Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2008 15:58 - Искам да ми плащат вредни
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 3667 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2008 19:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нали знаете лафа, че на човек трябва да му плащат вредни, за да работи с определени хора?

Един от първите от този род, с който се сблъсках, беше първия ми пряк началник. Този тип твърдеше тогава (около 1995/1996), че pe2 (за младежта пояснявам, че това е текстообработваща програма работеща под DOS) е по-добра от Word. Явно супермодерната операционна система „Windows”, на която работехме / колкото и малко време да е било/ в МЕИ-то, ме беше разглезила вече и когато се опитах да му противореча, над главата ми се изля поток от безсмислици облечени в началнически тон, с които не рекох да споря, само от чувство за самосъхранение, нищо, че ми се искаше да го прасна с една бухалка по главата.

Същият този напредничав тип, се оказа, че миналата седмица е приготвил за неговият пък началник една таблица на excel (мислех, че за над 10 години е овладял Microsoft Office), в която вместо да направи сума в крайната колона, е смятал на ръка, или по-точно на елка, че тези техники ги владее.

Потреса, който настъпи в стаята ни, след това откритие беше неописуем.

Номер две е една блондинка от едно китно българско градче, с  която ми се налага да работя и която смята, че 250 – 150 = 250. Не ми се изпада в подробности по описанието на събитията, които водят до това сложно математичско уравнение, но .... крайният резултат е този.

И номер три в седмичната класация е един английски негър …. доколкото може да има нещо подобно, но ... сещате се.

Не е лошо момчето. Даже и много любезно и съвсеееееем леко мънкащо по телефона. Нооооо ..... не знам дали може да работи на софтуера, с който се управлява фирмата им. Три дни ми разправя някакви истории и иска разни неща, а на четвъртия, когато едва ли не сме направили цялата организания нещата да станат както той ги е искал, се отмята от исканията си. Малиииии как мразя такива упражнения!

Накрая ще спомена само една друга личност от братската ни английска страна, която обаче е кореняк и джентълмен, и която написа 6 e-maila до мен и малко повече от 6 до негов колега тук, за да организира една обикновена бизнес вечеря. Вярно, че имаше малки усложнения, но явно се получи така и защото джентълмена обичал, когато се уговаря за нещо, нещата да са - цитирам: crystal clear /това по повод на един мой e-mail, който му се видял, ако не двусмислен, то поне недостатъчно ясен/.

Същият този, след въпросната вечеря, на която се държа изключително любезно, изпрати писмо със заскрежени краища и откровена заплаха.

Боже, колко интересни хора има по този свят! Жалко, че вредните са малко повече, и че никой не ти плаща вредни, че работиш с тях!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deathwoman666 - На мен ако ми плащаха вреди щях да ...
27.02.2008 16:06
На мен ако ми плащаха вредни щях да надмина Рокфелер:))) И истината е в Linux:))
цитирай
2. анонимен - Хех
27.02.2008 16:08
Ами то на всички в Бг, без политиците и техните мутри, трябва да ни се плащат вредни за това, че живеем все още и въпреки тях тук-:))))))
цитирай
3. desify - ДК:..
27.02.2008 16:15
Ебати скуката ти станаха постингите.
цитирай
4. benoa - преди
27.02.2008 16:17
думите, започващи с буквите 'С' и 'З' се пише 'със'. Лесно правило дори и за мен ;)
цитирай
5. miralyub - В нашата администрация има и по-...
27.02.2008 16:19
В нашата администрация има и по-колоритни:
1. една назначена преди 100 години за машинописка, която и до днес бяга от компютър като дявол от тамян, дори и след като пишещата й машина е бракувана поради липса на резервни части.
2. юристки, които въпреки изкаран курс за компютърна грамотност не правят разлика между и-мейл и сайт.
3. А пък в една телевизия имахме чистачка, която не искаше и да чуе за пускане на модерната прахосмукачка и метеше само с метла, щото изпитваше страх от бръмченето.
цитирай
6. анонимен - koi te e ..
27.02.2008 17:02
vuzpitaval,be momi4e?Dumata "negur" e nedopustima i rasistka.Ako takiva kato tebe ba4kat v Bg ofisite-mai na kolegite ti trjabva da im se pla6tat vredni..Izob6to mai samo v Bg "ne sme i 4uli" 4e dumata e rasistka i obidna
цитирай
7. sunflower - @deathwoman666
27.02.2008 17:42
явно именно това е причината - ако плащаха на всички, нямаше да стигнат богатствата на земята. :)))
цитирай
8. sunflower - @eklisiast
27.02.2008 17:43
аз щях да се въздържа да го кажа това, но съм напълно съгласна с теб всъщност :)
цитирай
9. sunflower - @desify
27.02.2008 17:45
и аз така мисля, затова и не си ги чета, което пък е причината да има правописни грешки, както вероятно правилно отбелязва benoa.
цитирай
10. sunflower - @miralyub
27.02.2008 17:46
твоите наистина са по-колоритни :)))))
цитирай
11. sunflower - @анонимен
27.02.2008 17:51
възпитавали са ме комунисти и никой не ми е казвал, че тази дума е расистка.
В Уикипедия пише, че в Северна Америка и много европейски страни се смята за расистка, но виж какво пише за България:

"Ситуацията в България и Русия значително се различава от Западна Европа и САЩ, доколкото хората от негроидната раса в винаги са били екзотика и дори проникването във втората половина на 20 век на значително количество африкански студенти и семейства не променя особено ситуацията. Думата „негър“ била неутрална и неоскърбителна и в значителна степен това положение се е запазило и понастоящем."
цитирай
12. анонимен - vasilisqnis
27.02.2008 19:37
az imam poznati ot afrika....koito nikoga ne se sardqt kogato gi imenuvam "schvarcenegar"............no kaja li im
"negar" pobelqvat ot zloba!!
za koeto blagodarq na Arnold!!
цитирай
13. vmitkov - Ами ако,
28.02.2008 20:40
негърът не е черен, нито шоколадов, ами направо синее (каквито съм виждал), тогава как да му казвам?

Да не казвам на негъра негър е все едно да казвам на циганина ром. Че циганинът да не би да е римлянин от Рим, че да му казвам ром?

А как да казвам на руснака? Че той за това е руснак, защото е рус.

Все едно да се сърдя на индианците, че ни казват бледолики. Ами ние сме си бледолики - какво има тук за сърдене? И какво не е ясно на негрите, червените или жълтите - на нас те ни се виждат черни, червени и жълти.

Това е!
цитирай
14. vmitkov - Вместо да искаш вредни,
28.02.2008 20:44
си намери по-безвредна среда за работа и живот!

Това ще е по-доброто решение.

Или си я създай сам. Това пък ще е най-доброто решение.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5616412
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930