Прочетен: 18372 Коментари: 66 Гласове:
Последна промяна: 08.03.2008 10:05
Мъжете. За тях ми се говори днес.
Знаете ли, че една жена, която има с кой да си говори е една щастлива жена?
Вонегът може да е смешник, но за това твърдение, че жената има нужда от някой, с който да си говори е много прав. Разбира се, различните жени имат нужда да си говорят за различни неща, но това не променя факта.
Та, в този ред на мисли една блогваща жена е една щастлива жена. Тя си говори. Даже и никой да не я прочете и да и каже нещо, все тая, важното е, че си говори.
Образът на съществуващия или несъществуващия читател е достатъчен.
А от какво имат нужда мъжете?
От секс .... преди всичко и най-вече ... в каквато и да било форма.
Конфликта от това, че жените искат да говорят, а мъжете – да правят секс може да бъде разрешен по един единствен начин – мъжете да направят малък компромис и да говорят ... преди това, а жените да направят компромис и да правят секс ... след това. :)
От както се помня съм търсила в мъжа ..... душата. Разпитвала съм, наблюдавала съм и съм се опитвала да задълбая толкова дълбоко, колкото е било възможно, за да разкрия това малко съкровище, което за съжаление обществото ни учи по-скоро как да прикриваме, отколкото как да изразяваме. Докато съм познавала малко даден мъж съм запазвала интереса си, понякога въобразявайки си качества на душата, които изобщо ги е нямало, друг път грешейки по отношение на това, доколко сам мъжа е имал желание да я разкрие. Рано или късно обаче съм губила интерес. И съм губила интерес най-често, заради бронята на егото, която съм виждала, че човека е нахлузил върху душата си и даже е позабравил какво има под нея.
Ако има нещо, което безвъзвратно да охлажда страстта ми към даден мъж, това е грубата материалност. Няма да пояснявам какво точно имам предвид с това, знам, че живеем в материален свят и оцеляването ни зависи от материални неща, но въпроса не е до това, а въпроса е до това, за какво мислиш и това, в което влагаш душата си.
По горната причина, разбира се, никога не съм си падала по заможни мъже и това сигурно се е отразявала на финансовото ми благосъстояние, но по-добре бедни и весели, отколкото богати и материални. :)
В крайна сметка, за да си успешен в областта на материалното, би трябвало да влагаш душата си в това материално, което правиш .... и те я влагат и успяват. Просто на мен такава душа не ми е интересна.
Е, не би ми била интересна и душа, която не може да се оправи в материалния свят и летейки в някакви облаци едва свързва двата края.
Да сме наясно – човек трябва да може да оцелява в света, но трябва ясно да помни, че не е от него. Защото душите ни не са жители на този свят. Те са временно пребиваващи и някои от нас много болезнено го усещат това.
Та, интереса ми е именно към тези временно пребиваващи душици .... и ако някоя от тях е убедена, че е постоянна жителка тук, ми доскучава, най-малкото защото сама ограничва себе си в едни земни рамки, които ... не и отиват.
Душата е тук с цел да попада от приключение в приключение и да се разширява и обогатява. Не се лъжете, че материалният свят може да ни предложи някакви особени приключения. Материалният свят предлага ограничен набор от приключения, докато духовния – безкраен. Духовният предлага откриване на нови хоризонти, докато в материалния почти всичко е открито.
Затова ме привличат мъжете авантюристи на духа. :)
Е, това е! :)
08.03.2008 10:08
08.03.2008 10:09
08.03.2008 10:09
Повече авантюристи на духа за да има от повече да си избираш. :))) ;)
знам, че си чувствителна душа, разбира се.
може ли днес малко да те посвалям? :)))
08.03.2008 10:12
Тежко им на блогерките тогава!
Честит празник и на теб! :)))
може и да нарисуваш нещо :)))
/желателно е да има повече птички, отколкото пишки, но ... айде да не поставям условия/ :)))
08.03.2008 10:29
Аз просто вложих в секс по-широк смисъл, не само акта, а всичко преди, около и след него :)
http://renivelcheva.blog.bg/viewpost.php?id=170759
Дали тогава материята би била критерий за възвишеност ?
Както и да е, честит празник дами.
Днес съм трижди щастлива, защото явно някои хора са ме чули :)))
08.03.2008 10:37
Забележи, че никъде не съм споменала "възвишеност". Говорех за секс и нещата, които ме привличат у мъжа. Нищо повече :)))
Весел ден ти желая! :)
- мъжете авантюристи на духа, които се оправят добре в материалния свят;
- щастливите жени, които са обичани, има с кого да си говорят и има кой да ги чува;
- секса, разбира се ;-))
08.03.2008 10:44
Много красиви думи на много любим мой авантюрист на духа! :)
Благодаря на всички!
