Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2006 23:50 - Движения в областта от кръста надолу :)
Автор: sunflower Категория: Забавление   
Прочетен: 2180 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 22.09.2006 23:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не обичам чалга. А сръбска чалга направо мразя. Но и в чалгата като навсякъде се намира тук-там професионализъм и приятни песнички, които ти се набиват в главата. Но не е това най-хубавото – най-хубавото, което съм видяла в родната ни чалга е танца на Малина и по-конкретно движенията в областта от кръста надолу. Е, колкото и да не обичам чалгата, не мога да се изкривя и да кажа, че тоя танц не ми пълни душата. Хем съм жена. Не знам как действа на мъжете, но мен ме подлудява. Аз самата много обичам да танцувам, независимо от това, че ми се отдава все по-рядко и по-рядко възможност ... и като ги гледам тези движения ми идва да скоча и да се опитам и аз така ... макар че, точно пък този танц трябва много да ме напиете, за да ме видите да се пробвам да го правя ... е сигурно и затова не го мога. Не съм иначе схваната в кръста. А, Малина, разбира се, кефи и с факта, че е футболен мениджър. Не че и аз бих имала нещо напротив да управлявам 30-40 млади мъже в добро физическо състояние. :))))))) Само дето, аз първо май ще им стоварам по един камьон с книжки за четене между тренировките, щото ако река да ги употребявам по ... онова предназначение ;) няма как да ме възбуди някой дето е красив и не може да ми върже две приказки на кръст, за някоя книга .... или нещата от живота. :)))))))))


Тагове:   областта,   Надолу,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
23.09.2006 00:08
Хехехе ... Викат ми принца на гюбека!
цитирай
2. sunflower - :)))))))
23.09.2006 00:10
Това трябва да се види :))))))
цитирай
3. анонимен - dvigniata
23.09.2006 00:40
v oblastta ot krasta nadolu se upravliavat ot tova
koeto imach ot ramenete nagore.taka che mojech
i bez napivane.
цитирай
4. sunflower - Така е, но ...
23.09.2006 08:47
... казах, че трябва да ме напият, по простата причина, че трезвена не бих танцувала на чалга посмъртно. Не си падам по тая музика, както казах. Има и компромисен вариант де - някои песнички на Шакира ... ако реша да пробвам такива движения в трезвено състояние, все пак. :))))))))
цитирай
5. dosheva - Малина танцува невероятно!
23.09.2006 10:13
и аз не обичам чалга, но...Ивана съм я признала за певица. И Малина за танцьорка. Вижда се, че тва им е призвание.
цитирай
6. анонимен - razlika
23.09.2006 11:22
Между "чалга" и това което Малина прави има една основна разлика - повечето "г-ци" се кълчат просто, докато Малина използва основните движения в арабските танци, а дори на моменти "хореографията" й е същата. Ама докато не ги видиш сравнени или някой не ти го обясни не намираш разликата. А разлика в циганското, арабското или турското има и то голяма, нищо че повечето хора го определят като мятане на гюбеци. Не ти е нужно напиване за да се пробваш - оригиналната арабска музика е достатъчно ритмична за да се пробваш и трезвена и вярвай ми няма нищо общо с тия ритми дето ги връткат тука, от които на мен лично ми призлява. Ако те интересува самия танц, мога да ти дам някои линкове с "показно" msg-> bibsx@yahoo.com
цитирай
7. namo - Виждам заглавията, Съни :))
23.09.2006 11:48
"Футболисти четат книги, готвят се по нечувана слънчева методика"
цитирай
8. sunflower - :)))))))))
23.09.2006 11:57
Дамммм, де да знае човек, може да се окажа откритието на века. "Стратег", а? Сещам се с коя книга може да ги почна, нищо, че аз още не съм я чела : Изкуството на войната на Сун У. За войната е, ама принципите са универсални и мача си е една малка война. :)))))))
А и за слънцето/огъня/любовта имам какво да им кажа :))))))
цитирай
9. анонимен - Голяма разлика
23.09.2006 11:57
Не съм гледал Малина. Дори не знам коя е, но ми хареса коментара за арабските танци. Човека преди мен е прав, че между нашата чалга и арабските и турските ритми има голяма разлика. Како и има разлика между турските и арабските. Определено съм за арабската и туската музика, ако ще ги сравняваме с българските чалги. Пък и без да ги сравняваме :-) За да разбереш обаче какво точно има зад тези ритми трябва да си свободен от предразсъдъци, каквито за съжаление повечето от нас имат. И другото важно (но не задължително) нещо е да си чул музиката в естествената й среда, т.е. в родината й. Няма нищо по-хубаво от това да гледаш оригинален belly dance в Истанбул или да се возиш в такси по улиците на Кайро или Казабланка (може и другаде из арабския свят) и да слушаш радиото. А може и просто да отидеш в софийския бар "Сарай" и да се изкефиш. Но БГ чалга, категорично не :-)
