Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2012 22:26 - Апокалипсис на токчета и розови перли
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3333 Коментари: 3 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И каква стана тя? Апокалипсиси идват и си отиват, а ние оставаме, и не само това, ами както вървеше един виц във фейса: налага се да ги отработваме!

Ето аз и в момента съм в средата на един Апокалипсис и вместо нещата да умрат и да замрат и да си таковат таковата, те взеха, че ескалираха до едни висоти на заетостта, до които много отдавна не бях стигала. Не, че не си таковаха таковата, ама освен всичкото това … таковане изведнъж задачите се нароиха, темите се утроиха, учетвориха и аз се почувствах като една тъкачка многомашинничка, на която днес и обещаха още една машина.

Аз това обещано всъщност ще си го търся, защото детето вече има лаптоп, а аз никога не съм имала, което пък според колежката ще рече, че колегите нещо не се грижат достатъчно за мен. Така е. Не се грижат. Но най-вече не се грижат, защото аз си мълча и не си искам. И се правя на по-мъж от тях, вместо да се направя на капризна и нежна колежчица.

И без друго напоследък забелязвам у мен да се развива една закъсняла женственост …. много странна ….  наизвадила съм едни къси поли, роклички, токчета, прически и тем подобни женствености, каквито ако не настървено, то поне небрежно съм избягвала преди ….. но, разбира се, винаги съществува възможността да съм почнала да остарявам, а оттам да се вдетинявам и да се връщам във времето, когато все още имаше значение как се обличам, за да впечатлявам момчетата :)

Така че, мисля малко закъсняло да се направя на жена и на колежка и да си поискам розов лаптоп /детето ще умре от яд като го види/, слушалки вече си купих и ще остане само да намеря някой да ми купи розова рокля за розовите перли дето ми ги подариха миналата седмица. Изкуствени, разбира се, но доста добра имитация.

Е, то може после да се наложи да търся и място, на което да се извея с розовите перли, и то на доста километри от тук, ама дай да видим първо дали ще се появи някой с рокля.

Ох, не знам как стигнах от мисълта за Апокалипсиса до розовата рокля, ама карай – неведоми са пътищата на женската мисъл.

И сега мога само да направя извода  – от какво има нужда жената в средата на Апокалипсиса -  от перли, токчета и  ….. един/два* лаптопа.

 

* „два” е за да има. Ей така, да има!

P.S. И изобщо, ама изобщо не се сетих за „Сексът и градът” сега, в този момент …




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monaliza121 - ...изобщо не се сетих за „Сексът и градът” сега,...
25.10.2012 00:02
Вярвам в това...:)))
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Като те чета се успокоявам и обяс...
25.10.2012 00:07
Като те чета се успокоявам и обяснявам защо и при мен ескалираха задачите-поредния апокалипсис:))) Ще се справим по женски, особено след като си купих днес нови обувки, нямам никакви съмнение, че ще си скъсам мартинките от тичане по задачи.
цитирай
3. sunflower - :)
26.10.2012 19:28
Аз пък ако знаех онзи ден какво ще се случи вчера ..... работих над 13 часа в офиса и около 2-3 вкъщи ....не Апокалипсис, амииииии по-апокалипсис, най-апокалипсис :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610280
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930