Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 22:54 - Най-неизвестните кандидат-президенти на България
Автор: sunflower Категория: Политика   
Прочетен: 6548 Коментари: 12 Гласове:
12

Последна промяна: 14.10.2011 23:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Понеже съм хитра, на вчерашния пост сложих тагове „избори”, „президент”, „светльо витков” и както и очаквах, днес имам към 7000 посещения.

Е, аз разбира се не излъгах, в поста ми ставаше въпрос за тези неща, но по-скоро бегло и другото си бяха мои глупости.

Сега да подчертая ли, че с подходящи тагове, човек може да накара хората да четат какви ли не щуротии или да продължа с експеримента?

Днес мисля да сложа тагове „избори” и „президент”, за да видя какво ще се получи, без името на Витков. Така хем ще видя дали вълшебните тагове са именно тези, … а не само „светльо витков”, да речем, хем ще видя колко вдига рейтинга самият Витков. :)

И за да не излъжа пак, защото много мразя да лъжа, ще ви разкажа някои неща за изборите с любезното съдействие на Уикипедия.

Не,че исках Уикипедия да ми съдейства, но познайте какво излезе в Гугъла след като написах: „кандидати за президенти”!

Ами нищо съществено не излезе, освен Президентски избори в България  (2011)

И понеже всички говорят за най-популярните имена от списъка с 18 кандидат президентски двойки, аз ще обърна внимание на най-непопулярните.

Хайде, отдолу нагоре:

За Ванцислав Йосифов и Емилиян Димитров няма статии в Уикипедия. От други места в нета научаваме, че Йосифов е учредител и председател на борда на директорите на Първа частна банка (ПЧБ) от създаването й на 28 април 1990 г. до отнемането на лиценза й на 15 май 1997 г. (?!), а през 1994 г. е носител на приза на в. "Банкеръ" за най-популярен банкер.

Дотук добре …. само дето по-пикантната новина е, че има две деца от настоящата приятелка на лидера на БСП Сергей Станишев - Моника Янова. :)

За Андрей Чобанов и Ангел Мирчев не само няма статии в Уикипедия, ами изобщо няма нищо кой знае какво в нета. Как да гласувам за някой, който не мога да гугълна?

Те все пак са издигнати от партия, която макар и да е на 2 годинки има хубав сайт в нета: http://www.ppbdo.org/,  на който се говори за свобода и демокрация и затова може и някой ден да го прочета по-изоснови.

Следващите в списъка, за които не само Уикипедия, но и Гугъл не са чували са Николай Ненчев и Жеко Иванов. Тук удряме яко на камък … или по-точно на земя, защото все пак успяваме да научим, че става въпрос за кандидати на БЗНС.

Ех, жалко за богатата история на съюза …. май само с нея ще си останат.

Ииии, стигаме до Сали Шабан Ибрям и Валентина Гоцева, издигнати от Национално движение "Единство".   

Няма как да разберем нещо за Национално движение „Единство”, защото и нета не знае почти нищо за него. От http://www.novini.bg все пак разбираме, че 6 изселнически организации от  Истанбул, Бурса, Измир и Одрин са издигнали кандидатурата на Сали Шабан. И вероятно тези организации имат нещо общо с „националното” движение. За какво им е обаче на тези изселнически организации да издигат кандидатура за президент, не е ясно. Не е ясно и защо нямаме кандидат от ДПС. Макар, че аз бих заложила на факта, че те се стремят към по-реално управляващи структури и едва ли им е интересна представителната функция на президента.

Списъка с кандидати за президенти е интересен освен с неизвестността на някои от  личностите, със съмнителната известност на други или по-точно с известната съмнителност!

Алексей Петров, – как се прави преход от ареста към кандидат президенството на мен не ми е ясно и не съм сигурна, че искам да ми се изясни. Не искам  да теоретизирам по въпроса с Алексей Петров и неговата съмнителност и колко от настоящите и бъдещи президенти на България са били агенти на Държавна сигурност, защото има много по-големи експерти по тези въпроси от мен. Чудно ми е само за ареста ……

Волен Сидеров и Петър Чернев. Или по-точно Волен Сидеров с Павел Шопов и Пламен Чернев с Анелия Делчева. Подаване на жалби за нанесени средни телесни повреди и кандидатура за президент? И „Партия за хората от народа”??? Вярно, че има сайт, но името е такова недоразумение ….. кой би искал да е „хора от народа”?

