Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2009 09:30 - Как да се бием с тролове
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 7151 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 30.10.2009 09:32


image

 -    "Важното е да застанеш пред него и да избегнеш първия удар. Те винаги се оставят открити и тогава господинът може умело да пристъпи напред и да си избере цел.
-    Ааа, какво ще се случи, ако не съм пред този от тях, който се опитва да ме удари? Какво, ако той всъщност е зад мен?
-    Е, страхувам се, че в такъв случай, господинът ще трябва да се върне обратно и да започне от начало, господине.
-    И, ъъъ, как да направя това?
-    Традиционно първата стъпка е да се родиш, господине – каза Уилкинс клатейки глава."


Из “Thud” на Сър Тери Пратчет
 :)




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goby3 - :)
30.10.2009 09:33
:) :) :)
цитирай
2. анонимен - kiwi
31.10.2009 18:10
Привет Слънчогледке!
Току що прочетох за последните ти подвизи със смесването на "мъжки" и "дамски" питиета... Ей , да се пазиш !!! То си е гот - знам, ама като още не са измислили как да си слагаме по една тиквена кратунка..., пък тогава наливай колко ти душа иска... :) Надявам се, че вече си добре и слънчогледстваш усмихнато... И както сама си се досетила - ще трябва да компенсираш по подходйащ начин...
Благодаря ти за линковете към книгите на Сър Пратчет. Разгледах ги и ако не успеяпея да си ги купя - ще чета в електронен вид. Да ти кажа предпочитам си книжките с хартиени страници, може и да е старомодно ама по си ме кефи..., абе въпрос на вкус...
Е приятно ти събото-неделно изкарване и доскоро.
цитирай
3. sunflower - Привет, kiwi!
01.11.2009 18:24
Вчера не ги смесвах и днес съм добре :))))

И аз предпочитам хартията, но има неща, които още ги няма и нетърпението ми е голямо .... Също така предпочитам Сър Пратчет да си го чета мързеливо на български, но след като постигнах успех с четенето на една на английски, вече го считам за предизвикателство и ми се върти в главата една идея дали да не прочета цялата поредица още веднъж, но вече в оригинал. Вчера казах на една холандка, че съм чела Пратчет на английски и тя беше впечатлена - каза че сама е успяла да прочете едва три страници :)))))
цитирай
4. metaphor - Пратчет е. . ами. . Велик ? Какво д...
02.11.2009 11:41
Пратчет е.. ами.. Велик ? Какво друго да кажа! :Р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5615464
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930