Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2008 13:30 - Материята, духът и мъжете-принцеси
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1227 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В пространството между световете мъждука лампичката на съзнанието ми и втъкава нишките от горния и долния свят в платното на живота ми.

Днес съм изключително съсредоточена. Избутала съм назад нишките на фона и внимателно изплитам важен мотив от картината. Сменям цветове и тези, които спирам да използвам трябва да се завържат на възел красиво, а тези, които са нови трябва да се вплетат незабележимо.

Природата не обича резките граници. Всяко преливане трябва да е плавно и леко.

Само човека иска всичко да стане веднага и по неговата воля. Ама не е питал кръчмаря, т.е. природата, т.е. Вселената, която е женска.

Man за човек и man за мъж било едно и също, ще ми се фукат англичаните. Абе, я ми се разкарайте – нямам нищо напротив човека да е мъжки, след като цялата Вселена е женска. Не държа да съм човек, държа да съм Вселена от чувства и мисли. :)

Тук малко се майтапя, но относно мъжките и женските неща искам да подчертая едно нещо:

Духът е мъжки, материята е женска и фундаменталния закон е духът да опложда материята, за да стане съ-творение. Жалко е, но далеч не е рядко срещано, материята да се опитва да оплоди духа и това е един истински проблем. Точно така се чувствам и аз самата понякога.

Понякога откровено ми писва да съм мъж и смятам, че трябва да направя някои фундаментални промени в живота си, за да спра да срещам мъже-принцеси и най-накрая аз самата да заема полагащото ми се място на принцеса на някой трон във някой паралелен свят.

Не мисля да обвинявам никой за това, което съм, ако изключим донякъде слабостта на баща ми и силата на жените от целия ми род. Може да е така повсеместно, а може аз да привличам по някакъв начин точно определен тип мъже-принцеси. Обаче ми писна от тази работа по някое време тази година ....

Това, което промених в себе си е, че вече не ми е жал. Не ми е жал за мъжете-принцеси, защото ако са мъже, би трябвало да могат да се отърват от принцесата в себе си и да вземат в ръце живота си. Така, както аз ще направя за пореден и надявам се последен път тази седмица и или ще си остана мъж, но поне не в компанията на мъже-принцеси или ще се върна в състоянието на жена .... в което не знам дали съм била изобщо някога, но .... се надявам да се науча, ако се наложи. :)


Тагове:   мъжете,   Материята,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598386
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031