Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2007 06:43 - Внимание или "на мира"
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1857 Коментари: 5 Гласове:
0



Един много отворен тип навремето ми разправяше, че всички търсели внимание.   Да пукна, ако пък съм търсила внимание напоследък ... ооооп, пукна ми една става, сори, сори .... забравих за лъвския си асцедент ... е, може да съм търсила мъъъъничко нещо .... някога ... :)))   Дълбоко убедена съм, че търсят внимание тези, които не им стига енергия за живот /темата за вампиризма е постоянно актуална :)/, тези, които имат някакви комплекси и недолюбват себе си и искат да се доказват непрекъснато. Няма нищо лошо в това, разбира се. Един друг отворен тип пък ми разправяше, че нямало човек без комплекси и това даже движело света. Представяте ли си, всички да са напълно спокойни и да обичат себе си и нищо да не им е нужно – никакво развитие наникъде. Разбира се, големите комплексари големи бели правят, някоя и друга световна война може да забъркат, например, но и с по-големи крачки дръпват развитието напред в крайна сметка /за цената няма да говорим сега/.   И все пак, откак се помня по-скоро съм искала да ме оставят на мира, отколкото да ме овниманчват.   Като дете исках нашите да ме оставят на мира. После учителите и съучениците. После някои от състудентите, после повечето от колегите, а напоследък почти всички. ... Не знам защо така .... може пък по естествен начин да съм имала толкова внимание, колкото ми е нужно и даже в излишък. Може да имам излишна енергия, а не недостиг .... както и изглежда на пръв поглед в очите на другите и затова ...   Лошото, обаче е, че оставянето на мира, което постигам в крайна сметка .... май не ме води наникъде. Мира е много хубаво нещо, необходимо нещо, но .... е свързан и с някакъв застой.   Е, оставили са ме на мира, и сега какво?   Значи ми трябва нещо друго, не точно внимание, но не точно и мир. Какво ли е то?   Едно приятелство ще стигне ли?   А една любов?   :)    



Тагове:   внимание,   Мира,


Гласувай:
0



1. buratino - Ни бой са Съни, Буратино ти е прия...
31.07.2007 07:09
Ни бой са Съни, Буратино ти е приятел! Ако харесваш дървеняци, разбира се!
цитирай
2. sunflower - Хахаха ...
31.07.2007 07:35
... странно, сега като попита и се замислих ... май наистина харесвам дървеняци. :)))) Мразя нафукани, зализани и хлъзгави змиорки с очички на доларчета и широки, но криви усмивки. :)
цитирай
3. анонимен - И аз си падам си по идеалисти, хората ...
31.07.2007 08:56
И аз си падам си по идеалисти, хората на бизнеса, успеха, парите изобщо не ме привличат.
цитирай
4. sowhat - ооооммммм
31.07.2007 09:00
общо взето целият живот преминава между състояния -внимание и оставете ме на мира .
логически погледнота всеки се стреми към върха -тип звезда /да е ** у звездата -Ъпсурт/ като всичките му действия целенасочено са впрегнати към привличане на повече внимание / PR/ и след като целта е постигната - в отклоняване на вниманието / обаче вече всички прани и неправи гащи са на вашето внимание Дами и Господа /.
хубав пост ,сън
цитирай
5. sunflower - :)))
31.07.2007 09:39
Хубав коментар, sowhat! :)))
Концентрирането на вниманието върху теб автоматично концентрира и едни кафяви петна дето после някой може да каже, че са от един вентилатор, ама знае ли човек ... :))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610800
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930