Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2009 17:52 - Пренаселено
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 2725 Коментари: 10 Гласове:
0



Снегът се оттегли, за да отвори място за кал, локви, боклуци, камънаци, изсъхнали треволяци и дупки в асфалта и извън него.

Също като илюзиите, които храним за живота си. Хубаво ни е, когато всичко е чисто и бяло .... тихо и бляскаво. Малко трудно се ходи и е хладничко, но какво пък, струва си, заради цялата тази красота ..... мислим си.

Докато не се появи слънцето на истината и не стопи и последните остатъци от снега.

В първият момент е доста грозничко. Мрачно и все още хладно, боклуци и кал, както споменах по-горе. Слънцето по-скоро дразни, отколкото топли и радва.

Но дните започват да се увеличават, блясъкът му става по-силен и от калта започват да никнат кокичета.

О, имало красота и извън снега?!

След това всичко се озеленява и оцветява ... в смисъл и цветя, не само цветове. И голата истина започва да изглежда красива. Топла и дружелюбна. Готова е да те приеме в обятията си .... стига да искаш да се изтъркаляш на поляната.

Боклуците не са изчезнали, но има зони свободни от тях или пък винаги можем да се заемем сами с разчистването им.

Дано някой мисли и за рециклирането им, защото тази планета скоро ще затъне в боклуци. Понякога силно си мечтая за боклукчийски космически кораб, който да минава от време на време и да обира цялата планетарна смет. Част от хората също.

Лошото на оттеглянето на илюзиите обаче, е множеството органични и неорганични предмети, също както и такива от неизвестен произход и характер, които се появяват изпод снега. Леле мале какво разнообразие и пренаселеност!!! Също като Аз-овете в главите ни.

Е, предполагам, че номера е да открием кое за какво можем да използваме и да действаме ....

И тъй като не мога да се въздържа да не кажа някой виц, след като съм казала нещо ... почти сериозно:


image

т.е. "Приемам, че не си правил секс известно време".

О, току-що открих и това:



Ухааа, направо е велико :)))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyrayk - Тва за боклучийският кораб
27.01.2009 21:46
е супер идея, съни )
(Г)Аз-овете в главите ни...чипове да не ни сложат, добре ще е, че както е тръгнало))
Оф...само да не ме заплоди тоя на картинката )))
цитирай
2. sunflower - хахаха .....
28.01.2009 07:56
брррррр това наистина би било кофти. :)))

цитирай
3. piccola - Огнена,
29.01.2009 07:16
изръкопласках на майката.
от къде го изкопа този бисер????:):):)
цитирай
4. sunflower - :)
29.01.2009 07:51
имам си едно място в нета, от което черпя весели работи :)
цитирай
5. piccola - :)
29.01.2009 07:54
много, много ме изкефи клипа. наистина.
предлагам да го направим химн на майките. професия до живот:):):)
цитирай
6. sunflower - аз май трябва да го използвам
29.01.2009 07:55
за учебник, че някои от тези неща никога не съм ги казвала ... ех, ама и аз съм една майка! :))))
довечера ще си го пусна пак с учебна цел и туй то :)
цитирай
7. piccola - алооо,
29.01.2009 07:58
майките стрелкини нали знаеш, че са малко по-либерални.
те не дават толкова съвети, нито се карат, нито те наказват, докато си на 36...те те оставят да си счупиш главата и да си научиш урока и после да разказваш за опита, който си придобил:)
цитирай
8. sunflower - е, успокои ме
29.01.2009 08:06
явно всичко ми е от зодията. не поемам никаква отговорност - не съм виновна аз за това как са се наредили звездите при раждането ми.
пък и, наистина човек трябва да си счупи веднъж, дваж главата, как иначе? :)))

ама, напук на всичко, малката ме обожава :))))
цитирай
9. piccola - пък и, наистина човек трябва да си счупи веднъж, дваж главата, как иначе? :)))
29.01.2009 08:25
тараааам.
кой не обожава стрелците:)

нацелувай малката Принцеса от мен!!!!
цитирай
10. анонимен - Желаеш обирането на хора като боклуци, сякаш ти си им дала живота?
02.02.2009 23:37
Понякога силно си мечтая за боклукчийски космически кораб, който да минава от време на време и да обира цялата планетарна смет. Част от хората също.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610467
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930