На дамите желая прекрасен ден!
А аз сега ще си почина от говоренето /е, писането, ако сме буквални/, чрез скитосване из слънчевите улици на града :))))
08.03.2008 11:04
Вонегът е мъдрец,отдава изключителна почит на...хм плажното масло и на духа ,разбира се.
Ай да черпим мъжете с по усмивка, поздрав за постинга.
Моето послание е :
Който търси , намира.
ми стана толкова .....
хубаво.....
08.03.2008 11:12
~кон-вихрогон~
08.03.2008 11:15
08.03.2008 11:18
ZA NOMER 36!!
В нашата двойка със Стоил, например, той обичаше да говори (лека му пръст), а аз исках секс.
08.03.2008 17:18
бъдете като липов цвят,
макар,че още в юни прецъфтява,
години носи своя аромат!
Какво толкова имаше да кажеш?
Нали вчера, оня ден и всеки ден
и всеки божи ден се виждахме.
Ти говореше, говореше, говореше...
Назъм Хикмет
08.03.2008 23:08
Странно? Това читанка за начинаещи ли е?
Надявам се всички дами да са си изкарали страхотно вчера! :)
не говоря от личен опит:)))))тези материални стремежи са малко чужди на леко лудата ми отнесеност:))))поздрави
09.03.2008 10:43
Да декларираш мотив за действията си, който задължително се разминава с истинския е най-характерен симптом за една масова характеропатия, наблюдавана още преди 80 години в Германия.. Акцентът е масова. Вторият нюанс е, че поразените носят от девет баира вода да докажат, че са единствено прави и искат да убедят целия свят в това. И затова проявяват огромна социална активност. Истината е, че емоциите и инстинктите им градят една измислена реалност. Първо са инстинктите, сетне, от недохранването им идват и съответните емоции. Които пък рисуват въображаем свят и диплят въображаеми приоритети-духовности, ефири и пр- в който няма място за прост, човешки разговор с човека срещу теб. И той си гледа мача-кво да прави друго? И за теб остава Кастанеда и Вонигът -и виртуалните сестрице. И феминизма-сестра на л..
аман и от буквалисти!
за кой път да обяснявам, че всеки текст тук съдържа една милионна част от истината, която в многоизмерността си никога не може да се предаде изцяло с думи.
и, анонимен, имам с кой да си говоря и да правя секс в реалния свят - не ми бери грижа. моя виртуален е само продължение на реалния, не заместител. а ако ти искаш да живееш само в реалния какво търсиш тук? :)
09.03.2008 11:23
Ако имаш -не с кой да правиш секс, ами да говориш за всичко в реалния-ще си ли във виртуалния?
Хайде излъжи ме-е-е-е, хайде нарани ме-е-е-е :))
ще ти кажа обаче защо съм тук:
тук съм за за разнообразие и забавление. забавлявам се като си играя с думи и анонимни коментатори като теб. :)
Не бива това че няма прякор да е довод да се умаловажава.
Според мен анонимен е прав, с тази разлика, че е абсолютно редно един неразбран човек да търси отдушник на потребностите си. По интелигентно ли е да внушаваме тези наши мисли на онзи който си гледа мача?След като е съградено едно такова общество (реално или виртуално) защо да не се усетим пълноценни в него? Това например, че аз пиша тук не означава, че не се интересувам реално от литературно четене или не посещавам представяния на литературни произведения. Всеки тук е личност и "тук"(виртуалното) вече падат всякакви основаня да се обвинява който и да е дали е естествен или не...
Вярно е, че жените обичат да си общуват, почти не ми се е случвало да намера някоя, която да не обича да си побъбриш с нея. А особено когато се отнасяш с нужното човешко уважение можеш да стигнеш много далеч. Въпросът е, че на познаваните от мен жени е доста трудно да обясниш, че в мълчанието може да има също толкова много взаимност и споделяне, колкото и в най-задушевния и искрен разговор. От друга страна, познавам жени, разговорът с които не представлява нищо друго освен изграждане на преграда - думи, които нищо не оставят след себе си, освен усещането за отдалеченост. При това става въпрос за разговор, който и от двете страни е добронамерен. На следващо място жените обичат да си говорят с мъжете, но винаги от опита, който имам държат да се досещаш за мислите им. ОТКАЗВАМ. Защото считам, че след като искат да си общувам с тях по техния начин - държане на ръце, споделяне и така нататък, държа на елементарно честно отношение. Ако искаш кажи, ако мога, мога, ако не, ще обясня защо. В такива ситуации, дори и да се досещам, най-демонстративно се правя на цепеница, защото считам такова отношение за манипулация, която според представите ми за човешки отношения е нещо нечестно.
