Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2014 19:13 - Наталия и аз
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2459 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 09.07.2014 19:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бера си онзи ден диви ягоди в гората и слушам по радиото Наталия Кобилкина.

Постепенно откривам, че тя се изживява като някакъв модерен гуру, специализиращ в областта на сексологията и човешките взаимоотношения и прави доста добър бизнес от тази работа. Защото по-късно разглеждам набързо и българския и сайт и откривам не само темите, но и тарифите за консултациите. Например:

За 50 лв. се научаваш да обичаш себе си.

За 25 лв.се научаваш как да станеш финансово независим човек.

За 30 лв. пък ставаш 100% принцеса.

А, ако имаш 2-3 свободни дни и излишни 400 лв. може да станеш и богиня. Любопитно ми е само каква ли ще трябва да се стремя да стана след като се освободя от 505 лева и стана обичаща себе си и финансово независима принцеса – богиня?

Наталия е магистър по психология на бизнеса и това се вижда ясно от добрия бизнес, който прави.

Никога не съм могла да възприема някой, който продава духовност срещу пари. Включително и когато не си задължен да даваш пари, но те запознават с възможността да направиш дарение. Е, няма да направя! Още никой не е взел пари от мен за съвет или за да ме учи как да си живея живота и няма и да вземе.

Нямам никава нужда да ме учат и как да стана богиня или как да материализирам желанията си, защото аз това си го знам и не защото съм слушала нечии съвети – напротив, съветите винаги ги възприемам по-скоро като какво да НЕ правя, а защото сама съм си се научила и това е големия кеф.

Е, може да има хора, които да имат нужда от съвети и да ги търсят, но такива ми се виждат слаба ракия и не ми се вярва да има начин някой да им помогне. Може да им се помогне само да се освободят от малко пари. Което, разбира се, няма да е голяма загуба, така че то в крайна сметка ще излезе, че всичко си е наред и се случва това, което трябва да се случи.

Тъй като:

Най-много проблеми имат хората, които най-малко има какво да правят.

Ако те имат излишни пари за харчене са слушане на чужди съвети и напътствия, значи тези пари са изкарани по съмнителен начин, различен от скъсване на задници от работа.

Където да отидат тези пари, няма да е голяма загуба. От едно пусто ще се прелеят в друго празно.

Следователно няма лошо други хора, които също не си скъсват задниците от работа да им ги вземат и да спомогнат за глобалния водовъртеж на парите в консуматорското общество. Просто мен лично ме дразни елемента на измамата, с която си служат тези новоизпечени гурута – ще те научи някой как да си по-щастлив и успешен? Хайде, бе! То ако беше така нямаше да е останал нещастен човек на земята.

Ако все пак някой ден някой дойде при мен да ме пита как да живее по-добре, единствения, супер прост съвет, който аз ще му дам е: намери си работа!

Това е моята истина. Колкото повече работа има човек, толкова по-малко време и възможности има да си мисли как се чувства, толкова по-голяма става вероятността да свърши нещо полезно и да се почувства удоволетворен от това, по-голяма става и вероятността да се срещне с други хора, които също вършат нещо полезно и от там да си намери компания както за работа, така и за забавление, а забавлението след добре свършена работа не е като забавлението след забавление след забавление. Т.е повечето от болестите на нашето време са причинени единствено от бездействието и мързела – елементрно, Шерлок!

Ехе, то не, че аз сега не бездействам и не давам непотърсени и излишни съвети, ама това е една от моите форми на забавление след добре свършена работа. :)

....

 

хм, дали да не си дам ибана, ако някой случайно реши да ми преведе на мен 505-та лева за безценния съвет, вместо да ги дава на Кобилкина ..... а какво ли ще стане ако постна и някоя палава снимчица ....  

 

 



Тагове:   Наталия,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Много добре
09.07.2014 19:25
казано! Все пак мисля, че съвет в конкретни случаи понякога не е излишен. Само трябва да се спазва правилото, че съвет се дава само при положение, че е поискан.
цитирай
2. sunflower - Съгласявам се
09.07.2014 21:44
мисля също така, че съвет може да се поиска само от човек от най-близкия кръг от хора, с които общуваш. Не виждам какк непознат може да ти каже нещо кой знае колко полезно без да те познава и да познава условията, в които живееш. И без да има отношение към теб.
цитирай
3. simpleman - "Съветът е опасен дар,
01.09.2014 10:54
дори между приятели. А и със и без него, нещата винаги могат да се объркат." :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611991
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930