Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2007 12:06 - Мода втора употреба
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 3099 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 17.01.2007 14:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Шляйкам се вчера по улицата с детето опитвайки да сваля стреса и да се порадвам на топлата зима и изведнъж бедните ми очи попадат на някакъв рекламен надпис. Не, че чета рекламни надписи, но има едно човече в мозъка ми, което ги чете без мое съгласие. То отдавна живее там и не ми пречи особено, защото единственото, което прави е да чете номера на коли, имена на заведения или съответно рекламни надписи. Обикновено така както си ги чете и нищо ново и особено не забелязва, те си остават за негова информация и  мен не ме безпокои с тях. Открие ли обаче нещо интересно, ми дава знак и аз включвам собствената си наблюдателна система, за да разбера какво го е впечатлило. Така станa и вчера – заглеждам се в надписа и какво да видя: „Second Hand Fashion”, демек: „Мода втора употреба”. Лелеееее цяла вечер този надпис не ми излезе от главата. Ама кажете ми, моля ви се, какво трябва да значи това? Искрено съжалих, че нищо не разбирам от мода и може да съм изпуснала някоя нова тенденция към овтороръчаване на модата. Ама колкото и малко да разбирам, мисля, че модата е именно да си черешката на тортата, да си върха на сладоледа, да си на Еверест в модната индустрия или нещо подобно. Вие чували ли сте за черешка на тортата втора ръка? Или качване на Еверест втора ръка? Не, за това може и да сте чували, не знам дали някои не са се качвали и по няколко пъти, така че забравете този пример. После взех да се чудя дали нямат предвид цикличната промяна на модните тенденции и връщането от време на време към модни линии популярни от преди години. На витрината имаше облекла точно от такива модни линии популярни преди няколко години .... аааа, не, цикличната смяна за която говоря е през поне 30-40 години май, така че не е тази причината. И в този момент дойде Едисън и в главата ми светна лампичката, че може да става въпрос за дрехи втора употреба, които ..... според някой, могат да бъдат модни. Още се чудя кой е този някой. Постепенно обаче нещата взеха да идват по местата си в главата ми ... е, относително ... че както казва Тери Пратчет, големия хаос има навика да се съсредоточава точно на места, където някой се опитва да въведе ред. Осъзнах се изведнъж, че повечето хора, които се опитаха да направят бизнес с продажба на нови и модни дрехи в града фалираха. Ами, кой ти купува нови и модни дрехи тук? Само тийнейджърите май, че други млади хора почти няма. А и си има седмичен градски пазар за тази работа. Тук ако си купя нова модна дреха, за да я облека по някакъв случай, следващия случай, в който ще ми е необходима, ще е след толкова време, че модата ще се е променила няколко пъти. Виж магазините за анцузи и спортни якета процъфтяват. Най-любимо ми е като виждам семейства да отиват на гости, по случай някакъв празник на приятел, по анцузи – и двамата, даже понякога в комплекти с подхождащи си цветове, но по-често с неподхождащи си цветове. По гореизброените причини и вероятно по някои останали скрити за мен .... в града от не знам точно колко години процъфтява бизнеса с дрехи втора употреба. Мисля, че това породи и известната конкуренция, плод на която вероятно е надписа, който цитирах.  


