твърде дълго се задържах на едно място в ... развитието си ... в реалността си. Твърде дълго живях чужди животи. Не, не че бяха точно чужди, аз се бях умело убедила, че всичко, което имам съм си го избрала сама и съм доволна от избора. И бях сравнително доволна ... до един момент, момента, в който много от истините, които забутвах в най-тъмните ъгли на съзнанието си се появиха в целия си блясък. Много е хитро да подхождаш избирателно към реалността и да виждаш само това, което ти е удобно да виждаш. Много хора правят така, а може би и всички. Трудно се вижда цялата реалност. Може и да е нужно това, защото блясъка и може да ни заслепи. Сигурно ще ни заслепи ... и умопомрачи. Всъщност не говоря за някава обективна реалност в момента, а за нашата си реалност, за нашия си вътрешен  свят.   Не, не трябва да се правя и чак на толкова заблудена, защото винаги съм си давала сравнително ясна сметка за положението, в което съм, но може би понякога съм грешала малко за подреждането на приоритетите си. А може и да не съм грешала никъде, може всичко да се е случило точно във времето. Може пък, всяко едно събитие от живота ми и всяко мое осъзнаване да са прецизно предвидени и осъществени на практика от Господарите на Съдбата. :)   Понякога успявам да видя хармонията на живота във всичките му красиви и грозни проявления.   Понякога успявам да избутам настрана мислите за всичките хора около мен и да видя себе си.   След като неотдавна се бях разградила до съставните си частички и се бях почувствала никой, за целите на духовното ми израстване, сега трябва да се съградя наново до положението на някой, който ... съм просто Аз.   Да видим как ще стане. :)
Приятна юлска седмица на всички!


Тагове:   юли,   МО,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - Хмммда...
02.07.2007 09:19
По- усмирена си била...?:)))))
цитирай
2. анонимен - ...
02.07.2007 09:49
novoizgradenoto...vesel den...
цитирай
3. pti - откак съм съвсем откровена
02.07.2007 10:28
живея по-леко...

в известен смисъл компромисите са безсмислени ;)
цитирай
4. sunflower - Боже!
02.07.2007 17:52
Буболече, още преди обяд прочетох коментара ти, но чак сега стоплих какво искаш да ми кажеш :))))
Не съм на себе си, не, че и иначе не загрявам като реотан, но сега ....

Анонимен, денят не е особено весел, но ... то и не е задължително ...

Птиче, тая истина за компромисите сега започва да ми се изяснява ...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5621769
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930