Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2013 22:33 - Рокли, ракии и зеленила
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7019 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 07.08.2013 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вече съм над 40, а едно от удоволствията ми вечер като си легна е да си мисля коя рокля ще облека утре. На 20 не си мислех такива неща. Е, тогава нямах толкова рокли, а и летата бяха по-студени и къси. През последните години, въпреки по-високите температури, пак едва успявам да облека всяка рокля по три-четири пъти. Гледам да ги нося по равно, за да не се сърди някоя. От време на време си купувам нова, но старите и любими не ги хвърлям. Сърце не ми дава. Една от най-любимите ми е на над 15 години.

А иначе не съм някоя шопинг маниачка. Даже напротив, не ходя по магазини, освен ако не се налага. Предпочитам библиотеки. Но не съм и някоя скромна зубърка с очила. Само съм с очила, но това е щото предпочитам да приличам на секси даскалка .... е, и за да не ме болят очите след цял ден на компютъра. :)

Обичам и да ударя по една ракия с мъжете, пък дори и да се будя после през нощта и да се налага да чета за отдавна живели философи и художници.

Обаче, свен роклите, едно от най-новите ми, по-женствени удоволствия е да гледам зеленила и цветя. Повече зеленила, но и тук там някое с цвят, като например каланхоето, дето вече четвърти месец непрекъснато цъфти в оранжево.

image

Еййй, не спира да ме изненадва това цвете. От тази година имам и една вечноцъфтяща бегония. И тя не спира да цъфти, макар че се съмнявам вечността и да издържи тукашната зима.

От зеленилата най-любими от по-любимите ми са:

детелината и фитонията, щото са червени зеленила и на детелината и се отварят и затварят листата сутрин и вечер. Ето фитонията:

image

сингониума, без да съм сигурна много защо:

image

марантата, защото е шарена и се разлисти много;

image

алоказията, заради красивите форми на листата;

image

еуфорбия лофогоната, заради странната и форма, а и заради това, че ми трябваше една година да открия как се казва:

image

всички кактуси и особено онзи, дето го взех рано пролетта целия сбръчкан и засъхнал в основата си, защото онази в магазина го беше оставила без вода сигурно цяла зима и не вярвах, че ще оцелее, а пък сега си има бебче:

image

също и живите камъчета, за които имах много притеснения, че ги пресадих в нестандартна саксия със съседи, но сега като че ли се размножават:

image

и накрая, с нетърпение чакам да видя как ще се развият новозахванатите еленови рога или каланхое лациниата, щото и на него листата са му много хубави:
 

image




Гласувай:
8



1. marrta - хубави цветя
12.08.2013 08:50
и аз така - роклено момиче, какво значение - 40 ( все по-добре ми изглежда цифрата, а преди да ги навърша...малей :)

бегонията ми изкара на терасата две зими и сега пак цъфти

(еуфорбията предизвика еуфорията ми, а и камъчетата!
цитирай
2. sunflower - Много приятно хоби се оказаха цветята ...
12.08.2013 22:37
всеки ден след работа ги наглеждам и се радвам на всяко ново листо или цвят. :)

Сега точно камъчетата се канят да цъфтят ... :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598817
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031