Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2009 15:45 - Щях да умра
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5341 Коментари: 13 Гласове:
3

Последна промяна: 29.10.2009 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не знам дали реалността е болест, породена от липсата на алкохол, но знам, че прекаляването с последния може да е много болезнено.

Още по-болезнено е смесването на алкохоли ..... мисля, че горе-долу, колкото и смесването на реалностите.

Смесвала съм и реалности, и алкохоли, но по-лоша комбинация от тази в събота не бях .... правила и ... употребявала.

Пих джин със сайдер.

В неделя щях да умра.

До този  момент имах само смътно предположение какво може да означава изразът „щях да умра”.

В неделя го преживях в целия му блясък.

Знаем за безкрайността на глупостта, но когато се изправим лице в лице срещу безкрайността на собствената ни глупост е .... меко казано доста неприятно.

На младини съм пробвала водка с бира и колкото и да съм слушала за смъртоносността на комбинацията, нямам чак толкова лоши спомени – нямам и липса на лоши спомени.

Да, ама бирата не е сладка ... в смисъл, не е захарно сладка ... знаем колко „сладка” иначе може да е. :) А сайдера, макар и по-ниско алкохолен си е захарен та **** си трака. Ако не му добавяш алкохол, всъщност е много приятно питие.

Приятно беше на вкус и с джина .... вечерта.

Ах, вечерта .... вечерта беше просто прекрасна .... до към 8 часа на другия ден, включително малко спане и малко неспане.

Но между 8 сутринта и 8 вечерта в неделя ... просто щях да умра!

Никаква представа си нямах, че махмурлука може да е толкова зверски дълъг. Ще рече, че и в миналото не съм била кой знае какъв пияница, но напоследък сякаш развивам нетърпимост към алкохола. Предпоследният път пък изпих около половин бутилка вино и ... пак не ми се отрази никак добре. /Хм, дали защото беше розе ... абе, дали само захарта да не е причината за всички проблеми??? :)))/

Явно ще трябва да се установя на 50 до 100 гр алкохол и 100 до 200 гр вино.
От това пък следва, че трябва да увелича другите прегрешения-удоволствия. :))))))


Тагове:   вино,   алкохол,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - аз
29.10.2009 16:04
никога не съм пила сайдер..Иначе като теб мога само с малки дози алкохол. Някак си организмът ми в един момен казва-стоп
цитирай
2. sunflower - Чудесна направо :))))
29.10.2009 19:17
Сайдерът е много приятно ябълково вино (към 4% алкохол) - утепало се е за женско питие ... без да се смесва, разбира се :))))
цитирай
3. sowhat - ей да се пазиш
29.10.2009 20:20
и като трябва наблегни на другите порочни удоволствия, моля трябваш ми още :))
цитирай
4. sunflower - абе пазя се аз
29.10.2009 21:42
ама не винаги. затова не е лошо понякога да има до теб някой, който да те пази по-добре. :))))
после можеш да го използваш и за другите ... порочни удоволствия :)))
ъъъъи ... и .... чак пък да ти трябвам?! много мило!!! :)))
цитирай
5. ssstto - много здраво те е треснал махмурлука значи
29.10.2009 23:18
а се чудех защо цяла седмица не пишеш ^_^
цитирай
6. sunflower - eeee, не беше само заради махмурлука, дееее ...
30.10.2009 08:49
дочитах "Да направиш пари", сега чета Thud, ама ми свърши българския текст :( :))))
цитирай
7. strianakiev - От опит...
30.10.2009 09:23
Тази реакция на организма Ви подсказва, че е възможно да имате диабет...отидете на лекар...но ако вече имате диабет то проверете пак захарта...Допусками да се шегувате...но с диабета няма майтап...
цитирай
8. sunflower - Благодаря за съвета!
30.10.2009 09:27
Не се шегувам изобщо, и наистина си помислих, че това не е съвсем нормална реакция за не чак толкова голямото количество алкохол, което изпих. И да не отида утре на лекар, определено ще го имам предвид за следващия път, в който си правя изследвания ... нещо ми се върти в главата, че имаше някаква малка наомалия на захарта в последните ... :(
цитирай
9. sowhat - естествено че да, иначе
30.10.2009 10:04
кой ще създава иначе толкова приятно място за викане в блога?
кой ще нищи фройд , юнг, дзен и джин и планински пътеки?
я да се стягаш . :))
цитирай
10. sowhat - и сън мисля че просто
30.10.2009 10:09
ни е сатурново :) нали
цитирай
11. sunflower - ооооо много съм си добре ... психически ... засега
30.10.2009 10:34
ще го видим ноември като дойде, но октомври беше супер, не Сатурн :))))
цитирай
12. sowhat - не знам за теб
30.10.2009 11:25
на мен ноември ми е добре , но така мразя октомври, че бих искала да го изтрият от календара
цитирай
13. sunflower - и все пак може да има нещо общо с рождения ден
30.10.2009 21:32
и Сатурн .... нали моят е последния ден на Стрелец ... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609970
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930