Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2008 08:19 - Ода за бялото и индиговото петно
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 2662 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2008 08:21


Въпрос: Може ли да се пише на клавиатура като се седи по турски?

Отговор: Може, и още как!

Неудобство: Ръката трябва да се мести твърде много, за да напипа мишката.

Предимство: Няма нужда от бюро и е някак много естествено и .... уютно.

И резултатът:



Ода за бялото и индиговото петно



Е, всъщност няма да е ода, защото като съм злобна пиша в проза.

Хм ....

И така .... бялото петно .... си е едно бяло петно, което няма цвят, няма мирис и ... е доста трудно да го докоснеш. Мислиш си, че го виждаш, но не си много сигурен, защото то може да е само фон, може да е бледобялото на деня, а може и да е едно нищо.

Докато индиговото петно не само има цвят, но има и форма. След като има форма, следователно има и характер, но не всеки може да види този характер. Даже  индиговото петно  е точно като петното на Роршах, в което всеки вижда това, което си иска или по-точно това, което му подсказва подсъзнанието. Както знаем, петното на Роршах се използва при определяне на психичното състояние на даден човек.

Последното ме навежда на мисълта дали предназначението на индиговите петна не е точно това. Да определят психичното състояние на  ... белите петна.

Защото, когато бялото петно срещне индигово петно, то изпада в неистово недоумение, започва да задава въпроси, в смисъла на които не вниква и започва да се държи крайно неадекватно:

"Какво е това и как може да е това???"

"Какво е това Велико невъзпитание „нещото” да има цвят и форма???!!!"

"Как си позволява???!!!"

"Защо не се изчерви веднага от срам и не се избели след това, за да заприлича на нещо?"

После, смисъл на живота на някои бели петна става откриването на белина за индигови петна. Обаче белините, които откриват избелват всякакви други петна, само не и индиговите. Защото основен белег на индиговото е упоритостта. Индиговото петно знае точно защо е с такава форма и точно защо е тук. Не се изтрива току-така цветът на едно петно, което ... знае.

И белите петна се помъчат, помъчат, пък се отказват накрая. Сами не забелязват, че от напъните леко са посинели. Но никога няма да станат индигови, защото за последното много време трябва да мине и много пранета ....


Тагове:   петно,   ода,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - и многото пранета
02.12.2008 08:47
да им измият белините от мозъците...дааам...не случайно се казва,че всичко до което се докоснело петно,добивало тайнствен цвят...сега разбирам,че цветът всъщност бил индигов :)).Как си Маичка,много се надявам,че всичко е наред,и майната им на белиносаните петна.Прегърни детенце.
цитирай
2. sunflower - :) добре съм
02.12.2008 09:08
ще ти звънна тия дни и ще ти разкажа подробно :)))
цитирай
3. tpsy - Много
02.12.2008 10:28
Красиво, съгласен според мен функцията на индиговото петно е да става все по наситено :)
За да може повече бели петна да посинеят , и те да станат по наситени и така :) докато индиговото и бялото образуват ин и ян , само там е черно и бяло :) но може да стане и бяло и индигово :) успешен ден.
цитирай
4. sunflower - хм
02.12.2008 10:56
не се бях сетила, че и така може да се изтълкува в крайна сметка /ин-ян/, защото вчера ме издразни едно бяло петно яко .... но ... защо не? :)))
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Съгласно цветолечението
02.12.2008 11:38
лилавият цвят е цвета на интелекта, индигото е най-наситеният цвят от тази гама и ако затвориш очи и мислено си представяш, че през теб минава индигова
светлина, това ще излекува наранена психика и ще бъде нещо като духовна храна за интелекта.
Та мисълта ми е вместо да се косиш от разни бели петънца, направи се една цветотерапия и ще ти мине,
пък те няма как да не посинеят от завист, че не могат да ти повлияят по никакъв начин.
цитирай
6. sunflower - е, аз не се кося чак толкова много :)
02.12.2008 11:54
а те ще посинеят и позеленеят даже, защото съм голям инат и ... :)))
цитирай
7. tpsy - Да
02.12.2008 11:58
Може по всякакви начини , то това бяло петно знаеш ни помага , да сме съзнателни или да се осъзнаваме , като лампичка е поне на мен, и си задавам въпроси
Защо сега ме дразни , това бялото :) , после като си отговоря на този върос си задавам друг.
Ама кой се дразни от това бялото петно
Кой е този който се дразни.
Кое е това нешо в мен което се дразни.
И си задавм въпроси но първо благодаря на бялото петно , че е дошло и ме подразнило и ме е накарало да се осъзнавам :) неговата роля на бялото петно също е много важна ако го няма него , как да си задам въпроса , защо ме издразни. :)
Мисля че бялято петно , ти помага да осъзнаваш без значение дали , то го знае или е съзнателно за това което става , :).
Дълго стана но това е в моят свят :)
цитирай
8. sunflower - @tpsy
02.12.2008 13:31
разбирам това, което казваш, но не знам дали съм съгласна.
да, неща, които са ме дразнили са ми давали възможност да осъзнавам себе си. обаче има една "празнота" в хората, празнота може би от моя гледна точка, която принципно съм приела и не ме дразни в нормалното ежедневие. това, което е в състояние да ме подразни истински е изказване или не дай си Боже действие срещу приятел. еййй това винаги ме изкарва извън нерви. нападение директно срещу мен не ме впечатлява, но нападнат ли някой мой близък съм готова със зъби и нокти да се боря ... а не да се осъзнавам :))) и мисля, че това е правилното, защото това съм аз ... или много ми се иска да съм аз - борец! :)
а и изобщо понякога направо ми се гади от посредствеността и дребната злоба и ограниченост на някои хора ... защо трябва да пренебрегвам това чувство или да търся в себе си какво да осъзнавам? защо да не го излея в един откачен текст, например? :)

