Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2007 21:51 - Как да познаем един истински шотландец
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 8076 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 23.01.2007 22:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За пръв път видях шотландци с поли ... на кино. Филма се казваше „Роб Рой” и честно казано почти нищо друго не помня от филма, освен че ... бяха с поли. Е, помня и мястото, на което го гледах и въпроса, който заседна в съзнанието ми. Мястото беше – Плевен, а въпроса: „Имат ли нещо под полите?” За съжаление точно този филм не даде еднозначен отговор на въпроса ми тогава и аз си останах в неведение около петилетка, след което се появи друг филм. Другият е „Смело сърце”, разбира се, и той даде отговора. В неделя ни го напомниха по една от телевизиите, но аз отказах да го гледам ... с изключение на ... онази сцена. Сцената в която отдалеч се вижда, че си повдигат полите отпред, а после по-отблизо дават как си ги повдигат отзад. Е, малко кофти беше като стрелите ги улучваха ... точно там, но ... на война, като на война, ... само дето с поли. Абе каквото и да си говорим, колкото и широко скроена да се смятам ... още ми е странно да си се представя в компанията на мъже с поли, под които няма нищо. За малко всъщност да ми се случи, но ... отклоних поканата. Става въпрос за приятелката ми от Шотландия, Рут, за която съм споменавала вече тук и един неин гост. Само ще припомня, че тя си купи къща в едно село наблизо и се сприятелихме. Като си идва тук от Шотландия ми се обажда редовно. В един от тези случаи приятелят, който беше довела си носеше поличката или килта, както и казват на английски, и я беше обличал на един купон у тях. Историята, която искам да разкажа, обаче не е свързана с неговата поличка, а е свързана с едно пребиваване на Рут и някаква нейна приятелка в Амстердам. Целта на пребиваването им там ми беше подсказана с намеци гравитиращи около думички свързани с пушене и тревни площи*. Та една вечер както си вървяли по улиците на Амстердам, свършили законно работите, които имали да вършат с тревните площи, те видели няколко мъже в полички. Завързал се спор, само не разбрах между тях двете или между тях и мъжете, но това не е толкоз важно. Спора бил следния: това истински шотландци ли са или някакви холандци /или други/ облечени в шотландски дрехи. Двете леко опушени и явно доста свободни в разбиранията си дами решили, че има един единствен начин да разберат истината. Предполагам, че се сещате какъв   .... трябвало само да бръкнат под полата. Сега като се замислям, трябва да са били не леко, а доста опушени от тревните площи, защото ... речено-сторено: бръкнали. След това едва не си счупили краката в надбягването към близките тоалетни, за да си измият ръцете, защото се оказало, че шотланците били истински ... 100%.  
Ето как изглеждат шотландците:

image

*Като се заговори за трева все се сещам за един англичанин, бивш хипар, който като ми разказваше за младините си спомена, че тогава пушели трева и страхотно се радвали като видят табелка на някоя тревна площ гласяща: „Keep off the grass” – т.е. „Не газете тревата”.  
А ето как изглежда знака:

image

 

P.S. Виновника за този пост е един демон, който днес ми заговори за шотландски поли и ... не можах да се въздържа да не разкажа историята :)



