Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2013 22:19 - Андрогинът в мен или успехът на мъжко-женското начало у човека
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3344 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 15.08.2013 22:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Никога не съм била съвсем жена. От малка обичах да се бия, да карам колело екстремно, да се къпя в мътни води и да се катеря по дървета. По-късно започнах да обичам да пия по ракия с мъжете, да катеря планини, да се впускам в приключения със съмнително начало и още по-съмнителен край.

Ако трябва да бъда съвсем честна, мразя жените, освен тези от собствения ми род, които така или иначе са мъжки момичета. Женското в най-крайната му форма, разбирай клюки, готвене, пазаруване, въздушни замъци, романтика, претенции, бъбривост и досада ме изнервят крайно.

По принцип избягвам всички прояви на горното (освен ако понякога, в супер изключителни случаи,  на мен самата не ми се ходи на пазар или на козметик или пък ми се готви страшно … но, да спрем до тук ….. всички имаме своите малки грехове), но в последните месеци ми се налага да се сблъсквам с една изключително женствена жена и … повярвайте ми …. единственото ми, ежедневно появяващо се желание по отношение на нея е да я хвана за косите и да я изхвърля от най-близкия прозорец. Не искам да я мъча дълго, защото не искам да се подлагам на изпитанието да я наблюдавам дълго как се мъчи.

Всъщност не искам и да се впускам в детайлни обяснения, защо толкова не мога да я понасям, защото тя е по детайлите, които обаче и аз като Оскар Уайлд смятам, че са вулгарни.

По-скоро искам да поразсъждавам върху това, как моя милост, бидейки не само по-малко женствена жена, а направо с качества на андрогин, имам невероятен успех сред мъжете.  

Не знам дали съм го споменавала някога тук преди, но няма мъж, който да съм срещнала и който да съм искала да ми обърне внимание (каквото, и докъдето и да значи това) и да не ми е … обърнал внимание. За да не се хваля сама … много, ще цитирам една позната: „и да не направиш впечатление на някой мъж на пръв поглед, в момента, в който си отвориш устата, той ще те забележи и ще остане впечатлен” … или нещо подобно.

И знаете ли каква е тайната на моя успех сред мъжете?

Мисля, че е именно андрогинността. Защото мъжът може да има в мое лице едновременно приятел за по чашка и работа на другия ден, или спорт, или пътешествия и приключения и …. жена – нежно и романтично създание, любовница и … само ако се налага - домакиня. :))))) Защото ако не друго, поне имам женствени форми и тук-там някое женско качество. :)

Не, шегувам се, разбира се. Имам някои женски черти, действително,  … макар че ако ме питаш кои са ….. малко ще ми е трудно да ги изброя ….. може би мекотата и пацифиста в мен. Само дето не трябва да бъркаш съгласието ми на първо четене с мекушавост, защото мога да извъртя и съгласието си по такъв начин, че накрая пак да стане моето.

Ето, това е най-мъжкото в мен. Нещата винаги стават така, както аз съм решила, че трябва да станат, независимо колко време и търпение ще отнеме и независимо колко отстъпки може да изглежда, че съм направила аз …. накрая отстъпките ги прави другия.

Обичам да съм отгоре – в прекия и в преносния смисъл. Обичам да контролирам нещата и въпреки че винаги казвам, че ако се яви достоен кандидат, с радост ще му сдам контрола, не съм сигурна, че в действителност ще стане така.

Уважавам достойният противник и уважавам желанието му за контрол, но ….. няма да я бъде неговата. :)

Е, може и малко да преувеличавам, ….. може би най-щастлива ще се чувствам, ако намеря достоен противник, с който да ми е кеф да делим контрола, но ….. не съм сигурна, че това е в човешката природа. Имам предвид умереността и  … особено равенството.

Всъщност, от гореизложеното, не се разбира кое е особеното в мен, което привлича мъжете, освен желанието ми за контрол, което откликва на техните скрити женски черти и подсъзнателните им желания да бъдат доминирани.

Да предположим още някои неща:

-          - Обичам да наричам нещата с истинските им имена – бялото е бяло, не е на розови точки и амурчета, жегата е жега, а когато си е е*ало майката си е е*ало майката и туй то, няма к’во да го украсяваме.

-          - Проявявам истински интерес към събеседника и го слушам. Ако намеря точка на пресичане за разговор, я експлоатирам, ако не намеря, си обирам крушите и не се правя на заинтересована, когато не съм.

-     - Търся новото, странното и интересното. Рутинните отношения и действия ме отегчават до смърт и това е един от най-големите ми проблеми, който не  е нито мъжки, нито женски, де, и не знам дали има връзка с днешната ни тема, ама го споменавам.

-          - Търся докосването до природата, което въпреки всички алабализми на тази тема, далеч не е … или все още не е модерно по нашите места. И не е често срещано в искрената му форма, особено у жени. Повече ми прилича на търсене на различното и модерното, отколкото на истински интерес ….

-         - Верен приятел съм. Вероятността да направя нещо зад гърба ти и да ти откажа помощ граничи с нулата. Тази черта сигурно ми е от годината на кучето и не ми е от най-добрите, де, защото заради приятели съм се забърквала в такива каши ….

Мога да изброявам още, но ще наруша съвсем законите на скромността и затова ще спра до тук.

С горното не вярвам да откривам топлата вода на женския пикап, но ако някоя все пак има нужда от съвет – да се обади. :)



Тагове:   мъже,   жени,   пикап,   андрогин,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612759
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930