цитирай
10. sunflower - За Истанбул
23.09.2006 12:01
съм чувала и аз. Един колега каза, че там танците нямат нищо общо с това, което може да се види тук като т. нар. кючек. Ще ми се да го видя на живо. Може да ида до Сарай. :) Междувременно ще се възползвам от предишния анонимен да видя и някое "показно". :)))))
цитирай
11. анонимен - Пак за Истанбул
23.09.2006 12:27
Да, много е яко в Истанбул. Много романтичен и много велик. И много пъстър - от ориент до най-невероятни и модерни места. Пожелавам ти скоро да го видиш. И да попаднеш на истинско belly dance представление :-)))
цитирай
12. анонимен - за показното
23.09.2006 12:39
"човека" е жена :)
за показното - нп, който не е ограничен откъм трафик веднага предоставям линк с 700MB-ви клипове където бавно и ясно е показано всяко едно движение. Вси4ко останало е чувство за ритъм и въображение. Щом аз, която съм скарана със всякакви импровизации на тема" кючек" се научих - не е толкова трудно:) Макар, че за да се научиш наистина, както е казано в преден коментар - просто трябва да го видиш наживо ида усетиш какво точно стои като идея зад самия танц. Нищо че ние му казваме belly dance ,а там те си го наричат - eastern dance. А местните маанета ги слушам ама само с тапи в ушите да не си развалям душевното равновесие. Ина4е танците са приятни, раздвижват много пък ако щете и еротични са даже :)За наличието на предрасъдъци - определено гласувам "за". Sunflower - или прати някой майл или аз съм онлайн в момента в msngr- драсни някой ред :)
цитирай
13. анонимен - за показното
23.09.2006 12:39
"човека" е жена :)
за показното - нп, който не е ограничен откъм трафик веднага предоставям линк с 700MB-ви клипове където бавно и ясно е показано всяко едно движение. Вси4ко останало е чувство за ритъм и въображение. Щом аз, която съм скарана със всякакви импровизации на тема" кючек" се научих - не е толкова трудно:) Макар, че за да се научиш наистина, както е казано в преден коментар - просто трябва да го видиш наживо ида усетиш какво точно стои като идея зад самия танц. Нищо че ние му казваме belly dance ,а там те си го наричат - eastern dance. А местните маанета ги слушам ама само с тапи в ушите да не си развалям душевното равновесие. Ина4е танците са приятни, раздвижват много пък ако щете и еротични са даже :)За наличието на предрасъдъци - определено гласувам "за". Sunflower - или прати някой майл или аз съм онлайн в момента в msngr- драсни някой ред :)
цитирай
14. анонимен - За маанетата
23.09.2006 12:56
Няма да се сдържа и ще пиша пак. Май накрая ще трябва да се регистрирам защото не си харесвам постингите с подпис "анонимен" :-) Исках да коментирам за "местните маанета" - вярно е, че има някои работи дето не се траят, но все пак за мен истината е, че една държава и една народност може да бъде разбрана само ако се потопиш максимално в нея. Не да я гледаш през прозорците на буса и да слушаш екскурзовода, а да избягаш от групата и да се завреш в живия живот. Макар и за малко. Тогава става истински интересно и вълнуващо. Тъй като музиката е (поне за мен) изключително важна част от картината, която вижда човек, когато се престраши да стори горното, аз се кефя и дори слушам в къщи наред с далеч по-сериозни неща и "местни маанета" от гореспоменатите дъжави, че и от някои други. Лично аз чрез музиката разбрах какви съкровища се крият в ориента :-))
цитирай
15. анонимен - май и аз ...
23.09.2006 13:01
ще се регистрирам :) напълно съм съгласна с постинга на "другия анонимен"
цитирай
16. belly - Link
23.09.2006 14:19
Вече не съм анонимен. Ще съм благодарен за линка с belly/eastern dance. Не, че аз ще го ползвам, защото съм мъж и е неестествено, но съм любопитен да видя и евентуално да препоръчам на познати от женски пол :-)
цитирай
17. анонимен - belly: link-a
23.09.2006 14:24
прати един mail na bibsx@yahoo.com
цитирай
18. анонимен - ...
24.09.2006 15:14
арабската народна музика е красива и невероятно богата ... танците им не по малко красиви, пищтни и тн. от които и да било народни танци с вековна история ...
чат пат се намира и някоя чалга звезда да задълбае малко по надълбоко и да покаже нещо истинско ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609900
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930