Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2008 20:23 - Големият срив или големият взрив?
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1337 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 06.10.2008 21:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да се депресирам ли или да не се депресирам?

Да се радвам на живота или да се радвам на близкия срив в системата?

Големият срив или големият взрив?

Абе, кога щеше да доускори частиците онзи ускорител? Ах, да – те го спряха и края на света се отложи за сетен път. Аз съм го фиксирала и без друго за 2012 и предполагам, че ще е там някъде, защото аз ги разбирам тези работи – никога не знам кога и как ще започне нещо, но винаги знам кога горе-долу и как ще свърши. :)

Днес набрах един телефон и казах: „Хюстън, имаме проблем!” Ама, с голям кеф го казах, защото чаках проблема да се появи от няколко седмици и вътрешно ужасно злорадствах, че се появи. Аз си бях свършила моята работа, слава Богу, и много правилно подозирах, че някои други не са си свършили тяхната. Е, пак, слава Богу, че проблема не се оказа неразрешим, но определено заби една огромна черна точка на едно място.

Не съм злорадващ тип, но когато някоя работа куца, а аз не мога директно да предложа и осъществя корекция на системата, просто чакам последната да се разпадне от самосебе си и после чакам да видя как ще се възстанови, ако изобщо се възстанови.

Да помисля пак за депресията. Има някои неща, които много ме радват напоследък и някои неща, които много ме дразнят. Когато везните на мисълта ми наклонят към радостните неща изпадам в еуфория и се нося леко ухилена над земята. Когато обаче се замисля за нещата, които ме дразнят .... малееее иде ми да се обеся на първия срещнат стълб. Разбира се, както обича да казва една колежка, може да е по-добре е да се обеся на врата на някой мъж, ама  .... :)

Е, тази вечер ще отложа бесенето и от двата вида, а за утре няма да мисля, то е ясно. Само се притеснявам като навлизам по-навътре в октомври да не се влошат нещата, а пък в ноември със сигурност ще се влошат и поне трябва да съм подготвена.

Опитвам се да се присмея на депресията си, за да я неутрализирам по някакъв начин. Това май се опитвам да направя.

Затова сега по-добре да говорим за взривове ... не, за сривове. Усешам задаването на срив във силата .... но само на някои места, а на други места усещам зараждането на ... взривове. Вероятно така и трябва да бъде, за да има равновесие – от едната страна сривове, от другата взривове. Защо ли тези думи така си приличат?

Но пресъздавнето на Големият взрив се отложи, заради изтичане на хелий, какво ли да направя да изтече, за да се отложи Големият срив? Напрежение? Или да влоша нещата някак, за да стане по-хубав срив?

Ама, какво го мисля? Що не си стоя наблюдател и не правя каквото душата ми иска на момента?

Разсъжденията ми са само за губене на време, знам. Понякога и за изчистване на някои понятия. А най-често за откровено разсейване и забавление. Също така, за комуникация със ... себе си. И без друго хората, с които комуникирам напоследък се броят на двата ми пръста. Важното е, че вече не ми пука и вместо да се чувствам тъп аутсайдер, приземил се от някаква неизвестна планета, се чувствам прекрасно човешко същество и мога да се изсмея зловещо на всеки мислещ различно. Йо-хо-хо .... и една бутилка с ром! :)))) Или: Хи-хи-хи и една бутилка с джин! :)))))

Няма да стигам до бутилка, но кой пък сега не си сипе една чаша .... така или иначе разсъждавам пиянски, поне да има защо ... :)))


Тагове:   взрив,   срив,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Наздраве.
07.10.2008 18:41
Върнах се,идвам да ти правя компания :))
цитирай
2. sunflower - Наздраве!
07.10.2008 21:38
Въпреки че повече се силя, отколкото пия напоследък, но .... има и такива периоди. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613590
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930