Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2008 07:59 - Хваната в изневяра .... на себе си
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 1351 Коментари: 7 Гласове:
0



От множество различни прашни ъгълчета на съзнанието ми /да, то е многоъгълно и още съвсем малко обработка му трябва, за да заблести във всички възможни и невъзможни цветове на дъгата/ изпълзяват забравените ми мечти и ме гледат укорително с едното си око /мечтите имат само едно око, нямат нужда от второ – то само ще ги разсейва/.

Клатят глави неодобрително и ми се подсмихват. Аз се опитвам да се направя на отворена и … изненадана:

-    А, от къде се взехте вие?!

Те мълчат и аз започвам да се оправдавам:

-    Е, добре, де, вас малко ви бях позабравила, ама за сметка на това помните ли онази розова мечта с голямата глава и синьото око? Нея я осъществих. А онази, светлозелената? И нея я осъществих. -  продължавам да изреждам, но една кървавочервена мечта ме прекъсва:

-    А не бяха ли тези най-лесните мечти?

Аз пак се оправдавам:

-    Е, вярно, не бяха най-трудните, но едната от тях със сигурност беше много важна. И също така, вас може да съм ви позабравила, защото всичките ми усилия бяха съсредоточени в осъществяването на онези мечти. Мислех да се върна към вас.

Произнасям последното с известно съмнение в гласа и те ми се хилят насреща. Започвам леко да се нервирам. Кървавочервената се обажда пак:

-    Да, бе, щеше да се върнеш на кукуво лято, ако не те ядях непрекъснато.

-    Оооо, ти ли си била? – готова съм едва ли не да скоча насреща и и да я удуша.

Докато вътрешното ми око се налива с кръв и и се чудя какво да предприема, изведнъж разбирам, че съм заприличала на онази – кървавочервената. Тогава си спомням, че преди години бях много розова по някое време, а след това, светлозелена и разбирам, че за да осъществя мечтите си, трябва да се превърна в тях.

Сега аз съм една кървавочервена мечта и се съсредоточавам вътре в себе си, за да разчета мисията си .....… оооооо …..




Гласувай:
0



1. marcusjunius - Мечтите, да...
07.10.2008 10:52
Ще перифразирам нещо, казано от един мой ментор преди доста години, по друг повод. За мечтите, да речем, би звучало така: "Мечтите са като пристанище с много огромни, затънали в плитчина кораби - ние стоим на брега и се чудим на кой кораб да помогнем да се откъсне от пристанището - силиците ни са малко и не можем да бутаме всичките. Най-добрият подход е да открием онзи кораб, който аха-аха вече се отделя от калта, да отидем и да му дадем едно рамо... Така винаги ще имаме успех."
цитирай
2. sunflower - Много интересна мисъл!
07.10.2008 11:00
При това съвпада с моите идеи. "Едно рамо", да!!!
Благодаря!!! :)
цитирай
3. viki11 - Аз от 100 мечти ще си избера най-в...
07.10.2008 22:13
Аз от 100 мечти ще си избера най-важната, най-много две и ще ги избутам тях.
Това, да имаш винаги успех, много комерсилано за духовна личност. Но не учудващо, учим се. Или би трябвало.
цитирай
4. анонимен - Един мъдрец
08.10.2008 09:13
ми каза някога,че най-голямата изневяра е тази,да изневеряваш на себе си...
верността към собствената ти душа е преди всичко.
защото всичко е подредено в своя скрит смисъл.
цитирай
5. sunflower - А, де :)))
08.10.2008 09:16
Лошото е, че става толкова неусетно, че може и да не го забележиш .... макар че рано или късно ... :)
цитирай
6. daktilos - :)
08.10.2008 20:27
Страхотно:)
цитирай
7. anica - сладко
10.10.2008 16:11
сладко, много;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609833
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930