а това, което се дразни е част от мен, освен тази част в мен има и Наблюдател и Съзерцател, например. въпросът е, че не искам да губя нито една част от мен ... искам да съм цялостна :)
цитирай
9. tpsy - Да
02.12.2008 14:22
Съгласен съм с теб , това си ти и това е най правилното за момента и да съгласен съм да отстояваш себе си, :) осъзнаването идва и после след процеса на борбата.
Така е хората сме различни, сетих се за 2 притчи.
Едната:
Един човек се разходал по плажа целият плаж бил осеян с морски звезди , а на плажа едно малко детенце , взимало звезда и хвърляло в морето,
Той озадачено го попитал , е малкия какво правиш?
-Спасасявам звездите като ги хвърлям в морето.
Но тук има милиони звезди няма смисъл , да го правиш.
Нищо не може да промениш.
Момченцето го погледнало , навело се взело друга морска звезда, и я хвърлило в морето.
-За тази звезда , вече е променено.

Аз също действам според ситуациите, осъзнаване според мен е и точно това да не сме посредствени и ограничени.
С твоята борба ти променяш аз те подкрепям.


Втората:

Един ангел стоял от дясно на Господ , и се загледал надолу там видял един човек който , правил много различни неосъзнати неща.
И казал, Господи ти който имаш всичката тази сила, да сътворяваш и разрушаваш.
Виж тази гадна , жалка твар , как петни твоето име.
Аз ако бях на теб щях да я унищожа и да я излича от земята.
Господ нищо не казал.
Само изпратил Ангела на също място на което бил човекът , със същите условия и осъзнаване.
.....
И Ангелът направил 5 пъти повече грешки от човека,

Това са само притчи някъде съм ги чел , не са едно към едно а преразказ.

Всички сме поставени в различни условия, всеки си има причина да извърша дадена постъпка.
Лек ден подкрепям те ,
цитирай
10. sowhat - някое бяло петно
02.12.2008 15:35
здравата те е разгневило. знаеш ли кво - радвам се че поне не си в сатурнова дупка :)
цитирай
11. sunflower - @tpsy
02.12.2008 16:11
Благодаря за притчите и за подкрепата!
Опитвам се да спася някоя и друга звезда, въпреки че съм се виждала и в ролята на човека, който мислел, че няма смисъл.
Благодаря и, че намина и коментира, ще се радвам и друг път да споделим мнения :)
цитирай
12. sunflower - @Соу
02.12.2008 16:12
това беше вчера :))) ... днес е друго :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5616366
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930