Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2017 06:00 - Партньорски взаимоотношения
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Партньорските взаимоотношения

 

image

Отбележете тези позиции, за които смятате, че Ви характеризират най-добре:

 

= Искам да усетя тръпка и свиване на стомаха от появили се чувства – едва тогава ще знам, че съм срещнала подходящия човек, защото събужда Любовта в мен.

= В едни добри партньорски взаимоотношения би следвало да няма конфликти и разногласия.

= Ако още в самото начало усетя, че има нещо в него/нея, което ме смущава и притеснява, по-добре е да заменя партньора си с друг.

= Смятам, че в партньорските взаимоотношения е необходимо колкото се може повече неща да се правят от двамата заедно, в единомислие.

= Едва когато човек срещне подходящия партньор, може да остане завинаги заедно с него. А как да разбера кой е подходящият?

= За да се доверявам и разчитам на моя партньор, трябва всичко между нас да си пасва.

= Ако моят партньор наистина ме обича, би трябвало да усеща, да разбира, да знае от какво аз се нуждая и да полага усилия да го осъществява.

= В партньорските взаимоотношения не трябва да има високи изисквания един към друг. По-важното е да има обич и разбирателство.

= Много се страхувам от самотата, от изоставянето, от пренебрегването, от неразбирането.

= От страх да не загубя партньора си, пренебрегвам моите желания, мнение, чувства и се съобразявам с неговите, за да не ме изостави.

= За мен е много трудно сам/а да осъществявам запознанства с жена/мъж. Винаги чакам някоя/й жена/мъж пръв да ме заговори. Аз не се осмелявам да провокирам запознанство.

= Без партньор в живота той няма смисъл за мен. Желая да споделям живота си с някого до мен.

= Когато си търся партньор, се старая да демонстрирам най-доброто от себе си.

= Когато покажа колко силно желая да си намеря дълготраен партньор в живота, всички жени/мъже веднага се отдръпват от мен.

= На партнора си в живота винаги давам да се разбере, че може да прави с мен всичко, което си поиска.

= Винаги сравнявам мъжете с моя баща / жените с моята майка или с предишния/та съпруг/а.

= Още при запознанството ми с някой мъж/жена гледам да разбера, дали той/тя е готов/а да се обвърже в дълготрайна връзка с мен.

= Такова семейство, каквото са моите родители, не искам дори и да си представя, че искам да имам. 

= Не ми харесва да се съобразявам с мнението, настроенията и желанията на моя партньор.

= Когато се запозная с някой мъж/жена гледам веднага да предусетя, къде се крият слабите му/й места.

= Не желая все аз да правя компромиси във връзката ми с някого.

 

Какво е нужно да знаете, за да постигнете хармонична партньорска връзка?

= Бъдете винаги себе си! За да го можете, полагайте усилия добре да се себеопознавате, да изучавате своя характер, силните и слабите си страни,

= Харесвайте се! Бъдете лъчезарни, ведри, усмихнати, приветливи, дружелюбни, разбиращи, весели, подкрепящи. Ако желаете да е такъв партньорът до Вас в живота бъдете и Вие такива,

= Помнете, че никой не е собственост на никого! Всеки е свободен да упражнява своята свободна воля и правото=задължението сам да прави изборите за решенията и делата си,

= Давайте свобода на партньора до себе си! Давайте му лично пространство! И вие имайте своите! Помнете, че свободата не е синоним на слободия. Свободата е израз на доверие и подкрепа към другия,

= Ревността се появява тогава, когато занижите личната си себеоценка и смятате, че друг е по-добър, по-хубав, по-стойностен от Вас, заради когото Ви изоставят. Не се сравнявайте с никого! Ако не Ви ценят по достойнство, ако Ви унижават и пренебрегват, замислете се дали има смисъл да сте още там,

= Развивайте себе си, творческия си и личностен потенциал! Не стойте на едно място в удобната зона на комфорт. Много партньорски връзки се разпадат именно по тази причина - губи се връзката между партньорите заради променящите се житейска философия и мироглед, как да се живее Животът, кое е стойностното в него, в какво е смисълът му,

= Не задавайте много въпроси, не разпитвайте, не изисквайте всичко да знаете, на всяка цена! Това проваля много партньорски връзки,

= Бъдете търпеливи, толерантни, наблюдателни, подкрепящи своя партньор в идеите и стремежите му,

= Забавлявайте се! Ако сте мрачни, мрънкащи, недоволни, изискващи, плачещи, трудно ще се харесате на партньора си,

= Проумейте, че разболявате себе си, ако правите компромиси със себе си, своите нужди и желания,

= Отнасяйте се към другия така, както бихте желали към Вас да се отнасят,

= Полагайте усилия да гледате през очите на партньора си, да разбирате душевното му състояние,

= Не спотаявайте в себе си своите чувства, емоции, желания – показвайте ги. Няма как партньорът Ви да гадае какво става вътре във Вас, ако не споделите. Все още малко хора владеят телепатията,

= Помнете, че чрез партньорската връзка усвоявате важни житейски уроци, познания, поуки, важни за душата Ви и нейната еволюция,

= Не стравнявайте никого с никого! Всеки човек е сам по себе си уникална личност-творец-същност,

=  Бъдете честни и откровени с партньора си. Не премълчавайте, споделяйте искрено това, което Ви вълнува, измъчва, тревожи, търсете съвет, помощ, подкрепа,

= Помнете, че никоя партньорска връзка не може да продължи на всяка цена! Когато се загуби пресечната точка между партьорите, когато няма какво да ги свързва в едно цяло, не разчитайте на продължение, освен ако не намерите нова пресечна точка, която отново да ви сближи,

= Не губете ценно време Живот да живеете в партньорска връзка като съквартиранти, делящи общ покрив. Вслушвайте се в гласа на душата си – нея следвайте!

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 570815
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930