Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2006 11:33 - Проблеми със запалването ... на метлата
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 3574 Коментари: 15 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази сутрин имах проблеми със запалването на метлата. Не е хардуера, защото и дръжката и седалката са и нормални. Трябва да е нещо със софтуера, т.е. със заклинанието или по-точно чуването на заклинанието. Метлата май ми е оглушала. :(
image

Един от най-добрите баячи на метли живее до нас за щастие така че, му я връчих в ранни зори със заръката да я оправи възможно най-бързо. Не е лош човека иначе, но езика му много сквернословен. В диаметър от около 1 километър от къщата му няма никакви насекоми и гризачи. Милите животинки! Твърде чувствителни са към проклятията му. Кучетата и котките го издържат някак, сигурно защото от поколения живеят сред хора и магьосници и са им свикнали.

Наложи се да си взема метла такси по този случай. О, ужас! Попаднах на бивш състезател по куидич явно. Тоя караше с такава неразумна скорост и странни виражи, че на мен ми стана лошо, дето само веднъж или два пъти в живота ми е ставало лошо докато летя. Слава Богу, удържах се да не повърна над града, но като излязохме над гората ...... :( Довечера ще трябва да помоля за някой по-спокоен таксиджия.

Пак добре, че ще е един спокоен ден в Министерство на Магията. Преди два дни имахме едни гости от Международния център по Магически Изследвания и ..... беше доста трудно. Аз ги издържах някак, ... не ме изнервиха много, но колегата .... на два, три пъти едва го удържах да не запрати някое кофти заклинание по някой гост, за което после горко да съжалява. Онези отгоре се мислят за много велики в правенето на магии, но .... смея да твърдя, че им липсва усет за някои неща и предсказването на бъдещето им куца. Тя, тази работа магията, не си е само техника ... кво да говорим ... талант си трябва и ако го нямаш и Председател на Международния център да си, пак някой младок може да те овеси от кулата полугол, надолу с главата. Е, не твърдя, че аз, например, имам чак такъв талант, но ... някои неща в бъдещето ги провиждам ... да не кажа преопределям. Абе, за днес ми стига едно спокойна метла-такси за прибиране. :) Айде, лек ден и си слагайте каски и наушници, ако работите с мандрагор! :)  
Искрено Ваша,   Баба Маями
 image


Тагове:   метлата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Благодаря
30.11.2006 11:47
и на теб също:))
цитирай
2. pti - ейййййй :)))))))))))))))))))))
30.11.2006 11:49
страхотно настроение ми вкара :))))))
(въпреки всичките, дето ми висят на главата по случай 'неккъФ' одит хихиххх)
10x :*
цитирай
3. sunflower - :)))
30.11.2006 12:58
Само едно забравих да отбележа - че кръстник на горната литературна героиня е Djaba ... неволно. :)) Но в следащия епизод, ако не възрази, може да го включа в ролята на .... Кръстника, разбира се!!! :)))
цитирай
4. dosheva - :):):):):)
30.11.2006 13:41
Хубав следобед от мен :):):):))))))))))))))
и късмет с таксито :):)
цитирай
5. piccola - хахахаахахаха
30.11.2006 13:48
Огнена,
смях със сълзи на очи!!!!!
благодаря!
цитирай
6. andreytcho - Метла такси :)
30.11.2006 15:34
чудя се как ли се чувстваш когато това такси те преебе с тарифата :))
цитирай
7. sunflower - Да бе, да ...
30.11.2006 15:37
... ше ме пре**е друг път! Знаиш ли кви заклинания знам .... а и работя в Министерството!!! :)))))
цитирай
8. alidora - хихихиих
30.11.2006 18:45
Дай едно-две заклинанийца насам, че на мен не само метлата не ми лети, ми и на всичките ми магийки им е свършил явно срокът на годност. Ама така е, като ми викат хората, не купувай от промоционалните, кой ли ти слуша: )))))
цитирай
9. sunflower - Ами, слушай сега ...
30.11.2006 19:03
... това със заклинанията е малко ала-бала, цялата работа е в твоите способности и силно и концентрирано да си насочиш мисълта към това, дето трябва да стане :)))))
Е, това по принцип де ... все пак, за метлите например, си трябва по някоя и друга дума ... :))))
цитирай
10. wildroses - :)
30.11.2006 21:47
Хехе, забавно МПС ползваш, пък и мултифункционално.
Как беше прибирането?
цитирай
11. sunflower - Хмммм, ....
30.11.2006 21:57
... перфектно, разбира се! :)))
Пожелах си спокоен таксиджия - получих го!
Утре ще ти кажа какво ще правя в следващите 21 дни! :))))
цитирай
12. bambola - luda
01.12.2006 01:40
ama ot hubavo ludite:)))
цитирай
13. анонимен - i az taka
01.12.2006 03:34
ne se sardi moi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
14. анонимен - ti si zduhan .ama qkata si zduhan 4ovek
01.12.2006 03:41

цитирай
15. sunflower - Ох ...
01.12.2006 07:55
... знам, че съм луда ...
Обичам лудите и ... само тук-там някой сериозен ;)

Анонимен 13 ... кой да се сърди и защо не разбрах, ама ... карай :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613791
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930