Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2011 08:40 - Нима не обичаш .......
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 2410 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

1. Хората, които сочат китката си, докато те питат колко е часа. Знам къде ми е часовника, приятел. Къде е твоя? Да не би да си соча към чатала, когато питам къде е тоалетната?

2. Хората, които си вдигат задника, за да търсят дистанционното из цялата стая, но отказват да се разходят до телевизора и да сменят канала ръчно.

3. Когато хората казват: „Ооо, искаш хем да имаш тортата, хем да я изядеш.“ Точно така! Какво и е хубавото на една торта, ако не можеш да я изядеш?

4. Когато хората казват „винаги е на последното място, на което търсиш“. Разбира се, че е. Защо би продължил да търсиш, след като си го намерил? Нима хората правят това? Кои са те и къде са? (Моето предположение е лудницата.)

5. Когато нещо е „ново и подобрено“. Какво е всъщност? Ако е ново, то тогава не е имало нищо преди него. Ако е подобрено, то тогава е имало нещо преди него.

6. Когато чакаш на спирката и някой пита: „Дойде ли автобуса?“ Да, автобуса дойде. Затова аз стоя тук и го чакам.

7. Хората, които казват неща като: „очите ми вече не са каквото бяха“. Е, какво бяха? Уши, венци, ботуш?

8. Когато ядеш нещо и някой те пита: „Хубаво ли е?“ Не, гнусно е. Аз винаги ям неща, които мразя.

9. Хората, които обявяват, че отиват до тоалетната. Благодаря, това е образ, от който наистина не се нуждая.

10. Когато си претърпял инцидент и някой те пита: „Добре ли си?“ Да, чудесно, благодаря! Само ще си събера крайниците и изчезвам.



Тагове:   смешки,


Гласувай:
15



1. mmmmmmmmm - Развесели ме!:)))
12.04.2011 16:05
Много логично,а колко малко се замисляме върху това:)))
цитирай
2. sunflower - Нали? :)
12.04.2011 20:59
Би трябвало да мислим какво говорим, вместо да взимаме готови фрази :)
цитирай
3. magicktarot - :))) Много весели неща!:)
12.04.2011 21:27
Но весели като се четат - иначе наистина са досадни. И за жалост - често срещани... Поздрави!
цитирай
4. marcusjunius - :) Но това е нищо. Напоследък се ...
13.04.2011 17:09
:)

Но това е нищо. Напоследък се вкарах в едни "филми"... По невнимание разкритикувах някаква поговорка пред децата. Сега всяка нова поговорка, която чуят, те тестват с мен. "А тази вярна ли е?" За повече от половината отговарям "не" или "не винаги".

Мразя поговорки.
цитирай
5. sunflower - Хаха ... и аз мразя!
13.04.2011 19:42
Винаги съм мислила, че човек ги използва, защото не може сам да мисли.
Не, че сигурно не са били бърз и ефективен начин за предаване на мъдрост в миналото, когато повечето хора не са имали възможност да четат, да мислят, да опитват и сами да си създават мнение.
Разбира се, много от тях съдържат съмнителна или вече доста остаряла мъдрост и .... може би трябва да се заменят с нови :)))
цитирай
6. ledzeppelin - хахааахахааа
21.04.2011 10:51
1 и 10 ме разбиха :)))

Аз сега работя в една хлебарна, продавам закуски.
И там по цял ден ме питат разни важни неща като
"Баничките пресни ли са"
"Еми не, от миналата седмица са..." хаха :Р

или пък в 16:00 ч.

"Има ли топли банички"
"Ами в момента няма, но ако дойдете към 22:00ч. ще има..."

"Това какво е?"
"Кифла с мармалад"
"Аа,така ли, добре. Ами какво има вътре?" - на това оставам без думи.

"Искам един геврек...Ау, ама той бил твърд, не го искам"
"Еми твърд ще е, ако искаш нещо по-меко си купи паста!"

6:30 сутринта. павилионът е празен като университетска библиотека.
"Добро утро. Отворено ли е?"
"Да, продаваме микровълнова и хладилник..."

Абе изобщо...имам чувството,че в събота и неделя ги пускат от лудницата малко да се поразходят. :)))

Аз пък не обичам хора, които питат "А ИНАЧЕ какво правиш?", след като си отговорил на въпроса "Как си, какво правиш?". "Иначе се занимавам с трафик на наркотици и оръжия..." пхах :)))

Поздрав най-сърдечен :)) Скоро можем да наминем да ви видим, ако нямате нищо против :Р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612962
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930