Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 14:41 - Резервни варианти
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1100 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 24.02.2010 14:50


Аутлука ми е с характер /това не е лука, дето си го държа навън на терасата, а Майкрософт Аутлука. :)/.  Понякога ми се сърди и само приема, но не изпраща съобщения. Отгоре на всичко аз му викам кeнсъл ол, а той след няколко секунди пак ми съобщава, че не може да свърши работата с изпращането. Абе, нали ти казах кeнсъл!!!

 

ИТ спецовете не откриха какъв му е проблема. И аз се принудих да си възстановя Тъндърбърда и сега като закъсам с Аутлука, си включвам Тъндърбърда, чакам някоя и друга минутка да се приемат стотина съобщения, но после пък  нямам проблеми с изпращанията.

 

Което ми напомня един разговор с възрастен англичанин, настанил се да живее в България, но не къде и да е, а във вилна зона, в която през зимата няма никой, освен те двамата с жена му и някой си Стефан. Като го питах как оцеляват в тези … вилни условия, той каза, че важното е да имаш резервен вариант  ... на всичко. За случаите, в които тока спира, да имаш газови лампи, печки, котлони, а за случаите, в които водата спира да имаш кладенец в двора.

 

Не знам колко време и усилия  е коствало на това семейство да открият тази проста истина, но тя очевидно важи на много нива в България. Информационните технологии далеч не правят изключение.:)

 

 image

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5615678
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930