Тагове:   как,   шотландец,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dragulov - Дано са побягнали към тоалетните с ...
23.01.2007 22:01
Дано са побягнали към тоалетните с празн ръце!
цитирай
2. sunflower - Хахаха ...
23.01.2007 22:02
... вярно ... предполагам, че така са направили ... пък и тогава не се е очаквал урагана Кирчо :))))
цитирай
3. dragulov - А може просто да са напипали ручи...
23.01.2007 22:11
А може просто да са напипали ручилото на някоя гайда!
цитирай
4. sunflower - Ааааа не, историята ...
23.01.2007 22:14
.... не споменава нищо за гайди. Трябва да е било нещо естествено и закрепено добре за тялото. :)
цитирай
5. dragulov - От утре и аз тръгвам с пола! Ураганът ...
23.01.2007 22:17
От утре и аз тръгвам с пола! Ураганът Кирчо ще ми обръсне краката!
цитирай
6. sunflower - Приветствам идеята!
23.01.2007 22:26
Повярвай ми, леко издутия отпред панталон няма да е по-еротичен от килта. Само мисълта, че отдолу няма нищо .... само като я мисля ми предизвиква едни особени усещания, пък какво остава да го видя на живо.
Абе тия шотландки как са я карали навремето?
цитирай
7. dragulov - Коментарът загрубя! Срам ме е!
23.01.2007 22:37
Коментарът загрубя! Срам ме е!
цитирай
8. sunflower - Ох, извинявай ...
23.01.2007 22:41
.. няма повече така да правя!
По принцип не говоря така, ама сега нещо се изпуснах ... :)
цитирай
9. dragulov - Ама верно, как ли са се чувствали ...
23.01.2007 22:44
Ама верно, как ли са се чувствали шотрандките? Било е като да откъснеш краставица в пазарджишк бостан!
цитирай
10. sunflower - Възможно е да се свиква.
23.01.2007 22:49
Но защо тогава колегите ми не са свикнали с летните рокли и всяко лято приветстват бурно горещините, които ме карат да ги обличам?
А има ли някаква техника на бране на краставиците в пазарджишкия бостан? Трябва да споделиш ако има, че аз не съм запозната. Представи си, че ми се наложи да бера някой ден.
цитирай
11. dragulov - Вж. " Ръководство по зелен...
23.01.2007 22:54
Вж. " Ръководство по зеленчукопрозводство" от Лука Чушков стр. 33
цитирай
12. sunflower - Пфу ...
23.01.2007 23:00
.. Гугъла не е чувал за този Чушков.
Ще трябва пак сама да се уча ... като с френския :(
цитирай
13. krasi2g - Хааа! Хааа! Хааа!
23.01.2007 23:32
Махам полата. Ма то не си струва рисковете бе!!!! Тва да ти налетят чифте мадами да те тестват дали си истински по мануалната метода - ау! Пък и не мога да свиря на гайда. Само не разбрах там за пазарджишките краставици - имат ли нещо общо с варненските домати?
@dragulov: Брате, не се лъжи да слагаш пола, бял ден няма да видиш. Аз например само страдам, откакто ми хрумна подобна волност, а сега съм и уплашен за по-малкото ми "аз". Но ако толкова настояваш. тука се подмяташе някаква вакантна пола с неустановена собственост - грабвай я и бягай, преди да е станало ясно на кого е. А урагана Кирчо по-скоро скубе.
цитирай
14. sunflower - Хммм ...
23.01.2007 23:39
... първо помислих, че сме си объркали половете, после се оказа, че били полите, после едни урагани се появиха, които ни задължават да се хванем за нещо и тогава дойдоха краставиците и ... и ....
ще взема да си легна и да се вържа здраво за леглото, че взе да става опасно ...
цитирай
15. artanis - килт си е точно на шотландски галски (или келтски)
24.01.2007 00:50
Напомни ми за по-миналия Август, когато бях в Единбург. Много малко шотландци ходят така по улиците, но се срещат. Предпочитам да си спомням не за шотландските им полички, а за фестивала, сребърните келтски бижута на Ортак и galvanize на chemical brothers, която чух там за пръв път.

поздрави:
цитирай
16. sunflower - Така е Artanis.
24.01.2007 08:20
Ако ме бяха видяли, че съм написала, че е на английски щяха сигурно да ми теглят една шотландска цветна ... че хич не обичат да бъркаме шотландските с английските неща. Аз така по инерция написах, че е на английски ...
Мойта шотландка пък е от Енвърнес, до езерото Лох Нес ... някой ден ако доживея може да и ходя на гости и да видя чудовището евентуално :))))
цитирай
17. mmmmmmmmm - A...
24.01.2007 09:23
то да ли ще е с пола?!хи хи хи...Сподели после:)
цитирай
18. dragulov - Четох някъде, че чудовището вместо ...
24.01.2007 10:46
Четох някъде, че чудовището вместо пола било нахлузило шатрата на Вилхелм Завоеванеля.:))
цитирай
19. mopse - ако забелязвате...
24.01.2007 22:55
... към униформата им има включен нож затъкнат на десният крак. Това наричам аз подготовка - в пълна готовност за всякакви предизвикателства! Под килта винаги готови, въоръжени също... мъже и половина, а после ги освиркват че били с поли... :) с поли ама като се наложи само дига карето и... или, както споменах, грабва ножа от чорапа... :)))
цитирай
20. bambola - :))))
24.01.2007 22:56
xaxaaa
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5617203
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930