Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2014 10:56 - Ако авторът не желае да получава коментари, как има цъфнал коментар в поста?!
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4331 Коментари: 16 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Отговорът е, че може авторът да се самокоментира през друг ник и така да постига сговор със самия себе си, каквато е обичайната практика на "светлите умове" в блога.

Другият вариант е, че се отваря чанълинг само за позитивните коментари, а моят понеже е здравомислещ, сиреч негативен, блокира входната порта на чанъла към универсума и аз получавам съобщение, че авторът (или по-скоро копирачът) не желае да получава коментари.

Понеже си направих труда да изкоментирам един подобен "автор", след като ми излезе съобщението го изкопирах, за да не ходи зян.

Коментарът ви не бе изпратен, защото авторът на блога не желае да получава коментари.

 

Пълни глупости!

 

 

Била съм сама в офиса и в събота или ми се е налагало да остана след работа, докато няма никой.

 

Как пък и едно такова нещо не съм забелязала.

Хора, направо сте си за психиатър, откъде ги намирате за копиране тези идиотии и защо само подобни работи ви занимават, не мога да разбера.

Но това, че ги натрапвате тука е отвратително.

 

 За пост 19.02 15:23 - Какви същности, демони, призраци, паразити на съзнанието и астрални същества обитават всеки съвременен офис

Автор: universalnite000 Категория: Хоби   
Прочетен: 869 Коментари: 2 Гласове:

49


Последна промяна: 19.02 15:46


За разлика от горния автор, тук коментарите са позволени, стига да не са груби или цинични, които трия без обяснения.

Та въпросът е:

 
Какви ли същности, демони, паразити, призраци  и дъра-бъра...., обитават всеки съвременен офис или по-скоро "светлите галактически умове"? 





Гласувай:
19



1. martito - :)))))))))))))))) Такива &quo...
20.02.2014 12:21
:)))))))))))))))) Такива "творби" с подобни заглавия /Какви същности, демони, призраци, паразити на съзнанието и астрални същества обитават всеки съвременен офис/ ги подминавам... а може би губя...;)))))))))))
цитирай
2. tera - Е, как да го подминеш?!?
20.02.2014 12:24
Към момента -прочели са го 869 души и има 49 гласа!!!

Ако го подмина ще ми остане чувството за непреодолима загуба!!!

:)))
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравейте!
20.02.2014 13:50
Има и по-тежки случаи, не желаещият да получава коментари, прави такива в чужд блог, като един астролог и то такива, целящи омаскаряване на написаното! Изживяват се като ментори
цитирай
4. tera - Ако говорите за лудия байчо с перуката,
20.02.2014 14:21
лекарството е едно - директен шут отзад и то доста силен!
Държи му влага известно време, докато не изкукурига отново и пак започне да се влачи там, откъдето е изритан.
После - упражнението се повтаря.

цитирай
5. tera - Благодаря на anonymous3 за минуса,
20.02.2014 14:55
сега да влезе през останалите си никове, за да се отчетат по ред на номерата универсалния розав непобедим буен огин с блажни очета, както и останалите им братчета и сестричета.
:)))
цитирай
6. freeoldmen - Само малка корекция, ако разрешиш.
20.02.2014 18:06
Не е буен, а бузен огин.
Идва от бузки/ долни/.
:-)))
цитирай
7. leonleonovpom2 - Да, това за влагата е вярно, но пъ...
20.02.2014 18:19
Да, това за влагата е вярно, но първоначално човек го взема сериозно и се подвежда
Поздрави!
цитирай
8. hoho22hoho22 - ;) тая тема се изтърка
20.02.2014 19:02
Розови екземпляри, Данисладуровци, Спамаджии, Сеирджии, абе въобще цирк
Всичко има в тоя битак блог.бг
Един търси (май само мислено) костите на Левски, друг пред паметника сам искал да стои други да няма, трети специалист по женска мастурбация, четвърти дупките в Оряхово го вълнуват, пети са извънземни, поради липсата на всякакъв човешки разум и така нататък...
Въобще блоговата зоологическа градина е универсална. Всички животни са на свобода, само една Милейди я държът в клетка. Пуснете я бе, пуснете я да изгони извънземните :))))))))
цитирай
9. seasonofthewitch - Не обичам коментарите, но много ...
20.02.2014 19:27
Не обичам коментарите,но много рядко ги пускам за някоя тема,след което пак ги забранявам :)
цитирай
10. seasonofthewitch - Не съм съгласна минусите за темата ...
20.02.2014 19:30
Не съм съгласна минусите за темата ти днес
до тук да са само 6!Трябва да са около 35!Розата
какво се мотае?:)))))))
цитирай
11. tera - Брей, тук голям купон станал, докато ме е нямало :)
20.02.2014 23:05
Буен в бузките, може би - постигаме консенсус! :)

Е, как ще да се е изтъркала темата - тя си е вечна, борба на противоположностите се нарича. :)))

Розътъ ни съ мотае, сега ще пусне някой инфантилерски пост, бъкан с правописни, граматически, смислови и какви ли не още грешки, за да ме заклейми.
Тези 6 минуса и мен взеха да ме притесняват, може да си е счупил пръста розав...тцъ, тцъ, жалко.

цитирай
12. tera - Вход за псевдолейдита и прочее твари, и инсекти -
21.02.2014 12:44
забранен! Всъщност може да влизат, но да си траят. Не се толерират идиотски коментари.


цитирай
13. christof - Ти много знаеш, ама да не дойде сега ...
22.02.2014 00:16
Ти много знаеш, ама да не дойде сега блогерът Тутифрути и да те напръска с масиран кемтрейлс. :)))
цитирай
14. tera - Тутифрути до сега не ми е коментирал тука,
22.02.2014 13:59
не съм в неговата таргет група. :)

цитирай
15. elenadyakova - здравей :)
28.02.2014 21:35
Аз съм ти оставила коментара в моя блог, въпреки че имам технически бъг и аз самата не мога да коментирам своя си блог, че и чуждите, както трябва :) Позволих си да ти погледна постовете. Ами, струва ми се, че прекалено много ти пука от чуждото мнение и прекалено много енергия хабиш, за да "разследваш" чуждите блогове, която би могла да се вложи в нещо по-градивно и интересно за четене, ако това ти е целта.
цитирай
16. tera - Здравей :)
28.02.2014 22:59
Явно не си ми погледнала както трябва постовете, защото се занимавам с много други неща освен блог.бг.
За енергията ми не бери грижа, имам достатъчно такава, за да се занимавам с нещата, които ме интересуват на живо. От чуждото мнение ми пука точно толкова, колкото от ланшния сняг.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655702
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930