Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2006 10:27 - Наказана съм
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 2507 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Онзи ден сбърках едно заклинание и .... хооооп отхвръкна едната кула на Министерство на Магията. Бях се разсеяла, ама съвсем мъъъъъничко разсеяла, но .... при заклинанията и малко разсейване може да струва .... много тухли. Сега се мъчат хорицата, да оправят кулата. Питате защо не я оправим с магия? Ами, може по принцип, що да не може, но .... колко усилия трябва да струва на един магьосник да бърка вар и цимент с едно заклинание, после да омагьосва тухличките да застават на място с друго заклинание, после да тегли един нивелир с трето заклинание ..... всичко това, могат спокойно да со свършат хората. И без друго, трябва нещо да вършат и те. Представяте ли си, всичко в този свят да се вършеше с магия? Ами кой щеше да има някаква работа за вършене? Кой щеше да се чувства полезен на другите /освен някой и друг магьосник ,де/? Ами то ако го няма това чувство за полезност ... за смисленост ... закъде сме? Нещо много философски съм настроена тази сутрин. Философия на магията ми беше любимия предмет в училище. Голямо философстване му хвърляхме. Като се разфилософствахме ...се изхитрявахме да спираме времето ...(само малко де), за да си завършим спокойно спора, преди да е започнал следващия час. Но, думата ми беше за наказанието. Като сбърках онова заклинание, Големия Шеф само леко ми скръцна със зъби и после не знам какво е казал на По-малкия Шеф, но По-малкия Шеф от няколко дни ме наказва непрекъснато ...... като ме кара да правя извънредни заклинания. Ха, ше плаши куче със салам!!! Ми на мен заклиняването .... т.е. реденето на заклинания, .... омагьосването ми е най-любимото занимание. Защо си мисли той, че работя в Министерство на магията. Да не би някой случаен вятър да ме е довял тук? Няма случайни ветрове .... така се казва в някои апокрифни трактати по магия. Та, изтърпявам си наказанието аз и си мисля ..... основен номер, при правенето на сложни заклинания в Министерството е ... никога да не даваш на шефа да разбере колко време ти е необходимо за тази работа. Хване ли те той, че се справяш бързо, яко ти ... д*пе, .... ще го скъсат, т.е ще те скъсат от задачки-закачки-заклинанийца. А някой по-мудничък магьосник, ще си мудва цял ден над едно и накрая ще сте еднакво възнаградени. Това за магаренцата дето колкото повече работа вършат, толкова повече ги товарят е вярно и при магьосниците. То, магьосници, .... магарета ... не е голяма разликата. Готиното е, че магаретата ... опс, исках да кажа магьосниците са на Големия Новогодишен Бал без Маски утре. За някои магьосници, този Бал е събитието на годината и всички останали 364/365 дни в годината /човешката/ те прекарват в подготовка за него. Бала без Маски в Министерството се характеризира с това, че на този ден, всеки магьосник прави всичко възможно да изглежда най-добре  .... себе си. Всеки ден от годината, всяка година, той търси своите характерни черти, своите уникалности и на този ден, той се опитва да извади всички открития, които е направил, наяве. Може да ползва всякакви костюми и аксесоари, разбира се, разхождането голи по баловете не се толерира, все пак. Ако при хората е модерно да си слагат маски и да се правят на други, при магьосниците това занимание е безсмислено, защото те виждат достатъчно ... знаят достатъчно за другите ... по-трудно им се отдава знанието за себе си и даването на израз на това знание. 

И тъй, седя си аз и си изтърпявам наказанието, но в същото време си мисля за Бала без Маски утре ..... хм, я да се концентрирам малко, че току-виж пак някоя кула отхвръкнала .... да не кажа и някоя сграда, че заклинанието, върху което работя е мощничко. ;)    


Тагове:   Наказана,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - :))
19.12.2006 10:58
:))
цитирай
2. анонимен - see ya
19.12.2006 11:04
Ей ти си наистина голям философ:)))) Айде готви си пък ще се видим там ;))))И по полека със заклинанията ;))
цитирай
3. darky - hihi
19.12.2006 11:06
tva anonimnoto sum az ;D
цитирай
4. анонимен - за съжаление
19.12.2006 11:45
навсякъде важи правилото за магьосниците/магаренцата/:) и количеството работа...
цитирай
5. dosheva - :):):)
19.12.2006 11:57
Ох, и аз се дъня пред шефовете тия дни..., ама при мене...и двамата са равни и единият ме защитава :P
Радвам се, че не съм сама...., то ще от времето да знаеш..., пред празнично ми е и... :):):):):)
цитирай
6. krasi2g - Их бе, момиче, другия път да внимаваш!
19.12.2006 13:04
А сега: Дай тухли, дай вар!
Весело парти! И ако почне да ти се плете езика от магическите питиета, въздържай се от заклинания, моля :)))))))))
цитирай
7. sunflower - Хахаха
19.12.2006 13:12
Ииииххх, забравих да кажа, че при употреба на алкохол магиите за забранени ...по гореспомената причина в общи линии ..... преди векове се опитали да забранят алкохола, но не им се отдало, затова забранили магиите в нетрезво състояние .... едно леко омагьосване на виното/ракията подпомага този закон, че като запреплиташ езика и законите в главата почват да ти се преплитат и външната намеса е жизнено необходима :))))))
цитирай
8. анонимен - da si kaja:)
19.12.2006 18:43
Hey, haresvash mi i te cheta s udovolstvie kogato imam vreme, no mi se shte da otbeleja che tiq istorijki, izdarjani v duha na Terry Pratchett, neshto ne moga da gi svarja s tova,koeto chetqh predi. Toj e neveroqttno gotin, no ostavi Istoriite ot Sveta na diska na nego, ti samata si imash dostatachno dobri kachestva, koito pravqt pisaniqta ti interesni ( i ne samo za men).Pozdravi!
цитирай
9. анонимен - Хахаха...уби ме..
19.12.2006 18:49
:D..По-полека с магиите де;).
Bec
цитирай
10. sunflower - Ама остави ме ....
19.12.2006 20:30
... да се позабавлявам и поекспериментирам малко, анонимен 8. :)))))
Благодаря ти за милите думи, иначе!
Без да се оправдавам само ще кажа, че искам да пробвам да пиша различни неща, а и писането за работа в блога не е желателно, така че аз го правя по този начин ..... но ще взема предвид мнението ти :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613930
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930