Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2007 22:59 - За едно перо и за чистенето в петък/събота/неделя
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2560 Коментари: 9 Гласове:
0



Сега ше си говорим за женски работи. Ама не сладникаво-романтични, а домакинско-почиствателни. Buboleche и Estrella казаха, че чистят в събота. Аз чистя или в петък, или в събота, или в неделя, или най-добре работата да се раздели за петък и неделя. Мразя да го правя задължително в един ден, а и сега имам ученичка, която идва ту в събота, ту в неделя.  Иначе не се интересувам делник ли е или празник, някой създавал ли е човека, някой почивал ли е и дали някой си е скъсал задника от бачкане. Истината е, че аз съм си скъсала задника от седене пред компа в работата цяла седмица, което е ужасно вредно и за задника и за очите ми, и в петък вечер е най-добре да се занимая малко с домакинска работа за разтоварване от психологическия стрес и за почивка на очичките. Признавам, това включва преглед на блога между прахосмукачката и чиниите. Обичам да си мия чиниите на ръка, между другото. От малка обичам всякакви игри с вода. Помня много ясно как си играех с часове в двора на баба ми надвесена над един варел пълен с вода и едно перо потопено в нея. Много красиво плуваше ... подпомогнато от мен, разбира се. 

image   Та и сега, като се правя на домакиня има неща, които обичам да правя и неща, които мразя. Обичам да мия чинии и да готвя, мразя да подреждам ... еййй, ама много мразя да подреждам. Чакам мъж ми някой ден да се сети да поподреди нещо, но ... голямо чакане пада. Ако попочистя в събота, все пак, след като прегледам блога и евентуално понапиша нещо ... че ме тегли отвътре така, ма*** му, задължително извеждам детето на разходка. Може да ме мързи, та да ме боли, но заради нея правя жертва. Така ме научи май баба му на моя мъж, още като тя беше бебе. Казваше ми, че едно дете трябва задължително да подиша чист въздух поне час на ден. И аз прилежно го правя това ... миналата седмица искрено се ядосах на сестра ми за пръв път от години, като ми каза, че не извеждала малкия (на година и половина) навън, защото било студено. Ама какво студено бе, аланколуууу , това е най-топлата зима, която съм преживяла, а тя вика – студено!!! Супер възмутена бях, но после замълчах, че тя май се засегна, инструктирах мама да и пили на главата и ... сега я гледам, че го извежда, може моята възмута да е дала резултат. Много се кефя като понякога си мисля, че всички думи дето ги думам отиват на вятъра, а случайно се окаже, че у някое ухо нещо влязло :)))))

Айде стига проза за днес ... да оставим духа да лети над красиви пространства ...

image

 ... в очакване на пролетта. :)))

Снимки: www.pbase.com  


Тагове:   неделя,   събота,   петък,   перо,


Гласувай:
0



1. estrella - Както казах и на Буболече
02.03.2007 23:06
смятам да спра да коментирам в постовете ти, защото е досадно да се пише всеки път "И аз така, и аз така".
Един път чистих в петък вечерта и цялата събота ми беше празно и тъжно. Прахосмукачката ми е Тайфун от '65 година. :)
цитирай
2. sunflower - Хахаха ...
02.03.2007 23:10
... голяма "тройка на разсъмване" сме :)))))
Мойта е Самсунг от ... незнам коя година. :)
А за един период от живота ми, се наложи да се върна към почистването с метла - ти знеш ли това какъв ужас е? Да можех поне да я яхам, а то ...
От тогава съм влюбена в прахосмукачката си. :)))))
цитирай
3. estrella - Последно
02.03.2007 23:17
и наистина спирам за тая вечер, хихи. Когато ме хванат сестрите и облаци се съберат над естреината глава, хващам парцала и четката и изчиствам цялата къща по стария начин - на колене и с много зор. Да знаеш колко бързо ме пускат дяволите, нямаш представа, хохо.
Добре, че не се ядосвам често, че в тая къща нямаше да може да се седи от блясък и чистотъ;)
цитирай
4. sunflower - Не сме добре ..
02.03.2007 23:20
... в петък вечер за таквиз работи да си говорим, ама карай ... след малко ще потапям подводницата на сънищата, за да съм свежа и отпочинала за .... съботатаааа :)))))
цитирай
5. estrella - Лека нощ:)
02.03.2007 23:25
:)
цитирай
6. izkustvo - аз пък
02.03.2007 23:49
почти никога не чиста събота и неделя.
Гледам да свърша тази работа през седмицата .

Събота е моят ден - спя до късно , правя си маникюра, тичам в парка ,чета и разни такива неща.

Неделя излизам с приятели.
цитирай
7. amrak - (:
03.03.2007 13:24
и аз днес съм се отдал на чистине, пране.. парцал и кво ли още не.. сапун прах мие бърши се с ръце..
а навън е едно много привлекателно време.. дали ще стигна и до готвене.. хм
усмихнат ден :)))
цитирай
8. mery67 - Винаги съм се старала да върша еж...
03.03.2007 22:39
Винаги съм се старала да върша ежедневните процедури и да не занемарявам нещата, така че през почивните дни правя едно почистване на баня , бърсане на праха и прахосмучене във всички стаи.
Прането е нещо което правя през седмицата и то не се смята , да не пера аз , пере пералнята.
Общо взето домакинската работа не ми тежи.Приемам я като част от моите задължения.
Днес е събота и си почивам с удоволствие като чета , пиша в блога и се виждам с приятелки, ако мъжа ми не ме заведе на село!Не че там е лошо.
Поздрав!
цитирай
9. buboleche - Брейййй!
04.03.2007 10:26
Мразя думата задължение! Аз може и нещо да обичам да го правя ,но като ми кажат ,че ми е задължение - няма пък да го правя и ми се отщява да го правя.:))))
Съни , и ти ли ги слушаш тия "тройка на разсъмване" ?:)) Бисер до бисер. :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598874
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031