Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2009 18:06 - Празникът на яйцата
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2187 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От гледна точка на децата, днес е празникът на яйцата. Какво ги интересува тях, че Христос е бил разпънат на кръста и че след три дни е възкръснал? И по-добре, че не ги интересува, че ако ги интересуваше как щяхме да им обясним тези явления, без да влизаме в абстрактни обяснения. А децата много, много от абстракции не разбират.

Виж, кой е биячът им е пределно ясно. И радостта той да е у теб и съжалението, че твойто яйце е счупено ...

Не, че мойта не е запозната до някаква степен с житието-битието на Исус Христос. Запозната е, защото ходи на „Религия”, а и аз охотно и обяснявам като пита нещо. Обяснявам, доколкото на мен ми е известно, че аз пък „Религия” никога не съм учила и на Библията само първите глави на Битие съм чела, ако не броим тук-там от Еклесиаст и Песен на песните. От Новия завет – бъкел!

Обаче малката изгледа почти целия „Страстите Христови”. Като седна пред телевизора и не мръдна, докато не свърши. Така че, тази работа с мъките и е ясна ... и това за разбойниците и за венеца от тръни .... Само не и стана ясно, че като Бог, бащата, е създал всичко, кой е създал него. Ама тъй като и аз не съм осведомена по този въпрос /което е доста чудно, защото по принцип „мама знае всичко”/, се налага заедно да му търсим отговора. Някой ден ще разберем.

Но аз исках да говоря за яйцата и техният празник. Вчера, например, ако знаете колко яйца видяхме .....

Ходихме в гората, за да наберем малко див чесън, но брахме и коприва, защото имаше много и младичка, свежичка, а аз обичам копривени супички .... и по пътя стигнахме до едно мини язовирче. И какво мислите, че имаше в язовирчето?

Яйца, яйца, яйца .... толкова много яйца, че чак свят да ти се завие. На купички и на лентички по цялата крайбрежна ивица, а навътре Бог знае какво имаше.

Видяхме също така и тези, които са снесли яйцата, но всички изглежда бяха доста ... заети. В процеса, осигуряващ това изобилие от яйца, разбира се. И отгоре на всичкото, някои от тях го правеха по един доста неморален начин. Имаше си и по двойки - една малко по-малка зелено-кафява, яхнала една по-едричка кафяво-червеничка.

Имаше обаче и откровен групов секс. Поне три-четири накачулени на една. Имаше и едно още малко по-странно явление, което направо приличаше на некрофилия. Една, захапала втора, а ми се мяркаше и трета, и напълно неподвижни – като мъртви, ама не бяха обърнали коремчетата нагоре, следователно ....

Изобщо, мини язовирчето приличаше на един голям бардак и добре, че малката не знае какво е това и изобщо не върза какво правят жабите. Само ги ръчкаше с пръчката, преди да и кажа да престане.

И си мисля днес, защо ли Исус Христос е възкръснал точно в този период от годината, в който всичко се ражда за нов живот, т.е. възкръсва? Не ще да е случайно.

Не ще да е случайно и чукането с варени яйца по това време. Идеята подозрително съвпада с едни процеси, които текат повсеместно в природата ... :)

Едните изглеждаха така:

image

http://www.pbase.com/image/75507643

а другите бяха на дълги ивици :)



Тагове:   яйца,   жаби,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikita6864 - всичко написано ми хареса!
19.04.2009 20:43
а и ми се дояде, супа от коприва :-)
цитирай
2. sunflower - ти да видиш салатата от див чесън какво нещо е ...
19.04.2009 22:17
... аууууу, пръстите да си изядеш :)))
цитирай
3. nikita6864 - най-дивото, което съм яла са ягодки :-)
19.04.2009 22:19
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Обичам да бера див чесън
19.04.2009 23:19
Става за супи и салати, вчера си направих супата от агнешки дреболии с такъв чесън, лапад и киселец.
много си права за децата, всяко нещо с времето си.
цитирай
5. анонимен - мхм
20.04.2009 02:38
Днес е празникът на холестерола.
цитирай
6. sunflower - те пък много диви, бе Ники ...
20.04.2009 09:58
направо могат да те изядат! :)))
цитирай
7. sunflower - @Пролет
20.04.2009 09:59
толкова ми хареса тази салата, че сега само мисля къде мога да ида наблизо да набера още :)))
цитирай
8. sunflower - анонимен 5
20.04.2009 10:01
и това е вярно. човек доста усилия трябва да положи, за да не се пръсне от ядене. и по-добре да положи, независимо колко е в разрез с традициите, че ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5599002
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031