Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2013 20:44 - Скука
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1610 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 23.08.2013 20:45


Това лято на моменти ме хваща скуката. Добре, че в службата е от вълнуващо по-вълнуващо, та едва успявам да поскучая по два-три часа вечер. И не, че чак толкова скучая,  …. доскоро наглеждах True Blood, все още гледам Suits (ама хора, пускайте субтитрите на новия епизод, че тоя адвокатски английски от време на време хич не го хващам и само се дразня), а като съвсем няма какво, гледам „От местопрестъплението”.

Виж, с четенето на книги съвсем се скарах. Вярно е, че в момента може да се каже, че чета Джоузеф Хелър – „Игра на въображението”, но след часове на компютъра и разправии с хора, наистина не винаги ми се напряга мозъка с четене. Последното по-обемисто нещо, което четох бяха четирите части на Чун Куо на Дейвид Уингроув и щях да чета още, ако ги имаше на хартия, но уви. А четене на книги на лаптопа не препоръчвам на никой.

Та казвам, че ме хваща скуката, дълбоко учудвайки се, че все още ме хваща скуката. Т.е. мислех си, че на по-стари години, хората са толкова привикнали съм статуквото, че изобщо не им минава през ум да скучаят. Е, дори и да е така за другите хора, за мен не е. И като казвам, че ме хваща скуката държа да подчертая, че това означава, че … как да го кажа по-меко ….. абе, приключенства ми се. Прави ми се нещо вълнуващо, ново и … нестандартно, ако може. Луда работа. Направо ме е срам от мен си, защото тази година ходих и до Индия и до Турция и пак не се наситих на приключения. И пак ми се ходи нанякъде.

Оф, то поне тук да се случваше нещо, та на човек да не му се ходи много насам-натам, ама … не. Или поне не много често.

Като се сетя, че цяла зима ходих на репетиции и се скъсах да мрънкам, че ролята ми е твърде голяма и тежка, и че нямам време за нищо ….. Ами ако зимата не ходех на репетиции? Кои още сериали трябваше да гледам? Може би турските??!! Бррррр ….

А лятото почти отмина. Не успях и веднъж да се изкъпя в реката, а на планина ходих само по-миналата седмица и то за един ден.

Другият куриоз е, че съвсем скоро ще имаме една семейна сбирка на сватбата на брат’чеда, която чакам с нетърпение и още едно малко приключенийце, което съм намислила. И все пак две малки предстоящи приключенийца не ми стигат … искам още …. искам всичко  :)

Оф, не съм ли един малък ужас и кой ли би ме търпял такава?! :(

 
image

Ето все пак една фотография от последното ми приключение :)




Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612095
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930