А, споменах Сидеров, но той е прекалено известен и не е за моята класация.

Последни в моята класация ще влязат Димитър Куцаров и Стефан Солаков /издигнат от "Национален фронт за спасение на България"!!?? .... "Спасение" значи! И от кого?/, за които все пак има статии в Уикипедия, пък макар и да са кратки и да казват нещо като: български бизнесмен и бивш служител на МВР и български журналист, телевизионен водещ в национална телевизия СКАТ. Обаче, аз за пръв път чувам за тия хора. 

 Извън класацията ми ще остане Мария Капон, защото …. Тя изглежда има известна известност ….. но, не ми харесва партията и. Единна народна партия?!

Не приключихме ли преди години с „народните” работи? А тук пък и „единни” …. отново да се присъединяваме май ни карат? И това човек, който е бил в Демократическата партия!

Но, да приключвам, че май прекалих.

Надявам се, че статията ми все пак е имала информационно-забавен характер и все някой е имал нерви да я дочете :)



Тагове:   избори,   президент,


Гласувай:
12



1. kasnaprolet9999 - Аз не само имах нерви да я прочета, но ...
14.10.2011 23:16
Аз не само имах нерви да я прочета, но и се забавлявах с твоите костатации. Ами погледнато от вън, всрани от кухнята нещата изглеждат точно по този начин, всеки път ни играят разни спектакли и накрая същата боза ни поднасят.
цитирай
2. sunflower - Нали! :)
14.10.2011 23:19
"Политическо шоу" му казват по някои места.
Жалко, че тук е повече шоу и по-малко политическо.
цитирай
3. despinida - Каквото и да си говорим,
14.10.2011 23:22
Светльо, май единствен е светлина в тунела :)
цитирай
4. x2012x - Има мъгла в тези избори
14.10.2011 23:25
За Стефан Солаков мога да кажа , че има две предавания всяка събота и неделя , някъде от 10 часа сутринта в телевизия СКАТ , като най-честият му гост е Любомир Желев. Той е полковник от военното разузнаване и по тази причина е свързван с ДС. Сега е кандидат за президент от партия " Национален фронт за спасение на България" /НФСБ/.
цитирай
5. sunflower - @despinda
14.10.2011 23:29
Така е.
И не само защото той е готин, а защото партийците вече не са модерни :)
Само дето ще отнеме известно време докато последните го разберат, а след тях и тези дето са ... след тях :)
цитирай
6. sunflower - @x2012x
14.10.2011 23:34
Благодаря, че допълни информацията за Солаков.
Забавно е да се тълкуват и имената на партиите им.
В случая не само "спасение" е интересна дума - както казах по-горе "От кого?", но забележи и думата "фронт"!

Тези избори ще останат в историята и с култовата рекламна кампания на РЗС - за уволнението!
цитирай
7. strannica - :)
14.10.2011 23:59
Таговете са велико нещо :)
Но...тук в блога тези дни се обсъждаше повишения брой "четения" на блоговете ни)) В момента на мен ми показва "прочетен днес" - 21 746 )))) Което не може да е вярно псулютно!
Иначе...нямам нищо против като напиша в гугъла "Президент на България" - да ми дава резултати с името Светослав Витков))
цитирай
8. virtu - Привет ,
15.10.2011 09:49
Слънчево цвете !
цитирай
9. sunflower - @strannica
15.10.2011 10:17
еееее, ти сега ме разочарова! аз тъкммо си помислих,ч е съм станала по-популярна от някои от кандидатите за президент :(( ... :)
А Светльо и да не успее сега, ако поработи сериозно още 5 години - защо не следващия път? :)
цитирай
10. sunflower - :)
15.10.2011 10:17
Привет, virtu!
цитирай
11. ssstto - Бабата на
15.10.2011 22:57
Анелия Делчева ми е комшийки и разбира се на всеки се хвали. Друга комшийка е майката на един депутат. Нея е избягвам по-лесно.
цитирай
12. sunflower - Делчева е преподавател по български и литература и после журналист!
15.10.2011 23:27
Много интересно! /но, няма да споменавам какво мисля за преподавателите по принцип/. Е, поне е грамотна, за разлика от някои кандидати за общински съветници тук, които се бяха кандидатирали, а после се отказаха .... говори се, че под натиска на водача на малцинството ..... за който пък от своя страна се говори, че колел и бесел в общината на досегашния кмет ..... абе страшна картинка!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5603585
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930