Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2013 23:20 - Пчелата
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2941 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Онази нощ, в 12:30, в собственото ми легло, докато си спях ме ужили пчела. И ме ужили не къде и да е, а по пръста, на който носех един определен пръстен, подарен ми от един определен човек. Последният по-рано същата вечер беше жестоко наранен от мен – не, че съм искала да го правя нарочно, но така се получи. Усъмних се, че има някаква власт, ако не върху целия животински свят, то поне върху пчелите и я беше изпратил тази с едничката цел да ме ужили точно по онзи пръст.

Разбрах намека, убих пчелата, свалих пръстена и от тогава не съм го слагала.

Въпросът е, че не спах добре онази нощ, както може да се досети човек.

Следващата нощ се случи пълнолуние. Събудих се около 4 часа и няма заспиване и няма.

Днешният ден беше повече от уморителен. Ходих по планината, пътувах около 200 км и накрая бях толкова уморена, че си легнах в 8 часа. В 9 обаче бях събудена от телефонно обаждане с доста затормозителен характер и сега пак не мога да заспя.

Господи, знам, че съм изключително грешна, но трябва ли да ме наказваш точно с безсъние? Не ти ли стигат всички наказания, които сама налагам на себе си?

А нима искам толкова много?

Да ме остави на спокойствие ... да дишам.

Да ме харесва такава каквато съм.

Ако не успява да ме разбира, поне да ме приема с всичките ми особености.

Да прави нещо заедно с мен, ама ако може да не е само работа. Макар че работата е доста хубаво нещо.

Да ме кара да се чувствам сигурна .... доколкото е възможно. Че ще е до мен и ще се грижи за мен.

Да не ми налага волята си – да ме убеди, ако може.

Да не се цупи като малко дете за щяло и нещяло. Да не изважда всичките ми кирливи ризи поради някакъв конфликт, който чувства, че е много важно да сътвори.

Да не ме обича безумно,  а да ме обича умно. И когато дойде момента, да ме остави да отлетя ..... пък ако сме някога били един за друг, аз ще се върна, а ако не ..... просто да го преживее.



Тагове:   Пчела,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Ти пак се размечта, супермените са ...
21.09.2013 23:30
Ти пак се размечта, супермените са само във филмите:)))
цитирай
2. sunflower - Стига де, Пролет! :)
22.09.2013 07:40
Първо на първо, не съм сигурна, че това са мечти. По ми приличат на базови необходимости.
И второ, все пак някои хора живеят мечтите си. Защо да не помечтая да съм една от тях? :)
цитирай
3. photostories - Мдам, много долно е изпратил тази ...
22.09.2013 10:30
Мдам,много долно е изпратил тази пчела да те ухапе;)))))
Поздрави:)
цитирай
4. stix - Ранното ставане. . . към 3-4 часА най ...
22.09.2013 10:44
Ранното ставане... към 3-4 часА най често е признак на високо кръвно налягане. Проверете си параметрите, в които се движи вашето кръвно... Този факт не е за подценяване.
цитирай
5. sunflower - @stix
22.09.2013 17:48
Е, това е единичен случай. По пълнолуние. Ако стане редовно, обещавам да си проверя кръвното.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598310
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031