Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2012 09:32 - Времето
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1695 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 15.03.2012 09:39


Говорим си тук за дните от седмицата и времето. Днес ще обърна повече внимание на времето.

Забелязвам, че напоследък имам доста кратки срещи със същества .... от моя вид, които обаче не са ми толкова близки, че наранина да задълбаем в сериозни филисофски разговори или пък да се питаме как сме вкъщи и затова за краткото време, в което се оказваме заедно ... най-често в купето на някоя кола си говорим .... за времето, разбира се.

Та, чудя се, дали аз съм причината за това, професионално изкривена от ежедневни разговори с англичани, на които това е любимата тема, или е нещо свързано с .... демокрацията и цивилизацията.

А може би е чисто и просто логична тема за разговори на всички хора, които имат рутинна работа и рутинен живот, в който единственото, което се мени всеки ден е ... времето. И как после да не го обсъждаш него, ако искаш да кажеш изобщо нещо различно? Поне пред някой, който е просто познат.

Разбира се, времето е и темата, по която е най-малко вероятно и да се стигне до спор и сериозен конфликт, т.е. една от най-безопасните теми. Не изисква и особен умствен напън.

В същото време, времето е вечна тема. Ние, разбира се, можем да започнем деня със злободневна тема от сорта, Азис звезда от световна величина ли е или не, или намери приликите и разликите между Азис и лейди Гага, но колко и е живота на тази тема? Ден? Два? А и какъв е смисълът от обсъждането и?

Не, че има смисъл да се обсъжда времето.  Не. Времето е Богът на празнословието.

Явно хората мислят, че когато двама души се срещнат за кратко трябва да разговарят .... Защо? Какво пречи да си мълчат, ако смятат, че няма какво да си кажат.

Аз съм го правила. Спира един колега и ме качва, за да ме закара до фирмата. Аз сядам на задната седалка и ... мълча. След известно време казах нещо и той се стресна. Помисил, че съм слязла по някое време от другата врата, без да забележи.

Значи, все пак трябва да обсъждам времето .... за да отбележа съществуването си.

Днес вали сняг. За седемстотин и петдесети  път през последното хилядолетие зима, дето започна декември. Не се дразня. Малко дълго продължи тази зима, но аз предпочитам да вали сняг, пред това да вали дъжд. Сто пъти по-добре хладно и чисто, отколкото по-топло, ама кал до ушите. Е, поне докато сме от студената страна. 

А топлата страна е на път. Не се усеща от температурата на въздуха, но денят стана тоооолкова голям, че не мога да му се нарадвам. Оня ден грееше слънце към пет и половина. Можете ли да си представите?

И тази година чакам пролетта, но не ми е чак толкова досаден края на зимата. Може би защото зимата беше страхотна. Беше различна. Толкова много сняг не бях виждала никога в живота си. А не беше чак толкова студена, освен ... няколко дни.

Но върха на сладоледа е, че не качих килограми. :)

image



Тагове:   времето,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Времето е голяма тема, особено к...
15.03.2012 09:58
Времето е голяма тема, особено когато носи изненади. Ако чакаш пролетта ела при мен да видиш нейните предвесници.
цитирай
2. sunflower - Видях аз, видях!
16.03.2012 09:36
Днес и слънце виждам през прозореца :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5615156
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930