Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2015 16:19 - Призраци
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3482 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 15.03.2015 16:29


Къщата на детството ми съществува … като призрак. През повечето време е точно там, на мястото, на което си стоеше, преди да я бутнат, но понякога е и там, където съм аз.

В живота ми няма много призраци. Няколко са, все хора, с изключение на тази къща. Но тя е най-старият и най-стабилният призрак от всички.

Предполагам, разбира се, че е така, защото тя не е просто къща, а крие в себе си и призрака на детството ми. Колкото и здраво, весело и жизнеспособно да е детето у мен, то е нещо друго, то не е детството ми, то не е онова време, населено с онези хора и онзи така странно привлекателен селски дух.

Никога не простих на целия ми род, че разрушиха къщата и построиха нова на нейно място. Новата ми е съвършено безразлична – празна, студена и скучна. Не ми се ходи там. И полето и гората са различни. И реката не е същата. Т.е. навремето беше река, а сега е едно мизерно поточе.

Затова е важно, че призракът на къщата съществува и ме спохожда понякога. По-истински и по-жив е от съществуващата къща и от цялото село.

Защото селото е на път да се превърне в един огромен призрак. Тук-там се мяркат живи хора, или поне изглеждат такива, но ….. не е живот това ….

Като се замисли човек, с времето светът ни може би ще става все по-населен с призраци, отколкото с живи хора. Или призраците са продукт на едно доста по-емоционално наше съществуване, което е само в началото на живота ни, а … после, като станем по-спокойни спират да се появяват?

Но, няма значение. Изглежда съм в лека пролетна депресия. Още ми е мъчно, че Тери Пратчет умря, а и от тази зима взе много да ми писва. …



Тагове:   призраци,


Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598744
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031