Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2007 14:46 - Проект "Личен дневник" 2
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1138 Коментари: 1 Гласове:
0



Днес съм сериозна и тъжна. Има защо.   Още не съм се оправила съвсем и по предложение на джи-пито съм пак в болнични. Цяла сутрин ми се мотаеше главата, но сега съм събрала сили за един постинг, след който,  рабира се, ще се предам в ръцете на любимата си следобедна дрямка.   Някои казват, че от сън спомени нямало, но други, предимно от женски пол, не забравяме, че ако искаме да изглеждаме добре в по-напреднала възраст трябва да спим много. На английски му казват: beauty sleep, а на български не знам как, но знам кой разбира от тези работи ...... една мегаизвестна мегаестрадна мегазвезда на  ... меганапреднала възраст.   Е, тя може да ги е разправяла тия за съня, за да замаже действието на скалпела още навремето, но .... аз нали съм си риба и се хващам на такива приказки.   Другото предимства на съня е, че докато спя не мисля. Или поне не се осъзнавам да мисля.   Обаче понякога сънувам. И последният сън, който си спомням е, че уча. Бях в голяма амфитеатрална аула и лекторката ни разказваше нещо за история, но не помня чия. Странно, при положение, че никога не съм учила хуманитарни науки и след МЕИ-то се заклех повече никакъв учебник да не подхващам през живота си.   Обаче казват, че душите ни се учат по време на сън. Може да съм си била някъде горе в духовния университет. Яд ме е само, че не се огледах да си видя съкурсниците си.   Нещо усещам как езотеричните науки почват пак да ме влекат. За пръв път от месеци, си купих и такава книга – „Джобна енциклопедия на мистериите” на Милен Русков. Видя ми се, че човекът се опитва да подходи от историческа гледна точка и затова я взех. Не, че съм започнала да я чета, де, и не, че е сигурно, че ще го направя ...   Засега се развличам с един приключенски роман за Тимур – „Звезди над Самарканд” на Сергей Бородин. От далечният изток, с Шогун, се прехвърлих на по-близкия изток , но пък за сметка на това около 200 години по-назад във времето. Добре, че са книгите та се поинтересувам от някои исторически и географски факти. Не знех къде се намира Самарканд, например. Като открих и се поинтересувах повече, я вижте на какви снимки попаднах:  
image  
image

image

image

Хубави снимчици, няма спор. Но пък нощните са върха:

image

image

image

image

image

image

http://www.e-samarkand.narod.ru/photos.htm


Тагове:   дневник,


Гласувай:
0



1. goran - :-) :-)
11.09.2007 19:22
Чудесен пост:-), Поправка не пост, а малък сън:-)
Само тата, не на болничните, да на прилкюченията:-)

с пожелание за Здраве и сила:-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612834
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930