Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2007 08:03 - ИГРАТА - четвърти епизод
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 1381 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 26.09.2007 08:06


  1  
2 3   Я сега да видя какво правят най-добрите ми приятелки. Бяха най-добрите ми приятели в миналия живот. Еееххх, хубав живот беше! Аз тогава бях един сравнително въздържан и верен на съпругата си мъж, обаче онези двамата ми разказваха играта с гуляите си и жените, които мъкнеха непрекъснато със себе си. Добри момчета бяха, можеше да се разчита на тях, но минеше ли им някоя фуста пред погледа забравяха всичко и хукваха.  Имаше една кукла, тип Мерилин Монро .... ах, колко бутилки се изтъркаляха от мъка по нея. Защото си поигра с тях и запраши нанякъде с някакъв дърт милионер. Но тя беше една от малкото, които им задържаха вниманието. Повечето бяха третирани като месо. Много забавни и симпатични типове бяха и не малко момичета се влачеха влюбени след тях, молещи за най-малък жест на внимание.   Е, логичната развръзка в този живот е следната: Единият от тях се прероди в тялото на най-добрата ми приятелка тук, която от притеснения за това и онова и от много високи критерии в началото и чиста проба максимализъм остана да живее сама и пак добре, че бях аз да я размърдам в един период от живота и и да и вдъхна малко свободни помисли, та си роди едно дете. Много е готина, но сега пък е способна на моменти много да ме нервира с примиренчеството си, със следването на някави съмнителни правила .... и с безкрайната си притеснителност. Е, то, бива уроци, бива, ама не трябваше да се престарава толкова с тази притеснителност в това тяло. Ясно е, че трябваше да се научи да мисли за другите, но да забравя себе си до такава степен, до каквато се забравя сега е прекалено. Ама такъв си е той, екстремист, никога не си е избирал лек и спокоен живот, поне за една почивка между трудните прераждания. А и сега ме спасява до голяма степен тук, защото ако не беше той, т.е. тя да има с кой да споделям преди нета, сега щях да съм една превъртяла душа.   А другият, ах, другият!!! Или да говорим в пола от сегашното въплъщение: А, другата, ах, другата!!!! Тя е взривоопасна. А като сме заедно ставаме още по-взривоопасна смес. И не чак толкова в материални измерения, колкото в интелектуални. В миналият живот не можехме да се разделим с дни като подхванехме някаква тема. Нищехме и нищехме философии разни, психологически постановки, източни и западни учения .... търсехме и търсехме разни смисли. Замисляхме проекти, захващахме се с тях, после ги зарязвахме, на два пъти за малко да фалираме, защото повечето неща не стават с гол ентузиазъм, още по-малко с лесно стихващ гол ентусиазъм. В този живот проддължаваме да се учим на търпение и последователност, но виждам, че не сме напреднали кой знае колко и двете.   Куриоза в случая е, че решихме този път да се преродим на хиляди километри една от друга и да се срещнем виртуално точно преди събуждането. Голям майтап беше срещата. Чета са аз какви ги е писала и решавам да изкоментирам един пост, в който тя говореше нещо от сорта, че живота е забавен. Думата, която беше употребила е „fun”. Аз пък, нали съм много отворена и под път и над път цитирам един от любимите си духовни учители, Ра-Хари, и отговарям с цитат: „Fun created Fun just for Fun”. Обаче от бързане и мързел правя няколко грешки и пиша: „Fun created Fan just for Fan”. Оригиналната мисъл е малко трудна за превеждане, но най-общо звучи нещо като: „Забавлението създаде забавлението просто за забавление”, а грешно написаната мисъл може да се преведе така: „Забавлението създаде вентилатора, просто за вентилатор.” Предвид на известното безсмислие на първата мисъл малко по-голямото безсмислие на втората не прави чак такова впечатление, но тя все пак се сети, че сигурно има грешка. Поправих се, показах и останалите мисли на Ра-Хари и така се заговорихме и след няколко дни вече бяхме влюбени една в друга.   Като казах влюбени .... една нейна особеност е, че всеки път малко се колебае в какво тяло да се прероди – мъжко или женско и после в живота на земята понякога и е малко трудно да си определи сексуалността. Никога не е отдавала особено значение на пола и се е случвало в много животи да бъде привлечена от същество от собствения си пол. Не винаги е стигала до физически контакти, но ... е стигала. Сигурно покрай нея/него винаги съм хранила симпатии към хората със хомосексуална ориентация .... не, че съм познавала много, но все се дразня на мъжете, че не могат да понасят .... обратните. В крайна сметка душата няма пол, а тя е важна.   То, всъщност, аз в този си живот преживявам връзките си като мъж май. Не изпадам в сантименталности, не понасям много да не съм водеща роля, в същото време ... ама хайде да не си казвам всичко .... Не мога да се отърва и от симпатиите си към мъжкото приятелство. Забелязали ли сте, че мъжете никога не обсебват така жените или приятелите си, както много от жените са склонни да го правят. Приятелката ми онзи ден затова ми каза, че съм дисциплинирана – защото не съм я натоварвала със собствените си проблеми – не съм се изливала върху нея, а само съм и казвала нежно, че я обичам и толкоз. Така разбирам аз една връзка, колкото и откачено да се види на някой – всеки трябва да си има собствен живот и да се оправя сам с проблемите си, стига да не е напълно невъзможно, де – съвместният живот трябва да е само извор на радост от присъствието и общуването, а не място за съвместно изливане на проблеми. А ако ти е мъчно, просто си мълчи. Аз мълча и макар и наскоро да се колебаех дали това е правилно, няма какво да го мисля – това съм аз, мълча като комунист и т’ва е, никой не ми е виновен или отговорен за страданията, сама съм си виновна/отговорна за всичко.   Но, да се върна на приятелката ми. Тя би трябвало да е толкова събудена, колкото съм и аз в момента, защото ако не броим  вечният ми партньор, те е най-близката и допълващата ме душа. В комуникацията ни напоследък почти не са нужни думи – разбираме се между редовете и само чрез присъствието си. Ще и се обадя днес да видя какво мисли за Играта. :)

P.S. Ентусиазма ми стихва, така че повече от още една глава не вярвам да напиша. :)
   


Тагове:   епизод,


Гласувай:
0



1. x2man - абе
26.09.2007 09:27
пиши си, като ти се пише, както сама си казала най-горе:)
цитирай
2. buboleche - Е напиши де, че е интересно.
26.09.2007 11:56
Пробвай с мен, мисля че без да искаш
ще попаднеш на нещо ,което аз не мога да разбера ,а при теб ще ти дойде като факс отгоре. Когато ти дойде музата де, и ако дойде..:))))))
цитирай
3. анонимен - igrata-peti epizod
26.09.2007 16:19
igrata-peti epizod
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5617379
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930