Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2013 21:03 - Благодарности
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2073 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.11.2013 21:07


Ако днес бяхме в Америка, щяхме да празнуваме Денят на благодарността. Е, да приемем, че и ние тук, 200 години назад и заседнали в крайното ляво, също сме способни на благодарност. Не, че чувствам, че трябва да има някакъв специален ден, на който да трябва да съм благодарна за нещо специално, след като в ежедневието си използвам  без всякакви затруднения вълшебните думички „моля” и „благодаря”, но защо пък да не се замисли човек дали не е изпуснал някой, на който да благодари за нещата през съответната година.

Особено някой доста голям, но и доста лесен за забравяне като Бог.

Е, ако трябва да съм малко по-сериозна, ще кажа на Бог, че най-вече съм му благодарна за това, че бяхме сравнително здрави тази година …. и че работихме здраво и имахме средства за оцеляване.

Ако трябва пък да съм смесено сериозна и не съвсем сериозна, ще изброя следните хора и неща, за които съм благодарна през последните 12 месеца и не само:

-         На мама, затова, че винаги има топъл обяд за мен и рамо, на което да поплача като ми натъжи;

-        На тати, затова, че винаги се оказва прав, а аз така и не се научих да го слушам;

-         На милото, затова, че ме търпи и че винаги може да ми намери работа навън, та да ми е приключение - да не скучая и да не мисля за глупости. И затова, че ме обича, де!

-           На хлапето, затова че го има и че през последните дни учи ….. за малко да кажа „усилено”, ама хайде не …;

-         На шефовете ми за командировката в Индия, работата по ERP системата и зеления кабинет;

-            На режисьора за ролите и хубавите думи по отношение на талантите ми;

-         На американските военни, или по-точно на Information Processing Technology Office, IPTO за Интернет и на Джон Атанасов за компютъра;

-          На NBS (Nottingham Building Society) за интернет банкирането;

-          На Прометей за огъня и за топлата вода;

-          На маите за шоколада;

-          На Дионис и прабаба му Афродита за виното и секса;

-          На Тери Пратчет за Света на Диска

-          На Ерик Крипке за „Свръхестествено” и „Революция”

 и не на последно място на неизвестния мрежов герой, който измисли уеблогването ;)



Тагове:   благодарности,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5614795
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930