Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2014 21:46 - Лято, спа и най-вече фиш спа
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2010 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 21.07.2014 21:50


Басейн, спа, фиш спа и джакузи; натурална вода, без тълпа, а на всичко отгоре – напълно безплатно.

Да не повярваш, че става въпрос за Искъро!

Но в последните години това действително е любимият ми воден басейн. Не, че се отказвам от моренцето, де, но то е далеч и за кратко. А и не всички гореизброени екстри ги има. Да не говорим, че няма как да отскоча за едно къпане след работа.

Защото днес направих точно това. Взех децата и право на бента след работа. Слънце – разкош, водата на места топла, на места студена, но тъй като не можеш да стоиш много на едно място, защото ще те отнесе, от всичките усилия се загряваш и няма опасност да те хване пневмония. Е, ако се задържиш по-дълго зъбките почват да ти потракват леко, но нали затова е слънцето .... или ракийката. Не, че днес съм пила – нали съм с децата. А и много, много не смея да пия това лято, че както е лафа, ако се запия 3 дни, може и да го изпусна. Не беше бил /хм, дали има такава граматична форма?/ толкова актуален въпросния лаф от поне 10-тина години.

Мисля, че от началото на така нареченото лято днес беше първият истински летен ден. Чудесно е, че успяхме да го отпразнуваме подобаващо. Разбира се, в началото на август се надявам да лято е на морето, ама тази година и там положението е ... меко казано кофти, та всеки ден лято тук трябва да е празник.

И ми беше празник, не само заради вълшебния басейн, спа, фиш спа – щото рибите искаха да ми изядат краката и джакузито (е, не е истина как ми раздвижи сланинките падащата от бента вода), а и заради децата. С тях не само се връщам в детството си, ами се връщам и много по-спокойна и уверена в себе си и съвсем по същия начин безгрижна. Около малките има един ореол от жизненост, радост, свобода, спокойствие и разбиране. Опияняващ е. Днес докато вървях с тях се хванах, че през цялото време се усмихвам безпричинно. А беше понеделник, след изтощителен ден в офиса.

Та, затова си признавам понякога, че съм хитра, стара вещица – защото обичам компанията на по- и доста по-млади от мен, защото обичам да пия от тяхната енергия и да се подмладявам. Надявам се, че не им изпивам енергията, а е по-скоро взаимоотдаване, защото и те ме обичат. :)


image



Тагове:   лято,   спа,   фиш спа,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Радвам се за вас, добре е всред пр...
21.07.2014 22:56
Радвам се за вас, добре е всред природата, а деня си го биваше!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612294
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930