Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2018 21:21 - Сексът и селото 4: Вади ракията!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5847 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 18.06.2018 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- Само кажи и вадя ракията.
Салона винаги знаеше как да ме разведри. Ама засега виното ми беше добре. Както и компанията на приятелките ми.
Бяхме у Салона. Тя беше разкарала последната си любов. Запази само котаракът, който й беше подарил. И същият този котарак сега ни гледаше високомерно и с доза насмешка от най-високия рафт на шкафа.
За първи път от много време насам се събирахме само ние четирите. Нямаше селяни. Само ние. Хм… Световното май ще се окаже, че има и добра страна.
- Тъпото е, че и да искаш не може да изневериш – измърмори Мара.
- Що бе? – контрира Штафана – Нали има полувреме.
Сарказмът й беше… за много ракии. Зор секс да правят с Фидан, ма по време на мача не ставало, сподели тя, все се отплесвал от започнатите ласки, плазмата да зяпа, та рекли след полувремето. Свършило първото полувреме , почнали се Фидан и Штафана, и в оня най-сладък за Штафана момент почнало второто полувреме. Зазяпал се Фидан, забравил за Штафана. Сетил се за нея след края на мача и беж да я довършва.
- Ще го довърша аз него! – мърмореше Штафана. – Това да му счупя касата бира, малко му беше.
- Така е, така е. – подкрепяше я Мара.
Тя пък доволна, че нейният хубавец сега има какво да прави и не ражда главата му глупости.
Аз си налях още една чаша вино.
- Добре де, поне един път секс не правихте ли?
- Кога бе, Салоно? Дойде си през нощта, спа до късно на другия ден, аз на тренировки и като се прибрах Световното почнало.
- Само кажи и вадя ракията.
Разсмя ме. Боже, колко е хубаво да сме си пак четирите и да обсъждаме мъжете.
- Къше, телефона ти. Виж го, може да ти се извинява.
Вайбърът. Чатче. От Ракетата.

„Къшенце, да ти кажа
утре съм на рожден ден
на Пешо
ще гледаме единия мач у тях
Не ме убивай , плс
Много те обичкам
И ...Санчо сега ..утешава те , налииииииииии“

Не мигам. Не чувам. Не шавам. Не знам къде съм. Той продължава да твори:

„Целувчета с гушка
Много те обичкам , Къшенце
Ще ме изтърпиш
само месец е световното
:)))
Пък и аз си те обичкам“‘

Ама да.
- Салоно, вади ракията!
 



Гласувай:
11



1. predatorkapredatorka - :)))))
18.06.2018 21:29
веселооо....
цитирай
2. martito - predatorka,
18.06.2018 22:01
Добре си ми дошла и тази вечер :)
цитирай
3. karambol5 - Ми утешава те Санчо, нале :) Какво ...
18.06.2018 22:47
Ми утешава те Санчо , нале :)
Какво сега станало :))))))))
цитирай
4. martito - karambol5,
18.06.2018 22:55
Aaaa, моля ти се, какво да е станало, ти пък :)))))))))))))))))))))))
Добре , че е Санчо.. и ракията ;)
цитирай
5. shtaparov - Браво- къде се губеше толкова, д...
20.06.2018 15:47
Браво- къде се губеше толкова,добре дошла отново сред нас!
цитирай
6. martito - shtaparov,
20.06.2018 22:08
Ще разказвам, ще разказвам :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844336
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662