За секса. Познавам само една жена, за която сексът е тема, която се посреща с пълно равнодушие. По отношение на останалите ще се изразя със следния афоризъм: "Докато за мъжа сексът е подправка, която придава вкус на живота, за жената той е ежедневна храна, без която животът е невъзможен". За един нормален мъж, особено авантюрист на духа, прекарването например на три денонощия в леглото без прекъсване, с КОЯТО и да е жена е безогледно пилеене на време, в което могат да се свършат достатъчно достойни неща, докато почти всяка жена би отчела това като особена оценка за своята неотразимост и би се гордяла с такова постижение до края на дните си.
Авантюризмът на духа - това е нещо много хубаво, но според мен е по правило занятие самотно. Авантюризмът е вихрушка, той лодка от хартия, кято се люшка върху гребена на вълната. Днес е тук, утре го няма, днес гради кулите в облака, а утре копае в кобалтовите мини. Прощавайте, но истинският авантюрист на духа няма трайна нужда от жена. За него радостта от предизвикването на хоризонта е нещо, което струва повече от най-възвишения разговор и повече от най-пълноценния секс. Духовният опит избледнява, когато говориш за него, той изпъква само в стихове или друго творчество, а сексът просто го опошлява. Докаго жените според мен имат нужда от предвидимост, от гаранция, от сигурност.
РАЗБИРА СЕ те страшно обичат авантюристите на духа, но ги обичат на каишка в краката им с размахана опашка и с влажен поглед вперен в техните очи. Защо ги обичат така - не знам. Но може би това е женският еквивалент на това да забиеш Клаудия Шифер или някой друг обект на всеобщи мокри сънища. Когато ние мъжете трупаме бройки за нас е важно жената да си е легнала с нас, когато жените го правят според мен те държат мъжът да се е предал духовно в определена степен да е загубил човешкия си облик, да им е предал душата си.
И тук идва парадоксът, когато станеш такъв, вече преставаш да си интересен и те оставят на страна или пък започват да те употребяват като суровинен придатък.
Не обичам жената като придатък, домашна помошница или нещо друго такова. Държа на нея като на човешко същество и като на спътник, с когото бих могъл да споделям духовните си пътешествия и приключения. Това обаче означава според мен базово уважение на свободата, както своята така и на другия, така и на всички останали. Нещо, което за жалост не винаги успявам да намеря от другата страна на уравнението.
Беше ми приятно да споделя мислите си.
09.03.2008 17:21
съгласна съм с много от нещата, които казваш, само с афоризма не съм особено съгласна, ама карай. :)
"За един нормален мъж, особено авантюрист на духа, прекарването например на три денонощия в леглото без прекъсване, с КОЯТО и да е жена е безогледно пилеене на време, в което могат да се свършат достатъчно достойни неща, докато почти всяка жена би отчела това като особена оценка за своята неотразимост и би се гордяла с такова постижение до края на дните си."
Чак пък до края на дните си?:))Посмали малко, де:) Без намерение да звуча като феминистка - повечето жени, които познавам се гордеят със съвсем други неща и, като начало, не гледат на секса като на постижение. Прекарвала съм... колко... около денонощие в нечие легло, но никога не съм гледала на подобни случки като на състезание по неотразимост или някаква форма на себедоказване. Все ми се струва, че двамата участници просто правят каквото им е приятно в момента. Да не говорим, че дори и да прекарам с някого три денонощия в леглото, креватните упражнения ще са всъщност само част от заниманията. Опитът ми показва, че някои от най-интересните разговори, най-свежите хрумки и най-забавните истории се раждат именно, когато двама души прекарат повечко часове заедно между чаршафите. Приказки от 1001 нощ достатъчно добър пример ли е?:))
Според мен бъркаш понятията. Това че думите не могат да се пипнат, не значи че всеки разговор е духовен. Какво духовно има в разговора за пари? Даже думите често пречат на духовното общуване. То става най-добре в мълчание и дори в държане на ръка, ако щеш.
Иначе за авантюристичния дух си права. И мен ме привличат жени с такъв дух :-)
Иначе се замислих и за изразът за душите (че не са жители на този свят) - струва ми се, че с темата "души" не рядко се спекулира повечко - вярно - усещанията нямат материален израз, но те са отражение на светът, който НИЕ/ИНДИВИДА вижда, поради което душите не рядко усещат сходни неща, но и по много показатели/моменти се различават. Та - нека не се облягаме на кълката, че някой, някъде е временно, а нещо си друго е вечно - нека живеем живота си тук и сега - историята на света показва 0 "справедливост" и "правилност", за да си мислим за една вродена такава в световен мащаб (усъвършенстване на души, наказания и т.н.)