Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2009 08:21 - Петият месец
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1544 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 08.05.2009 08:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На едното място няма нет и другото ще понесе удара, щото направо връхчетата на пръстите ме сърбят .....

Полудяла съм, ей! Ни за пръв път, ни за последен, вярно, но взрива от живот в средата на живота ми е толкова неочакван, че на моменти изтръпвам и не знам какво да го правя. Ако някой ми беше казал преди 20-тина години, че приближавайки 40 ще се чувствам и ще се държа като ученичка, посмъртно нямаше да му повярвам.

То, аз си исках живота ми да е нестандартен и вълнуващ и както знаем, човек много трябва да внимава какво си пожелава.

Иначе, хем ме е яд, хем се кефя, а на моменти много се чудя как да подхвана ситуацията, защото на тези години имам някои твърди линии в поведението и не искам да омекват, защото навремето, когато бяха меки, не доведоха до нищо добро.

Странно е, тъкмо да преоткриеш себе си и да искаш да си се запазиш и да се налага пак да се съобразяваш с друг. Несъобразяването с никой обаче, води до едно много самотно себе си. Макар и да се изкушавам понякога да си мисля колко ми е добре сама, знам, че не е точно така.

Но всичко си има граници, разбира се, и пътят към Ада знаем с какво е постлан.

На тези години, поне някои причинно-следствени връзки са ми ясни, само дето трябва да внимавам да не се обзаведа с твърде праволинейни очаквания. Всеки може да те изненада и чудесата чакат зад ъгъла.

Но ще бъде един изпълнен със събития май, а от там и с вълнения. Толкова добри, колкото и лоши. Очакват ме една, две командировки и сбирка на випуска. 100 пъти се кълнях, че няма да се занимавам повече с организацията, но накрая пак клекнах и се включих. Добре, че не съм сама, та две съученички се занимаваха с наобикаляне и избор на заведение. За мен остана приятната част да звъня по телефоните на тези, дето са далеч. Звънях, повечето ще дойдат, ще бъде забавно.

Едната командировка също ще бъде забавна. Само аз и колежката, без шефове. Обаче англичаните ме дразнят, защото си мислят, че ще ни обучават. Те ли бе? Зайчета с жълто около устата. И двамата „обучаващи” са с 8 години по-късно от мен в проекта. Защо ли се страхувам, че аз ще трябва да ги обучавам? Само че, надали ще си направя труда, че не ми плащат за такива услуги.

Поне ще е някакво разнообразие след дългата и проблемна зима. Не, че последната не беше разнообразна, но беше разнообразна все на едно място. А и други пътувания тази година не се очертават, поради липса на средства.

Но, това е ясно – Господ с едната ръка дава, с другата взима. Де да можеше да дава някак и с двете ръце .... ама тогава щяхме да сме твърде разглезени и нямаше да можем да ценим нещата, които имаме. Всъщност, що ли все се цени високо това, което липсва, а не това, което го има в изобилие?

Някаква игричка на Егото ли е или е единствения начин да продължаваме напред?



Тагове:   май,


Гласувай:
0



1. sowhat - единственият начин
08.05.2009 10:03
е съни.
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Ето ти още една изненада:
08.05.2009 10:29
Виж това и се включи, ти пишеш хубави стихове:
http://kleopatrasv.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/05/07/iziavlenie-ot-predsedatelia-na-jurito-za-konkursa-quot-poezi.331485
В това шоу участват около 100 пишещи блогери, после ще се четат в Шабла, на 01.07.09 г. , ще се раздават награди и ще се издава книжка с всички стихове. Можеш да се включиш до 10.05. и да потвърдиш участието си в Шабла, ако искаш за да ти запазят място за приспиване в с.Тюленово за 15 лв. на вечер.
цитирай
3. sunflower - и аз така подозирам, Соу
08.05.2009 11:08
:)
цитирай
4. sunflower - @Пролет
08.05.2009 11:09
не се броя за поет, ама що пък да не се включа ...

/видях някои постове за конкурса и мислех да го подмина, но сега ти като каза .... виновна си, да знаеш! :)))/
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Поемам вината, трябва да си го върна
08.05.2009 16:34
за това, че съм тук, нали благодарение на теб стана :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610210
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930