Тагове:   мода,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - аз не бих си купил нищо от там но...
17.01.2007 12:37
едни приятели фенове на ЦСКА си купиха шалчета и ги боядисаха червени. 10тина шала в килограм за 3лева, това си е далавера. :))) то мода мода ама адаптивна
цитирай
2. lea - ееех
17.01.2007 13:13
имам познати, които направо се родиха откакто се появиха second hand шоповете. а не е да нямат пари, по-скоро имат късмет и намират неща, които изглеждат като купени от някой скъп магазин. бе бая ровят :) ама аз никога не бих си купила от такъв магазин :|
цитирай
3. candysays - Аз бих...
17.01.2007 15:01
...нищо не ми пречи да се обличам и с дрехи "втора употреба" и съм носила и имам в гардероба си и такива (аз съм си бедно дете, кво да си кривя душата), но напоследък ме "обличат"... китайците! Егати индустрията, егати милиардната нация, произвеждат облекла, с които вече без проблем могат да облекат ЦЕЛИЯ СВЯТ! Цялато 6 или 7 милиардно (понастоящем) население на планетата... И то нелошо, в интерес на истината... Изглеждам по-елегантно и "модно" отвсякога.... ;-))))))))))))
цитирай
4. streetsmart - Четох, че при англичаните е модно да си second hand
17.01.2007 16:00
Преди година или две дори върхът на сладоледа на Острова бяха бижута, изглеждащи като евтина стъклария. Там освен това не е cool марката на дрехите ти да се забелязва, така де, изобретателите на снобарията се запалиха да стават хора от народа :)
И друго от островните нрави - понеже законите им за защита на потребителя са толкова сурови, мацките масово правят шопинг-терапия по скъпи магазини, а на другия ден връщат нещата обратно и си взимат паричките. Е, къде да отидат тия дрешки/обущенца/дрънкулки, ако не в магазините second hand? Така че пък в последните често могат да се намерят съвсем читави неща на още по-читави цени. Ненормално, но явно така ги кефи :)
цитирай
5. antinous - ~antinous~
17.01.2007 16:09
на тема мода и реклама по-добре да си мълча, че последният път изядох десетки псувни :) !
Абе я да си кажа аз! Отношението ми към втората ръка е следното - по-добре да си нося моите стари дрехи, отколкото вехториите на хората! Доста критики са ми отправяли за тази ми позиция
цитирай
6. sunflower - Не, че исках да поставям така темата ....
17.01.2007 17:24
... но щом така се разви ще си кажа:
Голата истина за мен е, че съм обличала дрехи втора употреба. Като нямам пари си купувам такива, като имам - не.
А нямам проблем да нося, защото както на каквато и географска ширина да се намирам се чувствам у дома си, така и каквито и дрехи да ми дадеш се чувствам облечена ... и пак у дома си. :)))))
цитирай
7. анонимен - колкото до хората който ме гледат от жреме на жреме на криво с възмущение ,а те са много големи изключения
17.01.2007 19:01
случи се веднъж да коментираме колежки дрехите втора употреба,колежката която "никога " не можела да падне на това ниво носила само маркови скъпи дрехи Том Тейлър знаете ли какво е това ами какво да кажем за Зара или Версаче и т.н всеки мълчеше .Минаха две седмици и нали знаете " ин вино веритас" оказа се че благодарение на родните магазини втора употреба в Бургас а и не само там -вярвам ,можеш спокойно да се сдобиеш с риза яке или панталон от тези истински марки само за 5-10 лв .Оказа се че тази "мутреса"както тя се изрази за себе си някак не се облича за 800лв. Вярвам че повечето хора който така се срамуват да влязат на централната улица в такъв магазин ,таят в себе си адреса на някой друг по-закътан квартален втора .И незнам каква е разликата копуваш дрехата и я изпираш в пералнята и тя е ароматизирана с омекотител слагаш твоя си парфюм тя е нова ти не си купил парцал ,защо хората се правят на толкова шантави нали си копуват коли втора ръка , ако не и трета ,пета и десета употреба ,но на колите не се гледа с това око .ако човек се позамисли има много хора който не могат да влязат в тези секанд хенд ,но влизат с вдигната глава в втората на техниката и по складовете на магазините и все пак гледат да минат по-тънко в повечето случаи . Помислете :))))))))))))))))))?????
цитирай
8. voodoowitch - hmm...
17.01.2007 19:13
ами аз да си призная никога не съм влизала в такива магазинчета и аз незнам защо...но това че в Англия имат готини Secound Hand4eta и аз съм го чувала и мисля ако замина тази есен да пробвам:)
цитирай
9. bamby13 - :-))))
17.01.2007 20:56
Такива хитови надписи има не само в Бг. Почти всеки ден минавам в Прага покрай един магазин, който е "EXCLUSIVE SECOND HAND". Даже лятото се сдобих с едно ексклузивно рокле ;-)))
цитирай
10. veda - Мода и модно...
17.01.2007 21:08
Любопитно съчетание наистина :)
" Мода - Съвкупност от привички, предпочитания и вкусове за формите на предметите от бита и за облеклото, които господстват през определен период" /тълк. речник/
Харесва ни или не, това е истината за живота ни!
цитирай
11. eleni - мислех да премълча...
17.01.2007 22:06
... ама май няма да се получи:).Най-хубавото изказване свързано със second hand дрехите чух преди време от третата жена на баща ми. Баща ми, бог да го прости, беше човек на изкуството и като такъв се беше женил няколко пъти. В резултат - имам голямо и много щураво семейство.

Отплеснах се. Баща ми беше човек на изкуството и му се налагаше с много малко пари да отглежда двете ми сестрички от третия му брак. В която ситуация дрехите втора ръка бяха, и все още са, единственият възможен вариант.
Та, някаква позната беше се възмутила пред жената на баща ми:
"Ама как можеш да носиш дрехи втора употреба?! Ужас!".
"Ти пък! - отговорила тя - Аз си взех мъж трета употреба, ти за дрехите си се разтревожила!"

цитирай
12. анонимен - ami...zavis:}:}:}i
17.01.2007 23:33
Kato nachalo drehite vtora upotreba ne sa losho,zashtoto ako ima neshto naistina hubavo i modno,zashto da ne si go vzemem samo zashtoto e ''magazin za vtora upotreba''.Mislq 4e e nai-hubavo da imame drehi i novi i nqkoi ot vtora upotreba.Vse pak trqbva da opitvame poveche ne6ta i da ne se sramuvame ot sebe si.Ot mene 4ao:}:}:}
цитирай
13. lea - ами..
17.01.2007 23:38
просто ми е кофти да нося 2ра употреба :) така са ме възпитали, просто майка е луда на тема хигиена и ще ме изхвърли заедно с парцалките :) това е
цитирай
14. анонимен - kade?
20.02.2007 16:11
znaete li kade v burgas ima hubavi magazini za drehi vtora ypotreba osven maniq? ste se radwam ako njakoi ami otgovori
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612511
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930